Nótt Skrevet 3. august 2011 #921 Del Skrevet 3. august 2011 Et alldeles nydelig dikt, som førte mine tanker tilbake til vår lille som forsvant for fort. Skjønner at du har det vondt, heldigvis er det snart ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2011 Forfatter #922 Del Skrevet 3. august 2011 Gode jenter Det skal bli godt med ferie, bare pakke sakene og være med kjære 24 timer i døgnet i tre hele uker Bort fra hverdagen, få nye impulser og lade opp til høsten. ************* Nå sitter jeg forresten og ser på en vidunderlig solnedgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2011 Forfatter #923 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har grublet og tenkt på dette med å utsette mensen når vi er på ferie, og har kommet frem til at jeg ikke vil klusse til kroppen min med hormoner igjen før høyst nødvendig. Uanset vil jeg få mensen på ferie i den ene eller andre enden. Jeg lar kroppen styre løpet og så får vi heller bare ta neste forsøk som det kommer Da jeg snakket med fertilitetsklinikken før de stengte for sommeren sa sykepleieren at det ikke var krise om jeg ikke fikk ul før dag 15, den pleier å være fra dag 11-13 på min klinikk ifbm fryseforsøk, og med min kropp som alltid har trengt litt lengre tid på frysemedisinene så er det jo igrunnen helt greit Pillene blir med på ferie så får kroppen bestemme om det blir noe action på meg når vi kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. august 2011 #924 Del Skrevet 3. august 2011 Det høyrest fornuftig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. august 2011 #925 Del Skrevet 4. august 2011 Nydelig dikt Deilig at det snart er ferie for deg også Bare du og mannen i tre uker, herlig Høres ut som en lur plan for neste forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. august 2011 #926 Del Skrevet 4. august 2011 Du er sterk! Ha en super ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 5. august 2011 #927 Del Skrevet 5. august 2011 Så deilig det skal bli med ferie, pusilus Det kommer nok til å gjøre godt både for kropp og sjel å komme seg unna den daglige tralten, og oppleve nye ting sammen med din kjære. Synes avgjørelsen din ang. spørsmål om utsettelse av mensen høres fornuftig ut. Minst mulig tukling føles som det riktigste, og så er det opp til kroppen selv og skjebnen hva som skjer når dere er tilbake igjen. Det blir en spennende høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. august 2011 Forfatter #928 Del Skrevet 5. august 2011 Ilja, grattis med toåringen i hus Han vokser fort gitt synes han akkurat kom jeg Takk Alabama Lucky og dreia :kyss1: Jeg føler meg komfortabel med avgjørelsen ang evt utsetting av mensen, og det gjør godt å se at dere er enig også Håper høsten bare fører med seg glede for oss og alle dere Nå er det ut i solen igjen og mob på lading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. august 2011 Forfatter #929 Del Skrevet 6. august 2011 Der var sommeren over igjen gitt Regnet startet i totiden i natt og det holder på enda, så i dag blir det gummistøvler når jeg skal ut Hadde en fin dag i går med god musikk og trivelig selskap, det blir vel til at vi fortsetter der vi slapp i natt senere i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. august 2011 #930 Del Skrevet 6. august 2011 Hadde skikkelig regnvær og vind her i går også I dag er det bedre, men det blåser.... Høres ut som en koselig dag i går, håper den blir like knall i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. august 2011 #931 Del Skrevet 6. august 2011 Lenge siden jeg har fått lagt igjen noe her nå Men regnet er faktisk veldig positivt! Da er det nemlig på vei til høst og på vei til ditt neste forsøk som jeg skal krysse alle fingre og tær for at skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. august 2011 Forfatter #932 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Værmessig har det vel ikke vært noe storveis sommer, men solen blir tatt i mot med åpne armer *solhungrig* Du har rett i at det er bra at høsten snart er her Lollipop bare kroppen min kan stabilisere seg tilbake til normalen nå så skal jeg være glad. Spørs om det blir noe artigheter på meg i kveld, ligger på sofaen og er ganske varm og tufs.. Da jeg målte tempen til vanlig tid i morges var den over etter el nivå, og el skal absolutt ikke ha funnet sted enda (jeg er på cd 9 i dag) så jeg har nok et snev av feber. Endret 6. august 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 6. august 2011 #933 Del Skrevet 6. august 2011 Får håpe du ikke brygger på noe alvorlig. God bedring! Helt enig i å ikke tukle med kroppen og la TR komme som hun kommer. Det positive er jo at det ikke har vært så ille siden du la om kostholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. august 2011 #934 Del Skrevet 6. august 2011 Får håpa du ikkje blir så veldig dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. august 2011 #935 Del Skrevet 7. august 2011 God bedring til deg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 #936 Del Skrevet 7. august 2011 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. august 2011 Forfatter #937 Del Skrevet 7. august 2011 Takk, takk jenter. Det ble en meget rolig kveld på meg i går, og vi kom oss til sengs relativt tidlig (sånn i ett-tiden) Vi hadde en koselig middag med mye skravling. Ut på kvelden ble jeg sittende å pjuske og snakke med dattera til kjæres søskenbarn som var litt trøtt og sliten, disse ti-åringene som egentlig bare vil være stor liker å krølle seg sammen i et fang i ny og ne de også. Koselig I dag sov vi lenge og det var herlig, nå koser jeg meg med en kopp med *trommevirve* te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. august 2011 #938 Del Skrevet 7. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 7. august 2011 #939 Del Skrevet 7. august 2011 Hørtes koslig ut med tiråingen Godt å få soooooovet lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. august 2011 #940 Del Skrevet 8. august 2011 God bedring pusilus, håper det er noe som bare kommer og går igjen Kos deg med teen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå