pusilus Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #901 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvorfor blir jeg så sulten når jeg har mensen?? Jeg kan sitte å trykke i meg mat til den store gullmedalje bare for å være sulten igjen en halvtime etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. juli 2011 #902 Del Skrevet 31. juli 2011 Godt å slappe av litt også da Kos deg med te og strikking nå i kveld i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. august 2011 #903 Del Skrevet 1. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 1. august 2011 #904 Del Skrevet 1. august 2011 Hvorfor blir jeg så sulten når jeg har mensen?? Jeg kan sitte å trykke i meg mat til den store gullmedalje bare for å være sulten igjen en halvtime etter Samme her! Føler meg som et bunnløst høl noen ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. august 2011 #905 Del Skrevet 1. august 2011 Menstiden er tiden for å bli tjukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. august 2011 #906 Del Skrevet 1. august 2011 Hvorfor blir jeg så sulten når jeg har mensen?? Jeg kan sitte å trykke i meg mat til den store gullmedalje bare for å være sulten igjen en halvtime etter Fordi kroppen er teit! Sånn er det her også. 1. august skulle være dagen hvor jeg begynte å spise sunt... jatta! Mensen er no skitt! (ikke PMS her i gården ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. august 2011 Forfatter #907 Del Skrevet 1. august 2011 Godt å slappe av litt også da Kos deg med te og strikking nå i kveld i allefall Det er herlig å slappe av Samme her! Føler meg som et bunnløst høl noen ganger! Godt jeg ikke er alene Her er det ikke snakk om å dele noe som helst når jeg har mensen *min mat* Menstiden er tiden for å bli tjukk.... Det skal være sikkert og visst.. *********** I dag var det endelig akupunkturtime igjen og disse timene varer faktisk en hel time og ikke 30 min som hos andre akupunktøren jeg har gått hos. Det er mye mer snakking/forklaring mens hun holder på og jeg føler virkelig at jeg får noe ut av det Etter stikkingen kom jeg hjem til ferdig middag , kjære hadde slått seg løs og kokkelert. Det er noe jeg kan bli vant til altså Snart blir det besøk med Tebryggeren er klar til dyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. august 2011 Forfatter #908 Del Skrevet 1. august 2011 Fordi kroppen er teit! Sånn er det her også. 1. august skulle være dagen hvor jeg begynte å spise sunt... jatta! Mensen er no skitt! (ikke PMS her i gården ) Jaaaa, jeg vet jo at min kropp er teit, det er ikke noe nytt Jeg begynte å spise sunt for fem uker siden jeg , og denne gangen har jeg faktisk ikke hatt lyst på noe snop, kaker eller noe slikt Har du prøvd nattlysolje mot PMS-en? Min er nesten helt borte etter jeg begynte med de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. august 2011 #909 Del Skrevet 2. august 2011 Så godt med akutime i går, godt med en som tar seg tid til deg når du er der og ikke bare stikker nålene å går Mann som kokkelerer...send han gjerne hitover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. august 2011 #910 Del Skrevet 2. august 2011 Så deilig å ha en akudame som tar seg tid til å forklare! Jeg personlig føler meg mer verdt om sånne folk tar seg den tiden og viser omtanke. Og det er vel nettopp den følelsen man trenger innimellom alt dette vonde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. august 2011 #911 Del Skrevet 2. august 2011 Herlig aku-dame du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2011 Forfatter #912 Del Skrevet 2. august 2011 Så godt med akutime i går, godt med en som tar seg tid til deg når du er der og ikke bare stikker nålene å går Mann som kokkelerer...send han gjerne hitover Det er kjempe godt at hun tar seg tid ja Ikke for det han er kjempehyggelig han andre jeg har gått til, men han er der i 5-8 min og stikker før han går og jeg blir liggende alene.. Hun har vel en litt mer kompleks utdanning innen asiatisk medisin enn han andre og har en litt annen innfallsvinkel Det hører med til sjeldenhetene at jeg får mat servert når jeg kommer hjem fra jobb Lucky, så jeg tror ikke det er noe vits i å sende han nedover Så deilig å ha en akudame som tar seg tid til å forklare! Jeg personlig føler meg mer verdt om sånne folk tar seg den tiden og viser omtanke. Og det er vel nettopp den følelsen man trenger innimellom alt dette vonde? Det er det Lollipop Herlig aku-dame du har fått deg Jepp Litt mer alternativ enn han andre, men godt med en forandring. Ferietips fikk jeg også i går *Matlaging* Ovnsbakt ørret med sitron, fennikel og poteter med olje, basilikum og maldonsalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 2. august 2011 #913 Del Skrevet 2. august 2011 skriver under på det med matinntak ved tantebesøk.. søttan assa! spesielt sjokolade og feit mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. august 2011 #914 Del Skrevet 2. august 2011 Supert med ferietips! (Du kjem ikkje til å ha tid til å sova på turen med alle planane de har etter kvart. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2011 Forfatter #915 Del Skrevet 2. august 2011 Boobla, her pleide alt å gå ned på høykant, men nå er sukker kuttet fra dietten min så da blir det alt annet.. Nå er det faktisk litt over en time siden jeg spiste, og jeg ble først sulten nå Dreia, middagen smakte og anbefales Og sove, ptsss hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2011 Forfatter #916 Del Skrevet 3. august 2011 Kjiperen dag i dag, eller det startet vel i går kveld da jeg leste et dikt Ser du stjernene, liten Ser du stjernene, liten, fra der hvor du er? Ser du månen som speiles i vannet? Ser du at vi gråter? Vi har deg så kjær. Vet du hvor dypt du er savnet? Fryser du liten - eller har du det godt? Sprer du tannløse smil over verden? Er du redd, er du ensom, kanskje savner du oss? Har du kjærlighet med deg på ferden? Kjempet du, liten, før du reiste fra oss? Fikk du med deg alt det du trengte? Fikk du omsorg og lykke og kjærlighet nok? Merker du hvordan vi lengter? Kan du høre meg, liten? Når tankene frem? Kan du gi meg det svaret jeg trenger? Er du omsvøpt i glede og varme og fred? I hvile på dunmyke senger? Elskede unge, får vi treffes igjen? Det er så stille her hjemme. Takk for den tiden du var for alt det vi aldri skal glemme. Det hjalp ikke at jeg stod opp på feil fot i dag heller og at jeg i tillegg hadde arbeidsoppgaver der man dumper bort i graviditetsrelaterte ting mer enn en gang Tårene presset på og jeg måtte ta meg en kunstpause for meg selv. En stille plass for sjelefred og en god prat med kjære, og jeg er ok igjen. Nå er det ikke lenge til ferie heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. august 2011 #917 Del Skrevet 3. august 2011 For et nydelig dikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. august 2011 #918 Del Skrevet 3. august 2011 Det er er virkelig gripende og nydelig dikt. Det er faktisk mammaen til en kjenning av meg som har skrevet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. august 2011 #919 Del Skrevet 3. august 2011 Det var eit utrulig trist, men fint dikt, som førte til tåreflaum hos meg. Godt du snart får ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 3. august 2011 #920 Del Skrevet 3. august 2011 Å, Pusilusa. Dette diktet er bare nydelig. Jeg har lagret det på pc'en en gang før og tenker å ha det i minnealbumet til engleguttene. Håper litt kos med kjære hjalp massevis på humøret. :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå