Gjest Indianlady Skrevet 30. oktober 2003 #1 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nå har jeg gjort noe rart laget en ny dag bok som jeg skal skrive om hverdagslige ting og tang.Kansje det blir litt datastoff også fra min hånd som tiden går. :D Jeg lurer på om tiden går eller om den kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2003 #2 Del Skrevet 30. oktober 2003 hei Delline! Jeg er først i boka di! Velkommen skal du være i blant alle dagbøkene. Gleder meg til å følge med litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 30. oktober 2003 #3 Del Skrevet 30. oktober 2003 Takk for hilsen Mysan Jeg har rotet til med dataspor i din bok også så veit du det. Jeg ønsker meg pus med ordenlig hår ikke "beinmonsteret" som jeg har nå. Hun er meget snill min Cornish Rex pus når en har allergikere i familien,må en ha dyr der efter vettu.Jeg har hatt en gresk landskillpadde som barn.Den var 80 år når jeg fikk den som 13 åring.Den levde i 20 år etter at jeg flyttet,den ligger begravet i min mors blomster bedd.Der skal den få hvile muttern lurte på om vi skulle grave den opp og ha skallet til pynt på Tv`jeg svarte nei til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. oktober 2003 #4 Del Skrevet 31. oktober 2003 Heisann! Bra du holder deg i den beste dagbok-gata Ha en forteffelig helg! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 31. oktober 2003 #5 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei Delline. Takk for PM. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabrielle Skrevet 31. oktober 2003 #6 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei hei Titter innom for å takke for koselig hilsen i dagboken min :D Og samtidig ønske deg en GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 1. november 2003 #7 Del Skrevet 1. november 2003 Takker for hilsen hvor er lørdagspilsen? Nå er det jaggu kaldt ute skal kjøpe jakke - bør jeg prute? *Klemme på!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 1. november 2003 #8 Del Skrevet 1. november 2003 Hei Anafugia Takk for hilsen glemte pilsen,har ei kasse her og du og andre besøkende kan bare ta dere trenger i kjøleskapet. Huttetu så kaldt det er og det skulle smake mer med en varm kopp sjokolade og krem. Har vært på biltur i dag holdt på å tørne innene for husets 4 vegger.Deilig å få litt luft under vingene. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. november 2003 #9 Del Skrevet 2. november 2003 Hei Delline. som dagbokforfatter. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 2. november 2003 #10 Del Skrevet 2. november 2003 Takk for en koslig hilsen i dagboka mi Bippbipp,og ko gjerne igjen da serverer jeg kaffe og kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. november 2003 #11 Del Skrevet 2. november 2003 *Tar et stort kakestykke* Men du..Er ikke så glad i kaffe jeg. Har du noe brus?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 2. november 2003 #12 Del Skrevet 2. november 2003 Serverer Aricept kake og Coke håper at det vil smake.Håper at du har har hatt en fin helg og at det går bra med studier.I Oslo har det fallt ned vann i hele helga så vi Oslo boere er temmlig gjenom våte. Regn er jo bedre enn snø da er det lårhals føre. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. november 2003 #13 Del Skrevet 2. november 2003 Takk takk! Er snill som alltid du Alt bra her, selv om panikkangsten nærmer seg med stormskritt! Eksamen neste mandag.... :-? Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 2. november 2003 #14 Del Skrevet 2. november 2003 Takker for koslig hilsen i boken min! Må si velkommen som dagbokskriver til deg også! :D Håper du har hatt en koslig helg! Klem Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #15 Del Skrevet 3. november 2003 :vinke: :vinke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #16 Del Skrevet 3. november 2003 Endret pga tull i mitt eget hode........................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #17 Del Skrevet 3. november 2003 Hei hei du! Tusen takk for PM - det var kjempekoselig. Og kjempehyggelig at du stakk innom hjemmesida mi. Håper jentene her inne behandler deg godt, det er alltid moro med litt nytt blod på KG :blunke: Stoooor klem fra C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 3. november 2003 #18 Del Skrevet 3. november 2003 hei hurra hurra hurra vi to har det jammen bra, her i dagboka til kg har vi ikke sukkerlens søte karameller små er hva du skal få siden du foreslo å feire:) *overrekker søte karameller små til Jens, eh nei mente Delline* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 3. november 2003 #19 Del Skrevet 3. november 2003 Her innbydes besøkene som har vært her på besøk på GOTTE PARTY,de første gjestene er :Revestispa,Cloe,Caliente,Cenedra,Mysan,Aricept,Anafugia,Barbie og Gabrielle. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 3. november 2003 #20 Del Skrevet 3. november 2003 Hurra for gotte party:) En fantastisk ide!!! Jeg tar med søte karameller små og litt dundersalt. ... Er du glad i pc'en din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå