Gjest Raindrops Skrevet 19. mars 2011 #21 Skrevet 19. mars 2011 Hehe.. Er vel en del av imaget. Men tror han dusjer. Hver tredje dag ihvertfall Haha, sikkert nok. Jeg har sett bilder av han der han ser mye kjekkere ut da, men fortsatt ustelt
cilipili Skrevet 19. mars 2011 #22 Skrevet 19. mars 2011 Liker menn som ser litt ustelte ut (som Trond Espen Seim, Phil Anselmo bl.a.), men Ville Valo er for glatt på en ustelt måte.. På en måte. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #23 Skrevet 19. mars 2011 Trond Espen Seim OG Phil Anselmo er to menn jeg glatt kunne løpt forbi, kasta meg ned på bakken forran, skreva med bena og sagt WELCOME HOME DARLING!! :rodmer: :rodmer: 1
Gjest birry93 Skrevet 19. mars 2011 #24 Skrevet 19. mars 2011 Min lenke Capital HIM :gjeiper: Jeg må si han virker mer ekkel enn tiltrekkende. Håper virkelig han vasket den hånden etter at bildet ble tatt. :gjeiper: 1
cilipili Skrevet 19. mars 2011 #25 Skrevet 19. mars 2011 Trond Espen Seim OG Phil Anselmo er to menn jeg glatt kunne løpt forbi, kasta meg ned på bakken forran, skreva med bena og sagt WELCOME HOME DARLING!! :rodmer: :rodmer: Hahahahaahaha! Jeg også
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #26 Skrevet 19. mars 2011 Nei, han er langt fra noe jeg ville hatt i nærheten av meg.
Gjest Cerridwen Skrevet 19. mars 2011 #27 Skrevet 19. mars 2011 Trond Espen Seim OG Phil Anselmo er to menn jeg glatt kunne løpt forbi, kasta meg ned på bakken forran, skreva med bena og sagt WELCOME HOME DARLING!! :rodmer: :rodmer: ME TO!!!! Spesielt Phil Anselmo er råsexy. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #28 Skrevet 19. mars 2011 Trond Espen Seim OG Phil Anselmo er to menn jeg glatt kunne løpt forbi, kasta meg ned på bakken forran, skreva med bena og sagt WELCOME HOME DARLING!! :rodmer: :rodmer: Oisann. Da håper jeg faktisk, for både din og deres del, at du ikke treffer på dem på et offentlig sted med mange mennesker.
Gjest Viktoria, 36 Skrevet 19. mars 2011 #29 Skrevet 19. mars 2011 Min lenke Capital HIM :gjeiper: Etter å ha sett en del av dine innlegg med meninger: må si jeg finner din smak grusom og harry. Denne mannen du linker til ser ut som en jente. Blek, tynn, røyker, tatovert, fett hår, rockete......alt annet enn hva jeg ser etter i en mann, som nemlig er: - Distingvert - Dannet - Kjekk - Gentleman - Forretningsaktig - Erfaren - Voksen/velutviklet - Høflig - Trygg på sin mandighet ...og sammenligner vi det jeg liker, med hva du har servert oss i linken, ser vi at gutten i din link kunne ha vært den rebellske og vulgære sønnen til mannen i mitt liv (dersom han har gjort en dårlig jobb, vel og merke).
Gjest Lacus Skrevet 19. mars 2011 #30 Skrevet 19. mars 2011 - Distingvert - Dannet - Kjekk - Gentleman - Forretningsaktig - Erfaren - Voksen/velutviklet - Høflig - Trygg på sin mandighet Dette er vel noe de aller fleste ser etter i en partner, men det må jo være lov å synes at utseende på folk er lekker uten at det skal bety at vi ser på personen som en potensiell partner? Unødvendig å rakke ned på smaken til andre 1
cilipili Skrevet 19. mars 2011 #31 Skrevet 19. mars 2011 ME TO!!!! Spesielt Phil Anselmo er råsexy. I tillegg synger han som en gud!
