Gå til innhold

Indianlady`s bule


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at du er glad! :P

Så svigerfar skal feire norsk jul her sammen med dere? Så spennende da. Da får du vise han alt det beste Norge kan tilby av juletradisjoner! :P

Og at alt er i orden for mannen din. Så flott! Høres ut som om dere har det veldig godt sammen!

Vær forsiktig på glattisen nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Indianlady

Hei :)

Nå vil jeg takke Emblas og Aricept for hilsen i dagboka.I dag er det fredag og nå har jeg min siste fri helg på 6 uker.Nå må jeg jobbe de to neste ukene.Merkelig jeg trives mer på jobben og og er mer glad.Jeg sitter her med levende lys og varm gløgg.jeg og gubben koser oss med levende lys om kveldene i og nyter utsikten over Oslo hvor lysene er tent.

:D

I dag har jeg begynt å strike tøffler i Fritidsgarn som jeg skal gi til sviger far,de skal toves etter på så de blir skikkelig varme.

Jeg har laget min egen kokebok her på Kg,ville dele mine oppskrifter med dere.Der ser dere hvor snill og rar denne damen er her inne.Måtte bare finne på noe sprell som ikkke gikk utover andre enne meg.

Dere som dropper innom må ha en fin helg og kos dere.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Hei Cenedra :D

Koslig at du stakk innom,jeg har sittet her lenge ingen besøkte en meg i bulen min.Føler meg litt ensom her vettu noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Sitter her med kaffen og kringler alene ingen stikker innom og prater med meg.Jeg depper ikke følte meg bare alene i dag.jeg sitter her og strikker labber og sokker.

Ha en fin kveld dere som stikker innom meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅh tenk å komme i dagboka mi og friste med lasagne!!!

Så frekt. Det er jo nærmest det beste jeg vet. Ikke kan jeg lage det selv, ikke liker sambogutten eller foreldrene mine det. Så der var jeg under fryselasagnes makt. Så kommer du og frister med ekte....

SUKK

ellers var det hyggelig du stakk innom, og velkommen igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

Tusen takk for hilsen og oppmuntringer i boka mi.

Jeg fikk flyttet mesteparten på lørdag, men enda har jeg masse som står igjen, men det er ting som jeg kan ta i min egen bil. Men det blir så mange turer, og jeg blir jo aldri ferdig. I morgen har jeg bedt meg fri fra jobb i håp om å bli ferdig en gang for alle. Har "leid inn" to venninner og en gammel mor av meg også..... Jeg gleder meg til jeg kan overlevere nøkkelen til rekkehuset og vite at jeg er ferdig for godt... Og så kanskje jeg etter hvert også får pakket ut av esker og sekker som står rundt omkring i hele den nye leiligheten......

Ha en fortsatt fin onsdag IndianLady :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Vennen! :D

Synd at du skal gå rundt å deppe om dagen! Det går over vet du! Jeg går rundt her og fryser! Det er så kaldt, og snøen til jul er ikke kommet! Jeg vil ha julesnø, og hvorfor får jeg ikke det? Sukker tungt jeg.

Ha en fin onsdag, og jeg skal ta å skrive en lengre mail til deg vennen, det bare for å muntre deg opp.

Forresten nå har jeg kjøpt en Delline jeg også!!! :sjarmor: Men det tar noen uker før den kommer!! :briller:

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Hei Mysan,Aricept og Maeve :D

Takk for koslige hilsener i dagboka,nå har jeg fått India besøk av svigerfar.Det var et hærlig menneske minnet meg om en julenisse med hvit skjegg.Jeg var glad for å se min mann og svoger bli så glad at han kom.

Nå blir det nok hektisk her når besøket er kommet jeg skal gjøre mitt beste for han.

Ha en fin helg alle sammen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med svigerfar. Kanskje han disker opp med noe ordentlig god mat, hvis han er flink til det?

Og så får du vise han det beste av norsk, hvit vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Hei hei Lady

Har det bra, foruten at jeg er veldig veldig veldig trøtt og sliten :-? har blitt mer jobbing enn det som var meningen, men men det blir jo penger av det.

Håper du har det bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Koslig at Madam Felle og Aricept stakk innom,nå er helge godisen på bordet i lag med hvitvin og reker.Versgod bare forsyn dere alle som stikker innom bula mi.

Verten er ute og henter mer nammis til dere :)

Svigerfar skal jeg varte opp ialle bauer og kanter,nå skal han slappe av og kose seg behøver ikke teneke pånoen ting.

Jeg er meget glad i dag holdt jeg han med selskap og han ble så glad.

Han har også fått en del av mitt hjerte er meget gladi den gamle mannen,jeg skulle jobbet på aldershjem selv om det er lite betalt så kunne jeg gitt dem litt glede i livet.Alle har rett på en verdig alderdom og en verdig slutt på liver,de var med på å bygge opp Norge og dem kan vi dag takke for at vi har det så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madam Felle

hei hei hei. Her sitter jeg midt på natten og skriver hilsen til deg. Skulle vært i seng for lenge siden, men tror du jeg klarer å komme meg til det da? NÅT :ler: er ikke så lur forstår du, klokken tikker, posene under øynene blir større, men Madammen klarer ikke å sove :-?

jaja første bud må være å gå til sengs :ler: og det er det jeg skal gjøre om noen få minutter.

legger igjen en stor skål med sjokolade som du kan kose deg med i helgen :wink:

natta sov godt

Ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Takker Cenedra og Maddammen for hilsen.Nå er svigers her da så skjønn og koslig han.jeg koser meg hjemme og steller for han og han er så takknenlig for alt jeg gjør for han.Jeg blir nesten rørt jeg,og ddet er mye derfor jeg ikke har vært i hulen eller i Mathjørnet i det siste.Nå er det snart jul og vi venter på sne i Oslo,jeg er bare glad til at den holder seg borte.Jeg tenkte jeg skulle bake lit til jula i dag og så blir det en svenske tur til uka med gaver tenker jeg.

Ha en fin dag alle setter igjen kaffe og ferske smultringer.pepperkaker,gløgg og snacks som tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Indianlady.

Jeg er tidlig ute i år, men jeg er allerede i gang med en liten runde i dagbøkene for å ønske god jul og godt nytt år.

Hvordan står det til med deg? Alt bra? Hyggelig å ha deg her på KG, selvom jeg ikke er så flink til å svippe innom dagboka di! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når :digge::digge: nettene blir lange og kulda setter inn :digge::digge: så sier vesle musemor til :digge::digge: ungeflokken sin: :digge::digge:

Hvis :digge::digge: ingen går i fella, :digge::digge: men passer seg for den, :digge::digge: skal alle sammen snart få feire ju :digge::digge: l igjen! :digge::digge:

Heisan :digge::digge: og Hopsan og fallerallera! :digge::digge: Om julekvelden :digge::digge: da skal alle sammen :digge::digge: være gla :digge::digge:

Heisan :digge::digge: og Hopsan og fallerallera! :digge::digge: Om julekvelden :digge::digge: da skal alle sammen være gla :digge::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...