Gå til innhold

Indianlady`s bule


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for koslig innlegg i boka mi Delline!

Hester er ikke såå skumle når man først stoler på dem :D

Jeg må si at Tor hørtes ut som en kjempekoslig hest! Skikkelig mulegutt!

Ohh... godteri-fest her i gården? :o :o :o

Spist altfor mye allerede, men sier ikke neitakk av den grunn :Hehe:

Sier bare "takk takk, takk som byr" :ler:

Klem Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Hei til dere alle :)

Jeg våknet i dag med knall hodepine,og tok 1 paracet og gikk og la meg igjen.Gubben kom tufflende etter og maserte skallen min og til slutt sovnet nå jeg.Etter timer ble jeg vekket og gubben hadde laget mat til meg,og serverte meg kaffe.Dette var godt og hodepinen hadde lettet litt,jeg har vært litt hanglete de siste dagene veit ikke om det er for at jeg venter mensen eller har jobbet for mye.Jeg er ikke 17 år lenger og det merkes i det daglige liv en har ikke den piffen lenger gett.Nå skal vi på en liten biltur godt å komme litt ut har hørt fra barn og barnebarn alt er bra med dem.

Da skal jeg ikke klage dere får ha en god helg alle sammen.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dellie Dolly!

Tenk at en paracet er like virkningsfullt som 6?

Jeg må lære

at paracetter skal jeg la være

Ta heller en øl i godt selskap

slev om du blir hangover vrak!

(jaja?! er ikke akkurat William Blake heller)

*sender ut mine telepatiske synske talenter*

*kremt kremt*

Du er selger for Dell sant? Ja?..og du er 29 år..?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Indianlady

Hei Fugis

Takk for hilsen koslig at du stakk innom,dårlig med kaffe og kake servering i dag.Det skal ordne seg til neste gang.Det med paracet skal jeg tenke over gett.

Jeg er Delline ikke Dolly vi er to vidt forskjellige personer.

BERGEN ruler vettu,dere har litt for mye bompenger der. :( Jeg selger ikke Dell men er en lykkelig eier av en "svarting"og derfor navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady
Hvorfor det da Delline?

Er du trist?

Jeg vil ha besøk i min dag bok og nå kommer solen snart frem igjen skal du se.Du tittet innom hos meg og da ble jeg glad.

:)

Jeg skal besøke andre sine bøker nå servere deg kake og kaffe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dette er Ladyen lille hule. :D

Koselig her jo.

Siden du ikke er her nå, setter jeg bare igjen de tolv flaskene med rusbrus som jeg hadde planlagt vi skulle kose oss med i kveld.

Peanøtter er i bunnen av posen.

Snakkes.

Klem fra Irka! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Takk for hilsener fra Cenedra,madam Felle,Aricept,og Irka.

Nå er kaffen og kake på bordet håper dere ikke er lei kaka og kaffen min.

hodepinen er heldig vis borte men det var ikke noe gøy når den stod på som værst.

Jeg føler meg hel nå som jeg kan være meg selv Indianlady,og bare det.

Det snør som bare det i Oslo i dag hater snø været er redd for å dette og ødelgge mine kunstige hofter.

Snøen gjør det jo lysere så det er ikke så veldig mørkt og ferdes ute på kvelden.

Idag har jeg ikke noe vodt dere kjenner etter om det kan ligge noe på lur.HURRA har fått en snertefri dag i dag.Ja nå oppfører jeg meg som en gammel besta her syter og piper.Dere kan tro barnebarnet mitt er nydelig,de sier at hun ligner på meg.Jeg sier stakkars søte unge ligne på ei gammel kjærring. :ler: Det er klart at det er noen trekk fra meg også de rare genene vettu.

Jeg har ikke gjort noe til jul enda får dårlig samvittighet,jeg må ta revi seilene nå ellers kommer jula på meg som på kjærringa.

Jeg har vært mye i Fredrikstad og gitt mat og stell til min syke mor.Jeg synes Alsheimer er en fæl sykdom og tabletten Aricept hjelper henne ikke så mye.

Jeg har mistet en mor selv om hun ikke er død,kan ikke snakke slik vi gjorde før men har sagt mye til henne at jeg er gladi henne og da smiler hun og klemmer meg.

Det er vondt å se at pappa sliter slik jeg hr ikke råd å miste to på engang. :cry: Mamma forstår alt vi sier og vi vil ikke sende henne på gamleheimen og de er av den gamle skolen har jobbet og slitt betalt skat i alle år.Men de vil ikke ha hjemmehjelp eller sykepleien da faller alt på oss ungene.Dette var noen tanker fra meg på morgen kvisten

dere får ha en fin dag alle

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest mattahara

hey hey ladyen min :)

Kaffe å kake her å.... du ovegår meg du :).....

skjønner at du er litt redd for snø og glatte siden du har kunstige hofter ja... kjøp deg noe brodder å staver hihi......

men nu må jeg brette litt tøy før jeg å skal på jobb... tiiter inn til deg senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hey Lady!

Lever du fortsatt? Vi vil ikke ha noen skli-uhell på glatta for folk med nye deler altså... ;)

Koselig at du kikka innom dagboka mi! *sniker til seg litt kaffe og kaker*

Må stikke og vaske opp før Bjørnemannen kommer, men jeg kikker innom forumet i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Hei Bjørnsdatter og Matta :D

Håper at dere likte dere hos meg og at kaffen ikke var for sterk.Ja brodder er en falsk sikkerhet og detter du så detter du det kan jeg garentere.En må trøste seg med det om rumpa hade vært av glass hadde den gåt i 1000 knas. :ler:

Jada alltid koslig med besøk vettu,oppvask ja Bjørnsdatter det er noe som må gjøres vettu.Jeg liker å vaske opp jeg men ønsker meg oppvaskmaskin.Det får bli med ønskene fortsatt og nå får vi snart langveis besøk fra India.Da kommer min svigerfar jeg gleder meg veldig til han kommer han skal jeg lage mye godt til og han skal få skikkelig norsk jul.

Jeg snakket med svoger i går fra India han savnet Norge og han sa til meg steller du like pent med far som du gjorde med meg,så har vi ingen bekymringer.jeg sa at jeg skal gjøre det som er i min makt.

Nå i går fikk gubben norskstatsborger brev og nå kan han leve mer som en nordmann og sette seg mer inn i ting og tang.Stemme ved stortingvalget kan han gjøre også nå,jeg er en veldig lykkelig Indianlady

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...