Gå til innhold

Vi som håper å bli gravide våren 2011


S@va

Anbefalte innlegg

Gratulerer skogstroolet! Håper jeg følger etter snart..Ikm om noen dager

Takk skal du ha! Krysser fingrene for deg! Når skal du teste? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOW, du skal gifte deg også snart, Småkjekset! Positiv test som morgengave hadde vært noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Skogstrollet! :blomst:

Det gikk jammen fort!

Håper vi andre snart kommer etter.

Fortsatt ingen symptomer her, bortsett fra litt ømme pupper. Hersens PMS.. Jeg pleier egentlig ikke ha noen PMS-symptomer, men de dukker opp en sjelden gang i blant, og har dermed lurt meg før. Denne gangen lar jeg meg ikke lure.

..men jeg kommer sikkert til å teste litt før tida likevel, sånn for sikkerhets skyld.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, du skal gifte deg også snart, Småkjekset! Positiv test som morgengave hadde vært noe :)

Det hadde vært den ultimate gave :jepp:

Tror nok at jeg må ha med meg et aldri så lite lager med tester når vi drar avgårde i forkant av vielsen, for har ikke TR kommet til vi drar skal jeg teste det jeg orker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!!! Dobbelt så spennende da!! Brudekjolen min henger å venter på å bli brukt..... Kanskje til neste år... Hvis spiren sitter ganske raskt nå rekker vi det:) Har bestilt kirka sånn for sikkerhetsskyld:)

Prøver å ikke være på symptomjakt men.... Ganske dårlig til å la være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha! Krysser fingrene for deg! Når skal du teste? :skravle:

Har ikm fredag, har ingen test igjen hjemme så jeg må evt kjøpe. Vil vente så lenge som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm fredag, har ingen test igjen hjemme så jeg må evt kjøpe. Vil vente så lenge som mulig..

Det har jeg også!!! Så spennende. :) tenk om vi begge tester positivt på fredag da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hei hei alle sammen, henger meg på her jeg også!

Hadde en MA i desember, og etter det ventet vi litt med prøvingen, men nå er vi i full gang igjen :)

April var første måneden vi prøvde "skikkelig", og jeg skulle hatt mensen på søndag, men den er ikke kommet ennå. Tok en graviditetstest søndag morgen som var negativ, men tenkte å ta enda en i morgen tidlig (takk gud for billige-tester.no!)

Men regner egentlig ikke med at det skal ha klaffet såpass fort, og syklusen min har vært litt "på bærtur" noen ganger før også, så tror at det like gjerne kan være det siden testen på søndag var blendahvit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Macaron:)

Huff, trist å høre om MAen  Hadde selv en SA i mars...

Men nå er det nye muligheter for oss alle! Og måtte lykken stå oss bi denne gangen!

Håper du bare har testet tidlig og etterhvert får to blå!!

Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen på besøk ... Nå føler jeg meg bare lei! Da går jeg over i 10 pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen på besøk ... Nå føler jeg meg bare lei! Da går jeg over i 10 pp..

Uff, så kjipt! Tror den er på vei her også. Kjenner helt vanlige mensmurringer. I dag morges var puppene mindre ømme og jeg løper på do i et sett for å sjekke om det er mensen som har kommet. Bedre lykke neste gang :troest:

Endret av S@va
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Huff, kjipt med dere som har fått mensen..

Jeg tok en ny test i dag, den var også negativ, så nå venter jeg egentlig bare på at mensen skal komme så vi snart kan komme igang med en ny prøveperiode ;)

Jeg vet at jeg hadde eggløsning 19. eller 20. april, så regner med at tanta dukker opp anytime nå.

Krysser fingrene for dere som skal teste i de nærmeste dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Hopper på her, siden jeg også satser på å få en liten julebaby:)

Jeg har et lite spørsmål, som jeg håper noen kan svare meg på....

Jeg går på provera (pga mangel på mensen og EL. samme som primolut )... kan man bli gravid når man går på dette?

Har søkt litt på nettet, og noen steder står det at det funker som p-piller?! :tristbla:

Er det noen som har erfaring med dette?

Lykke til alle sammen med prøvingen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke på første prøving her heller gitt, får håpe det klaffer nå, har EL i disse dager.. :)

Synes noen av dere at sex under prøvingen blir kjip på en måte? eller at det blir veldig sånn plikt sex? Jeg og samboeren min har bare tidenes dårligste sex nå som vi prøver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Ja, jeg er enig i at det kanskje er litt kjipere å ha sex som prøver. I hvert fall noen av gangene. (Sikkert fordi jeg får litt følelsen av at dette er noe vi MÅ gjøre...!)

Men samtidig synes jeg også det er veldig "fint" og romantisk hvis dere skjønner, at vi nå har virkelig meningsfull sex siden det faktisk er meningen at det skal bli en baby ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LillyMy

Hei alle sammen! Ser ut som jeg bare må henge meg på her jeg også. Selv om vi kanskje ikke er de mest seriøse prøverne, vi lever heller på filisofien om at vi øver på å prøve så får vi se hva som skjer :fnise:

Forresten er det noen som har erfaring med p-ring? Er det jeg har gått på de siste årene men har ikke funnet så mye informasjon om det på nett ang p-ringslutt og syklus og det som bedre er :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hei LillyMy! Ja du skal ikke se bort fra at det klaffer fort for dere selv om dere egentlig ikke prøver aktivt ;)

Jeg har gått på p-ring selv, men sluttet på det for flere år siden (altså lenge før vi ble prøvere), så jeg vet egentlig ikke noe om innvirkninger det kan ha på syklusen. Men hvis jeg skulle tippe, så gjelder vel det samme for p-ring som for annen hormonprevensjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Hopper på her, siden jeg også satser på å få en liten julebaby:)

Jeg har et lite spørsmål, som jeg håper noen kan svare meg på....

Jeg går på provera (pga mangel på mensen og EL. samme som primolut )... kan man bli gravid når man går på dette?

Har søkt litt på nettet, og noen steder står det at det funker som p-piller?! :tristbla:

Er det noen som har erfaring med dette?

Lykke til alle sammen med prøvingen :jepp:

Jeg tok provera forrige uke, og det fikk jeg av gyn da jeg har svært uregelmessige sykluser, og dette skulle hjelpe å forhåpentligvis sparke den litt mer i gang.

På fredag starter jeg på pergo, og håper at det virker for meg :)

Provera gjør kroppen din klar for TR, så du blir nok ikke gravid de dagene du går på tablettene for å si det sånn.

Hvor mange dager har du tatt det til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå begynner det faktisk å bli litt spennende her. Jeg får bare mer og mer ømme pupper, pluss at det stikker litt i dem. Det har jeg aldri opplevd før, verken ved PMS eller ved siste svangerskap. Den gangen var det kun brystvortene som var såre, denne gangen hele puppen. Trøttheten gir seg heller ikke, pluss at jeg fikk et par små kvalmebølger på formiddagen. Kvalme hadde jeg heller ikke antydning til i første svangerskap. Men ingen svangerskap er jo like..

Så jeg må innrømme at jeg begynner å håpe litt nå, og er veldig spent. Selv om jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle skru opp forventningene.. :forvirret:

Jeg kjenner på meg at jeg kommer til å teste en god stund før tida, for jeg klarer nok ikke å vente. Jeg tror jeg har IKM på mandag eller tirsdag, men pga litt ustabile sykluser er det vanskelig å vite sikkert.

Jeg har en digital CB i skuffen på badet, som sikkert kommer til å bli brukt snart. De kan man jo bruke 4 dager før, så vi prøver på det.

Krysser fingrene for en januarbaby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...