Gjest Blubberella Skrevet 19. mars 2011 #32 Skrevet 19. mars 2011 Etter å ha sett en del av dine innlegg med meninger: må si jeg finner din smak grusom og harry. Denne mannen du linker til ser ut som en jente. Blek, tynn, røyker, tatovert, fett hår, rockete......alt annet enn hva jeg ser etter i en mann, som nemlig er: - Distingvert - Dannet - Kjekk - Gentleman - Forretningsaktig - Erfaren - Voksen/velutviklet - Høflig - Trygg på sin mandighet Distingvert? Forretningsaktig? Dette er ikke akkurat ord jeg ville ha tatt i min munn om drømmemannen. Ikke før jeg fyller 55 ihvertfall. Ville Valo derimot, han er en skikkelig godbit og sexy som bare det! En av grunnene er nettopp at han er den rake motsetninga til glatte og kjedelige fyrer i dress med stresskoffert. Hvis han er jentete er jeg isåfall bittelitt lesbisk 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #33 Skrevet 19. mars 2011 Fyren hadde faktisk labben nede i buksa. Er det én ting menn gjør og som kvinner hater så er det at de har labben nede i buksa. So what gives??????? Er det plutselig helt i orden dette nå da, bestem dere høns! 1
Sofiemor Skrevet 19. mars 2011 #35 Skrevet 19. mars 2011 Etter å ha sett en del av dine innlegg med meninger: må si jeg finner din smak grusom og harry. Denne mannen du linker til ser ut som en jente. Blek, tynn, røyker, tatovert, fett hår, rockete......alt annet enn hva jeg ser etter i en mann, som nemlig er: - Distingvert - Dannet - Kjekk - Gentleman - Forretningsaktig - Erfaren - Voksen/velutviklet - Høflig - Trygg på sin mandighet ...og sammenligner vi det jeg liker, med hva du har servert oss i linken, ser vi at gutten i din link kunne ha vært den rebellske og vulgære sønnen til mannen i mitt liv (dersom han har gjort en dårlig jobb, vel og merke). Ser han ut som en jente?? I alle dager.. Hvilke jenter er det du pleier å omgås?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #36 Skrevet 19. mars 2011 I tillegg synger han som en gud! Han eeeeeeeeer en gud!!! Hilsen hun som hadde put out på bakken på no time :rodmer:
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #37 Skrevet 19. mars 2011 I tillegg synger han som en gud! Hvis du med det mener at han synger eksepsjonelt bra så tar du selvfølgelig feil. Slike betegnelser må naturligvis forbeholdes sangere innen klassisk musikk, og muligens jazz. Fremstående sangere innen disse sjangerne besitter teknikk, virtuositet, kontroll m.m. som heavy-vokalister (samt rock og pop-vokalister) bare kan drømme om. Spar superlativene til dem som virkelig fortjener det, ellers blottstiller du bare manglende kunnskaper og smak. At du tenner på utseendet hans er imidlertid en annen sak - såfremt du da tenner på huleboere.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #38 Skrevet 19. mars 2011 Trond Espen Seim OG Phil Anselmo er to menn jeg glatt kunne løpt forbi, kasta meg ned på bakken forran, skreva med bena og sagt WELCOME HOME DARLING!! :rodmer: :rodmer: Du er vulgær mao. Vel, gratulerer.
cilipili Skrevet 19. mars 2011 #40 Skrevet 19. mars 2011 Hvis du med det mener at han synger eksepsjonelt bra så tar du selvfølgelig feil. Slike betegnelser må naturligvis forbeholdes sangere innen klassisk musikk, og muligens jazz. Fremstående sangere innen disse sjangerne besitter teknikk, virtuositet, kontroll m.m. som heavy-vokalister (samt rock og pop-vokalister) bare kan drømme om. Spar superlativene til dem som virkelig fortjener det, ellers blottstiller du bare manglende kunnskaper og smak. At du tenner på utseendet hans er imidlertid en annen sak - såfremt du da tenner på huleboere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå