Gjest Lacus Skrevet 19. mars 2011 #61 Skrevet 19. mars 2011 Fra jeg var 14 til jeg var 16 kunne jeg drept bare for å få ta på han. Han var den mest sexy på jord, ved siden av Bam Margera. I dag ser jeg at det er begrenset hvor sexy 40 sig og en flaske Jäger er om dagen. Så nei, han er ikke sexy. Han er på en måte litt "oppbrukt". Dessuten har musikken deres gått fra å være bra (tenker da på Razorblade Romance og And Love Said No tiden) til å være krampeaktig "vimåpasseinn"-musikk. De skulle holdt på de røffere riffene... og gjerne gjort det mørkere. Jeg har digget HIM nå i ganske mange år og elsker musikken enda. Går aldri lei. Det nye er ikke like bra som det gamle, men det funker det også. Synes også fortsatt mannen er kjekk og jeg kunne fortsatt "drept" for å ta på han HIM er så absolutt ikke oppbrukt
Gjest HunterLady Skrevet 20. mars 2011 #62 Skrevet 20. mars 2011 Etter å ha sett en del av dine innlegg med meninger: må si jeg finner din smak grusom og harry. Denne mannen du linker til ser ut som en jente. Blek, tynn, røyker, tatovert, fett hår, rockete......alt annet enn hva jeg ser etter i en mann, som nemlig er: - Distingvert - Dannet - Kjekk - Gentleman - Forretningsaktig - Erfaren - Voksen/velutviklet - Høflig - Trygg på sin mandighet ...og sammenligner vi det jeg liker, med hva du har servert oss i linken, ser vi at gutten i din link kunne ha vært den rebellske og vulgære sønnen til mannen i mitt liv (dersom han har gjort en dårlig jobb, vel og merke). Ville Valo er overhodet ikke drømmemannen min, så det blir litt feil å si at smaken min er harry, når du ikke har peiling på hvilke menn jeg liker. Jeg liker musikken hans og mener at han er en av de bedre artister i denne verden. Og jeg postet han her inne fordi det er morsomt å se hva andre mener om en såpass spesiell fyr. Jeg tenner på maskulinitet jeg, ikke på Ville Valo.
Gjest Silvermist Skrevet 20. mars 2011 #63 Skrevet 20. mars 2011 Nei! No way, no how, NO THANKS! Ikke min kopp te.
Gjest gjest Skrevet 20. mars 2011 #64 Skrevet 20. mars 2011 Fra jeg var 14 til jeg var 16 kunne jeg drept bare for å få ta på han. Han var den mest sexy på jord, ved siden av Bam Margera. I dag ser jeg at det er begrenset hvor sexy 40 sig og en flaske Jäger er om dagen. Så nei, han er ikke sexy. Han er på en måte litt "oppbrukt". Dessuten har musikken deres gått fra å være bra (tenker da på Razorblade Romance og And Love Said No tiden) til å være krampeaktig "vimåpasseinn"-musikk. De skulle holdt på de røffere riffene... og gjerne gjort det mørkere. Bam Dette På Nesa Av Skateboardet Terrorisere Andre Med Anmasende Stunts Og Liker Femi Lillafarger Margera?? Nåv Tank Ju... Ville Valo ser ut som han tar minst like mye stoff som Pete Dougherty og Amy Winehouse. Og at han derfor ikke har overskudd til å vaske seg en gang. Muligens har han uffene virus sirkulerende i systemet.. Altså direkte turn off.
Gjest Raindrops Skrevet 20. mars 2011 #65 Skrevet 20. mars 2011 Hvis du med det mener at han synger eksepsjonelt bra så tar du selvfølgelig feil. Slike betegnelser må naturligvis forbeholdes sangere innen klassisk musikk, og muligens jazz. Fremstående sangere innen disse sjangerne besitter teknikk, virtuositet, kontroll m.m. som heavy-vokalister (samt rock og pop-vokalister) bare kan drømme om. Spar superlativene til dem som virkelig fortjener det, ellers blottstiller du bare manglende kunnskaper og smak. At du tenner på utseendet hans er imidlertid en annen sak - såfremt du da tenner på huleboere. Haha, det der er noe av de mest tullete jeg har hørt.
cilipili Skrevet 20. mars 2011 #66 Skrevet 20. mars 2011 Lost for words are we? Jeg utfordrer deg til å finne én feil ved innlegget mitt, en eneste. Haha, det der er noe av de mest tullete jeg har hørt. Så enig, så enig. Klarer ikke la være å le, så tullete er det.
Theia Skrevet 20. mars 2011 #67 Skrevet 20. mars 2011 Svært drog du da? Drog og drog du, lita er jeg i alle fall ikke Uansett hvordan jeg ser ut, så liker jeg en mann som er bred over skuldrene, høyere enn meg, og som kan være passe dominant. Han på bildet var definitivt ikke min smak, han så bare sjuskete og pinglete ut.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #69 Skrevet 20. mars 2011 Nei, han i første innlegget er ikke min smak. Han ser ut som ei lesbisk jente, og ut fra andre bilder av samme mannen ser han litt ut som ei sur og sær lesbisk jente i tillegg. Ikke min smak, i det hele tatt. Synes han ser skitten og jålete ut, på en gang. Jeg liker MENN. Á la Hugh Jackman, George Clooney, Thomas Gibson. Kjekke, voksne menn som i tillegg ser sympatiske og velstelte ut, uten å være jålete.
Gjest imli Skrevet 20. mars 2011 #70 Skrevet 20. mars 2011 Nei. Ikkje pga utsjånaden, han var pen nok, men likte ikkje stilen/haldninga.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #71 Skrevet 21. mars 2011 Haha, det der er noe av de mest tullete jeg har hørt. Nøyaktig hva er det som er tullete ved det jeg sa? Begrunnelse utbedes takk! Jeg trodde det var innlysende for alle og enhver at fremragende utøvere innen klassisk musikk og jazz befinner seg på et helt annet nivå enn profilerte utøvere innen alle andre sjangere hva tekniske ferdigheter og kunstneriske anlegg angår. Du vet, det er ikke uten grunn at musikere innen klassisk gjennomgår omfattende skolering fra tidlig alder - naturligvis i tillegg til at de besitter råtalent fra naturens side. Innen rock, pop og r&b er det ikke talentet det kommer an på, men imaget og markedsverdien. Lady Gaga tjener som eksempel på dette. Rap og hip hop har jeg ikke engang tatt med i betraktningen da dette strengt tatt ikke er musikk. At du foretrekker andre sjangre enn klassisk er en annen sak, men den store hopen har jo som kjent redselsfull estetisk smak, om noen i det hele tatt.
Gjest Raindrops Skrevet 21. mars 2011 #72 Skrevet 21. mars 2011 Nøyaktig hva er det som er tullete ved det jeg sa? Begrunnelse utbedes takk! Jeg trodde det var innlysende for alle og enhver at fremragende utøvere innen klassisk musikk og jazz befinner seg på et helt annet nivå enn profilerte utøvere innen alle andre sjangere hva tekniske ferdigheter og kunstneriske anlegg angår. Du vet, det er ikke uten grunn at musikere innen klassisk gjennomgår omfattende skolering fra tidlig alder - naturligvis i tillegg til at de besitter råtalent fra naturens side. Innen rock, pop og r&b er det ikke talentet det kommer an på, men imaget og markedsverdien. Lady Gaga tjener som eksempel på dette. Rap og hip hop har jeg ikke engang tatt med i betraktningen da dette strengt tatt ikke er musikk. At du foretrekker andre sjangre enn klassisk er en annen sak, men den store hopen har jo som kjent redselsfull estetisk smak, om noen i det hele tatt. Det er vel ingen som kan påstå at Lady Gaga synger eksepsjonelt bra. Men det finnes utallige artister innen andre sjangere enn klassisk og jazz som synger bra, og som har utrolige stemmer. Du fremstår som utrolig trangsynt synes jeg. Hva slags musikksmak jeg har er igrunn ikke relevant, men jeg kan love deg at Lady Gaga ikke har vært i nærheten av høytalerne mine. Ja, musikk er en shabby bransje, men det vil ikke si at det ikke finnes flinke musikere innenfor rock og pop. Hvis du bare går ut ifra hva du ser i musikkvideoer på The Voice, så er det ikke mye talent å se, der er jeg enig med deg. Men å dømme all musikk som ikke er klassisk nedenom å hjem er bare trist. Du må gjerne sette deg på din høye hest, med den klassiske musikken din og din såkalte kultiverte og forfinede smak, som står langt over den gemene hop. For å si det veldig folkelig så driter jeg i det. Jeg nyter musikk, og det spiller ingen rolle for meg om artisten har lært å spille fele av den dyreste læreren i byen, eller om han begynte å leke med en gitar i narkorus på en fest, så lenge resultatet har sjel, og musikken er bra. 1
Gjest HunterLady Skrevet 21. mars 2011 #73 Skrevet 21. mars 2011 Madonna kan heller ikke synge. Prakteksempel på en av verdens største artister gjennom tidene, men som kun har en middelmådig stemme.
Gjest Anuket Skrevet 21. mars 2011 #75 Skrevet 21. mars 2011 Nei, jeg synes han ser ustelt ut, og ikke på en sexy Aragorn-måte, bare på en litt ekkel måte. Signerer denne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå