Gå til innhold

Fra blubbemage til stram mage?


Snop

Anbefalte innlegg

Jeg har jo ikke så mye fett at om jeg får stram og flat mage ved musklene, så vil ikke fettet synes så mye. Ser jo det selv når jeg strammer magen.

Men nå er magen "slapp" på en måte da, og da buler den litt ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja, fettforbrennende trening generelt sett funker veldig bra :jepp: Pga kneskade måtte jeg i begynnelsen av vektnedgangen gå istedet for å løpe,jogge etc. Og det funker absolutt! Tar bare litt lengre tid. For meg var det slik at det første fettet jeg forbrant var den på magen :jepp:

Nå driver jeg med arrangert aktivitet to ganger i uka, men jeg er vel på ellipsemaskinen tre ganger i uka i tillegg! Går da gjerne fra 5 til 10 km! Lykke til :klemmer:

takker for svar :)

Jeg sykler litt- ca 20 min, også tenkte jeg å gå litt med rask gange i 10 min ca i tillegg :) ca 3- 4 ganger i uka.

utenom dette så går jeg tur med bikkja hver dag som forholdsvis er i raskt tempo..

Hvor lang tid tok deg for deg når du gikk ned så mange cm rundt magen? Bare så man har litt å sammenlikne med på en måte.. regner med at det er over lengre tid og at det er fra person til person.

Endret av lilletuss87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lena22

Jeg prøver å få med ei venninne på trening, veit typen hennes syntes hun er litt halvslakk :P

Skal vise hun denne tråden jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like høy som deg og veier 60 kg. Strever også med denne magen. Har riktignok født 2 barn og nærmer meg førti år, men vil ha stram mage forde!

Jeg merker at spinning reduserer magefettet mye, og styrketreninga strammer opp. Så en kombinasjon av kondisjon og styrke vil jeg anbefale deg. Og itillegg til å spise sunt selvsagt. Merker magen blir veldig oppblåst av kullsyre, så jeg prøver å drikke så lite brus som mulig.

Lykke til med strammere mage :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anuket

Å nå ble jeg glad! Jeg er relativt tynn og i helt grei form, har endelig klart å begynne å trene fast to - tre ganger i uken (siden januar) men magen min ja den er bulende og fin... :kjefte: Men har fått mange nyttige tips i denne tråden, og heier på deg og TS! :klemmer::duskedame:

Jeg har i grunn et spørsmål utenom om noen vet, jeg har cøliaki, så må holde meg unna alt som har hvete og gluten i seg. Hvordan få i seg nok næring av typen fiber etc? Glutenfri mat har en tendens til å mangle næringen som den maten med hvete har :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn et spørsmål utenom om noen vet, jeg har cøliaki, så må holde meg unna alt som har hvete og gluten i seg. Hvordan få i seg nok næring av typen fiber etc? Glutenfri mat har en tendens til å mangle næringen som den maten med hvete har :sjenert:

Fiber får du av grønnsaker også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Fiber får du av grønnsaker også! :)

:jepp: det er sant, spiser wok en gang i uken med masse grønnsaker, og spiser en del grønnsaker utenom dette og. Satser på at vi alle får en fin og stram mage til sommeren! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...