Gå til innhold

Vi som håper å bli gravide våren 2011

S@va

Anbefalte innlegg

Tror ikke jeg noen gang kommer til å ta hormonprevansjoner igjen, for det klusser så utrolig mye til alt sammen. Så vi får finne en annen tupe prevansjon når det blir aktuelt igjen, men det blir en god stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluttet på p-pillen i april i fjor, etter å ha gått på det i 5 år. Men med bare ett par blødninger siden da konkluderte gyn med at jeg ikke har EL, så nå håper vi at ting kan komme litt mer på plass :) En liten en er så utrolig etterlengtet, så vi håper at 2011 er året for oss :hjerte:

Håper at jeg blir like heldig som deg med at syklusene blir regelmessige etter dette :jepp:

Håper at lykken smiler til oss alle og at vi kan gå sommeren i møte med en liten hemmelighet i magen :)

Gikk du et helt år før du fikk provera? Det var lenge.. Jeg ble henvist til gyn etter et halvår, da legen min ikke mente det var vits i å vente. Det var nok delvis derfor det gikk så fort etter det.

Men jeg skal krysse fingrene for at du er like heldig som meg! Vi prøvde i totalt ett år vi også før spiren satt. Jeg vet hvor frustrerende det kan være.. (selv om jeg slapp lett unna, tross alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk du et helt år før du fikk provera? Det var lenge.. Jeg ble henvist til gyn etter et halvår, da legen min ikke mente det var vits i å vente. Det var nok delvis derfor det gikk så fort etter det.

Men jeg skal krysse fingrene for at du er like heldig som meg! Vi prøvde i totalt ett år vi også før spiren satt. Jeg vet hvor frustrerende det kan være.. (selv om jeg slapp lett unna, tross alt)

Jeg trodde at det var pga at jeg nylig hadde sluttet på pillen at jeg derfor ikke hadde regelmessig mens, og stresset derfor ikke med det. Angrer litt på det nå da, for kunne gjerne ha tenkt meg å komme i gang enda tidligere enn det vi gjorde :sjenert:

Men jeg føler nå at vi er blitt enda mer klar det siste halvåret, så da har det ikke vært bortkastet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du katter du også, Småkjekset? Med tanke på avataren din, tenker jeg?

Jeg synes kanskje din pus er en anelse søtere enn min da, men.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at du har den holdningen, Småkjekset!

Det hjelper deg i prosessen. :)

Føler det har hjulpet meg ganske mye med å se på ting med et positivt syn :)

Liker du katter du også, Småkjekset? Med tanke på avataren din, tenker jeg?

Jeg synes kanskje din pus er en anelse søtere enn min da, men.. :fnise:

Ja, dette er min lille solstråle :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søt pus! :)

Jeg har to katter - ikke den som er på avataren, altså. Det var bare et bilde jeg fant, og som jeg syntes var litt morsom. Litt ironisk sett i forhold til meg og mitt.

Jeg har to langhåra katter som jeg er veldig glad i. Blir gal av alt håret, men det er jo bare noe man må leve med.

Nå ble det litt utenomsnakk her, men dette er vel en skravletråd? Jeg er litt for god på å skravle om andre ting noen ganger.. :sjenert:

----------------

Men nå tror faktisk at jeg snart må ta kvelden. Er så sinnsykt trøtt! Jeg har hatt noen dårlige netter i det siste, og det merkes. I dag kom det en liten treåring tassende inn klokka kvart over fem og ville opp i mamma og pappas seng.. :hjerte:

Herlig, men jeg måtte pent ledsage en sint gutt tilbake i sin egen seng. Ingan av oss får sove når han er i senga vår, ikke han heller..

Nei, nok utenomsnakk fra meg for i kveld! God natt, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig halsbrann på kveldene nå her i gården... Men får forsøke å få litt søvn. Natta, damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer d seg ikm og jeg har ingen symtoner. Veldig spent på om jeg har lykkes denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et symptom det også, mitt lille land :fnise:

Jeg blir helt sprø av dette her. 3 dager til IKM og jeg synes å kjenne at mensen nærmer seg... :( Det verste er jo å ikke vite...

De som er redd for detaljer kan slutte å lese nå for her kommer mine "symptomer" :fnise:

Jeg er veldig plaget med halsbrann for tida. Er trøtt, men det er visst alle rundt meg også.

Økt utflod, men det pleier jeg å ha før mensen. Å nei...

Mindre ømme pupper enn jeg pleier å ha før mensen. De pleier å være megavonde, men nå er de bare litt ømme.... testet sist i går. Blendahvit.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min syklus blir visst lengre og lengre...

Hadde 28dager, så 30, 34 og i dag er jeg på dag 36! :sukk:

Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min syklus blir visst lengre og lengre...

Hadde 28dager, så 30, 34 og i dag er jeg på dag 36! :sukk:

Noen som har vært borti lignende?

Har vært borte i det motsatte... min blir kortere og kortre... først 32, så 30, så 28 og nå 26. Håper den holder seg der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har TR vist deg for fullt, så da er PP6 i gang :hoppe:

Blir oppstart på pergo på fredag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!!! Er det IKM i dag? Hadde du symptomer før du testet positivt??? Fortell fortell til oss som håper og håper :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer!!!!!! Er det IKM i dag? Hadde du symptomer før du testet positivt??? Fortell fortell til oss som håper og håper :skravle:

Tusen takk S@va! :klemmer: Jeg hadde IKM i dag (har skrevet 30.04 et annet sted på forumet, hadde regnet på det for lenge siden og bommet med noen dager) Ikke no symptomer jeg merker noe til egentlig. Har vært minimalt med kvalme noen morninger når jeg enda ligger i senga og litt øm nederst i magen og har tisset masse de to siste dagene. Utover det, ikkeno :) Hadde ikke forventet to blå i dag da jeg synes jeg hadde litt menslignende smerter i magen og forventet tanta på besøk da i går. Dette er helt uvirkelig! Er kjempeglad :jepp: Hadde ikke trodd det skulle klaffe allerede etter 1 pp så nå håper jeg bare spiren klamrer seg fast og at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 PP! Det var kjapt ja! Hva slags prevensjon gikk du på før? Det er et under! Kos deg masse og ikke bekymre deg for alt som kan gå galt! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 PP! Det var kjapt ja! Hva slags prevensjon gikk du på før? Det er et under! Kos deg masse og ikke bekymre deg for alt som kan gå galt! :):klemmer:

Ja det er virkelig et under, trodde aldri det skulle klaffe så fort. Har ikke gått på prevensjon i noe pilleform det siste året ca. Brukt kondom. Valgte å gjøre det da jeg viste at mamma sleit litt med å bli gravid og jeg tenkte at det dermed kanskje ble slik med meg og. Tydeligvis ikke ;) Skal så absolutt prøve å kose meg og ikke være bekymret, men man klarer jo ikke heelt å legge vekk tanken før det har gått litt lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer skogstroolet! Håper jeg følger etter snart..Ikm om noen dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...