Gå til innhold

Melde seg inn i bokklubben på nytt


Dødspingvinen

Anbefalte innlegg

Får man velkomstpakken fortsatt dersom man melder seg inn i en bokklubb en tidligere har vært medlem i? Har egentlig litt lyst til å melde meg inn igjen, men har jo også lyst på alle de bøkene gratis på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter jo vanligvis (med liten skrift) at "Tilbudet gjelder bare nye medlemmer". Men hvis du er litt snikete kan du jo forandre litt på navnet ditt. (Feks droppe "h" i Lisbeth, eller putte på en "a" bak Helen, eller bruke mellomnavnet ditt som etternavn.) Da får de iallefall ikke 100% match hvis de søker på navnet ditt blant tidligere medlemmer.) Da får de et nytt medlem, og du får velkomstpakken din. Moralen i dette er kanskje litt tvilsom, uten at jeg skal si noe mer om det. :oops:

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har melt meg inn flere ganger, når jeg har flytta foe eksempel. Nå melder jeg meg snart ut igjen, har giftet meg og fått ett navn ekstra...

Bokklubbene legger jo opp til det, da, og de vil jo ha så mange medlemmer som mulig. De gambler jo på at medlemmene glemmer å avbestille bøker... (prøver å forsvare det moralske aspektet her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg inn og ut av bokklubber maaange ganger. Får jo 5 bøker gratis hver gang jo :o ... jeg har laget små skrivefeil også her og der - eller lagt til og trukket ifra mellomnavn osv :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke det står "Bare for nye medlemmer" i medlemsbetingelsene lenger. (I hvert fall hvis det er De Norske Bokklubbene det er snakk om)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I'm Crazee

Opphavet melder seg ut og inn av bokklubbar støtt og stadig dei, og får velkomstpakkane kvar gong. Så altså, om du ikkje ER medlem der, så får du velkomstpakke (sjølv om du har vore medlem tidlegare.)

Og om du skulle føla trong til å forsvara dette: Bokklubbane hadde aldri gjort dette om det ikkje lønte seg for dei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen steder står det "Kun for nye medlemmer" men som oftest står det vel at tilbudet kun gjelder for folk som ikke har vært medlem det siste året... Uansett, jeg har meldt meg ut og inn av alle klubbene i "alle år", og ikke fått problemer en eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen mellom "nye medlem" og "vanlege medlem" er jo at nye medlem må melda seg inn.

Einaste gongen eg har sett kategorien "tidlegare medlem" har blitt brukt, er når dei lokkar med velkomstpakkar for å melda seg inn igjen. (Sendt som adressert reklame, altså.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...