Gå til innhold

Vi som håper å bli gravide våren 2011


S@va

Anbefalte innlegg

Hei medprøvere!

Siden det ikke klaffet vinteren 2011 satser jeg nå hardt på våren. Er i PP3 og alle gode ting er vel 3..?

Lykke til alle sammen! Måtte det bli en haug med julebabyer på oss!

:kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hopper på her jeg også :) Vi skal utredes samtidig, men er jo fortsatt lov å håpe at det kan skje noe i løpet av våren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt om jeg tør håpe på det, og veeeldig usikker på om det kvalifiserer til våren siden den første mulighetent til et prøverørsforsøk blir i juni...? Mulig jeg må lage en sommertråd? Lykke til alle prøvere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hyggelig om du vil være her også, Vilmenfårikketil! Du kan jo håpe at det skjer på våren.. tenker man positivt så har man i allefall spenningen å se frem til. Tenker man negativt så har man ikke en gang det. Selv om det ikke går, så har man i alle fall hatt håpet og spenningen. Det er jo noe. Er jo slett ikke sikkert at noen av oss andre heller blir gravide i løpet av våren. Men håpe, det kan vi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke helt om jeg tør håpe på det, og veeeldig usikker på om det kvalifiserer til våren siden den første mulighetent til et prøverørsforsøk blir i juni...? Mulig jeg må lage en sommertråd? Lykke til alle prøvere :)

Juni-juli for oss, så ikke akkurat vår, men det er hyggelig å kunne begynne å diskutere litt med andre allerede nå, syns jeg iallefall:)

har akkurat kastet pillene, blir spennende å se fremover:)

lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: takk for det!

jaja, henger med dere litt nå og da, jeg, men vet med 100% sikkerhet at det ikke er noen sjans før prøverørsforsøket siden vi ikke kan på naturlig måte, men med litt rund tankegang og det bikkjekalde landet her kan jo juni regnes som våren :fnise:

Får håpe jeg har tatt den delen av statistikken som ikke klarer selv, og at dere andre blir gravide så fort som mulig! enjoy :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens snøen smelter, isen drypper og varmen kommer er det jo nesten ikke bedre årstid å komme i stemning for å bli gravid :) Her er nok heller også sjansen for å bli gravid størst i juni-juli, men det er mer fordi da kommer svar på utredning. Det stopper oss dog ikke får å prøve og håpe imellom tida.

Det er jo tross alt vår :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, til gravid før juni ;)

Har nettopp hatt en PP, med lite sex, siden sambo var borte i den tiden.

Vi satser på den neste pp vi, og håper på at det klaffer snart :rodmer:

Jeg får nok ikke noe julebaby, men en baby i 2012 jeg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel hive meg på her jeg, siden det ser ut til at jeg har en SA. Var usikker i går, men nå er det ikke tvil, så.

Vi skal starte prøving så snart vi kan, og satser på å bli gravide før sommeren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går over fra vintertråden til vårtråden, og håper at det går lettere når naturen er på vår side. Andre dyr med lang drektighet har jo naturlig parringstid vår/sommeren, slik at ungen blir født på et gunstig tidspunkt. Tror kroppen min mener at det ikke er lurt å bli befruktet på vinteren, så kaldt som det er her. :gjeiper:

Er i PP2, og venter TR til helga. Har ingen forhåpninger om noen spire, siden den siste prøvinga vår var litt haltende. Jeg tenkte at det vart lurt å ligge med rumpa høyt etter sex, sovnet og fikk underlivssopp. Jeg burde visst at jeg tåler sæden dårlig over natta. :sukk:

PP2 er ikke noen lang prøvetid, men etter å ha gått lenge uten å være klar for barn ble jeg plutselig veldig klar, og skulle gjerne hatt positiv test i går. :rodmer:

Lykke til alle damer! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hører jeg også hjemme :) Skulle helst vært gravid for leeeeeenge siden, men er fortsatt ved godt mot (Men jeg har mine dårlige dager såklart) Er under utredning og har allerede begynt min første måned med pergo. Gyn.legen har lagt løpet klart, så vet det er håp for oss :)

Er mye som skjer med kroppen med alle disse hormonene, så man tror fort at mange av symptomene er tegn på graviditet. Men man blir ofte lurt :( Så får bare vente å se om den utgjør mirakler. Har litt vanskelig for å tro at det skal komme to streker noen gang :kjefte: Men prøver da hvertfall...hihi :sengekos:

Håper vi alle får ønsket vårt oppfylt og har fått kulemage innen sommer/høsten er forbi :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teriyaki <3 Har du dagbok? Send meg gjerne pm hvis du vil ellers vet du nå av dagboken min. Sender deg mangemangemange klemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teriyaki <3 Har du dagbok? Send meg gjerne pm hvis du vil ellers vet du nå av dagboken min. Sender deg mangemangemange klemmer...

Heihei! :) Ja jeg har dagbok :) Linken er i signaturen min. Hyggelig om du stikker innom! Takk for klemmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går over fra vintertråden til vårtråden, og håper at det går lettere når naturen er på vår side. Andre dyr med lang drektighet har jo naturlig parringstid vår/sommeren, slik at ungen blir født på et gunstig tidspunkt. Tror kroppen min mener at det ikke er lurt å bli befruktet på vinteren, så kaldt som det er her. :gjeiper:

Er i PP2, og venter TR til helga. Har ingen forhåpninger om noen spire, siden den siste prøvinga vår var litt haltende. Jeg tenkte at det vart lurt å ligge med rumpa høyt etter sex, sovnet og fikk underlivssopp. Jeg burde visst at jeg tåler sæden dårlig over natta. :sukk:

PP2 er ikke noen lang prøvetid, men etter å ha gått lenge uten å være klar for barn ble jeg plutselig veldig klar, og skulle gjerne hatt positiv test i går. :rodmer:

Lykke til alle damer! :5:

Hehe.. vi er på samme spor, tror jeg. Har også vært klar en del lenger enn mannen, så positiv test i GÅR høres bra ut, sel om vi bare er på vei inn i pp 3 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her! :)

De siste 2 mnd har syklusene mine vært helt ute å kjøre! :forvirret:

Langvarig spotting midt i syklusen (varighet 10-14 dager!!), Spotting i stedet for mens o.l.

Endelig kom det en vanlig mens 10.mars, og jeg regnet med at alt var i orden igjen! Men nå, 14 dager etter, er det pån igjen med svak blødning/spotting.... Blir så lei!!

Krysser fingra for positiv test i løpet av våren!! Har ikke helt trua siden syklusen min har blitt så tullete, men lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også :vinke:

Sluttet på pillen i april i fjor, og har etter det hatt utrolig ustabile sykluser :sukk: Første syklus etter pilleslutt var på 31 dager, neste var på 100 dager, og den etter der igjen var på hee 172 dager! Men så hadde jeg plutselig bare 28 dager mellom nå sist, og da var ikke TR slik som hun pleide. Spottet lenger enn jeg vanligvis gjør, og hadde bare to dager med sterk mens, mot 3-4 dager tidligere. Den vanlige lengden på TR sitt besøk har vært på 5 dager, men den siste gangen var den på 7-8 dager så jeg skjønner ikke så veldig mye ut av den syklusen der.

Var hos legen forrige uke for å høre hva veien videre blir siden det ikke har skjedd noe. Jeg har mest sannsynlig ikke eggløsning på grunn av disse lange syklusene mine, så da ble jeg henvist til en time hos gynekolog allerede på mandag. Så jeg er veldig spent på hva som blir gjort da og hva han finner ut.

Jeg har også høyt stoffskifte hvor skjoldbruskkjertelen ble operert bort i oktober, men jeg er usikker på om det har noe å gjøre med at det ikke har skjedd noe enda.

Vi har veldig lyst på en liten en, så vi håper at det ikke tar så altfor lang tid før det skjer noe nå. Føler at vi har måtte vente lenge nok nå :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått resept på Provera og Pergotime, så hvis ikke TR dukker opp av seg selv starter jeg på Provera 20. april, og med Pergotime på dag 4 i syklus :)

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...