Gjest norah Skrevet 19. mars 2011 #41 Skrevet 19. mars 2011 (endret) Feil; - Han røyker - Han har hjertebelte - Han ser udusjet ut - Han har hånda nedi buksa - Har har verdens mest harry håndgreie på gang. - Ser ut som han røyker og sniffer et par tre ting. Dette er alle typiske trekk jeg ikke orker hverken hos et tilfeldig ligg eller drømmemannen. Og redigert; - stygg skjorte, som btw kun rekker til magen. Baah....Nåostænksju. Endret 19. mars 2011 av norah
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #42 Skrevet 19. mars 2011 Du er vulgær mao. Vel, gratulerer. Hvem hadde du gjort det samme for? Kom igjen, vi har alle noen vi dyrker
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #43 Skrevet 19. mars 2011 Etter å ha sett en del av dine innlegg med meninger: må si jeg finner din smak grusom og harry. Denne mannen du linker til ser ut som en jente. Blek, tynn, røyker, tatovert, fett hår, rockete......alt annet enn hva jeg ser etter i en mann, som nemlig er: - Distingvert - Dannet - Kjekk - Gentleman - Forretningsaktig - Erfaren - Voksen/velutviklet - Høflig - Trygg på sin mandighet ...og sammenligner vi det jeg liker, med hva du har servert oss i linken, ser vi at gutten i din link kunne ha vært den rebellske og vulgære sønnen til mannen i mitt liv (dersom han har gjort en dårlig jobb, vel og merke). Du har god smak. Rent bortsett fra dette med forretningsaktig. Stryk det ordet så snakker vi. Forretningsmenn er så ymse, noen har stil, mange ikke.
Gjest norah Skrevet 19. mars 2011 #44 Skrevet 19. mars 2011 Hvis du med det mener at han synger eksepsjonelt bra så tar du selvfølgelig feil. Slike betegnelser må naturligvis forbeholdes sangere innen klassisk musikk, og muligens jazz. Fremstående sangere innen disse sjangerne besitter teknikk, virtuositet, kontroll m.m. som heavy-vokalister (samt rock og pop-vokalister) bare kan drømme om. Spar superlativene til dem som virkelig fortjener det, ellers blottstiller du bare manglende kunnskaper og smak. At du tenner på utseendet hans er imidlertid en annen sak - såfremt du da tenner på huleboere. Du er jo verre elitistisk kultursnobb enn meg. Elsker deg litt for det, faktisk, du anonyme menneske.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #45 Skrevet 19. mars 2011 Hvem hadde du gjort det samme for? Kom igjen, vi har alle noen vi dyrker Jeg er mann, hetero, og jeg dyrker selvfølgelig ingen kvinne (ei heller menn naturligvis). Noen kvinner tiltaler meg, men det er en galakse fra å finne noen attraktiv til å dyrke dem. Men du er kvinne så du vet vel ikke bedre. Kvinner har det med å dyrke menn, se opp til dem, sverme for dem, svinse rundt dem, stille seg tilgjengelig for dem, beundre dem, underkaste seg for dem osv. osv. Få dere litt stolthet nå da. 1
nutshell Skrevet 19. mars 2011 #46 Skrevet 19. mars 2011 Ja! Men først og fremst fordi jeg syntes han var en gud da jeg var 14-15 år
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #47 Skrevet 19. mars 2011 Lost for words are we? Jeg utfordrer deg til å finne én feil ved innlegget mitt, en eneste.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #48 Skrevet 19. mars 2011 Jeg er mann, hetero, og jeg dyrker selvfølgelig ingen kvinne (ei heller menn naturligvis). Noen kvinner tiltaler meg, men det er en galakse fra å finne noen attraktiv til å dyrke dem. Men du er kvinne så du vet vel ikke bedre. Kvinner har det med å dyrke menn, se opp til dem, sverme for dem, svinse rundt dem, stille seg tilgjengelig for dem, beundre dem, underkaste seg for dem osv. osv. Få dere litt stolthet nå da. Og menn har det med å gi fra seg kredittkortene sine, kjøpe dyre gaver for hengivenhet, kjøpe horer bare for sex mens kvinner kan gå ut på byen og få seg ved et knips, og en mann sitter her på en lørdagskveld og syter over at kvinner ikke har stolthet. Få deg litt baller og vett nå da.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #49 Skrevet 19. mars 2011 Nei. - Han røyker - Har mange tatoveringer - Har belte med hjerte - Og mer. Søt gutt, men han ser ikke ut som han er hetero i stilen sin rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #50 Skrevet 19. mars 2011 Og menn har det med å gi fra seg kredittkortene sine, kjøpe dyre gaver for hengivenhet, kjøpe horer bare for sex mens kvinner kan gå ut på byen og få seg ved et knips, og en mann sitter her på en lørdagskveld og syter over at kvinner ikke har stolthet. Få deg litt baller og vett nå da. Det er vel ikke verre at en mann sitter her enn at en drøss med kvinner gjør det, eller hva? For øvrig har jeg aldri viftet med kredittkortene eller på annet vis forsøkt å kjøpe meg hengivenhet, oppmerksomhet eller sex. Naturligvis har jeg aldri kjøpt seksuelle tjenester heller. Jeg har stoltheten i behold du, og har allverdens grunn til det også. PS, at kvinner kan få seg et nyp bare ved et knips er en myte. Det er mange kvinner som går rundt og er seksuelt frustrerte, mest over at det ikke blir noe på dem.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #52 Skrevet 19. mars 2011 Ja! Men først og fremst fordi jeg syntes han var en gud da jeg var 14-15 år Samme her. Meg i puberteten var ekstreeeeemt glad i denne karen, ja. Jeg synes han er grisedeilig men han er ikke en fyr jeg ville gått etter nå. Kjæresten min (som også var tidenes HIM-fan) ligner litt på ham, ligna i hvertfall på ham da vi var litt yngre (og siden han som sagt var HIM-fan, hadde han Heartagramsmykker og det hele ) men han røyker ikke og er litt mindre... trashy (i mangel på et bedre ord) enn vår kjære Ville. Er så fornøyd med det, kjæresten min er liksom en utgave av Ville man kan ta hjem til mamma liksom.
kanel23 Skrevet 19. mars 2011 #53 Skrevet 19. mars 2011 (endret) Feil; - Han røyker - Han har hjertebelte - Han ser udusjet ut - Han har hånda nedi buksa - Har har verdens mest harry håndgreie på gang. - Ser ut som han røyker og sniffer et par tre ting. Dette er alle typiske trekk jeg ikke orker hverken hos et tilfeldig ligg eller drømmemannen. Og redigert; - stygg skjorte, som btw kun rekker til magen. Baah....Nåostænksju. Og han ser ut som den typen gutt som er så full av seg selv at han nesten får orgasme ved å se seg i speilet. Endret 19. mars 2011 av kanel23
Theia Skrevet 19. mars 2011 #55 Skrevet 19. mars 2011 Nei, han var ikke i nærheten av mandig nok. Han er alt for tynn, vil ha en mann som kan *ta* meg
mellers Skrevet 19. mars 2011 #56 Skrevet 19. mars 2011 I det øyeblikket hjernen min assosierte det vasne blikket der med Ville Valo var det bare umulig å hoste opp noe som helst som kunne minne om beundring eller tiltrekning. Og i løpet av den brøkdelen av et sekund der jeg kun så en androgyn slask, og ikke hadde rukket å trekke koblingen til HIM, så var han fortsatt over middels ekkel, harry og usmakelig.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #57 Skrevet 19. mars 2011 Nei, han var ikke i nærheten av mandig nok. Han er alt for tynn, vil ha en mann som kan *ta* meg Svært drog du da?
Gjest ferdig Skrevet 19. mars 2011 #59 Skrevet 19. mars 2011 Fra jeg var 14 til jeg var 16 kunne jeg drept bare for å få ta på han. Han var den mest sexy på jord, ved siden av Bam Margera. I dag ser jeg at det er begrenset hvor sexy 40 sig og en flaske Jäger er om dagen. Så nei, han er ikke sexy. Han er på en måte litt "oppbrukt". Dessuten har musikken deres gått fra å være bra (tenker da på Razorblade Romance og And Love Said No tiden) til å være krampeaktig "vimåpasseinn"-musikk. De skulle holdt på de røffere riffene... og gjerne gjort det mørkere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå