Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Skulle nok hatt meg en aku time i går kjenner jeg, intens brenning i nedre mageregion i dag..

Det blir nok sofa, varmeflaske, pleddet og te når jeg kommer hjem i dag ja. Og selvfølgelig strikkingen, skal bryne meg på ermene i dag og det kan bli et syn for guder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal prøve på det Nótt :Nikke:

Det var godt å komme seg hjem på sofaen og få i seg litt mat :biggrin:

Jeg var innom garnbutikken på vei hjem og handlet litt på salget :sjenert: Nå har jeg nok til julepynt og mange kosedyr til nydelige små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge til jul nei :fnise: Jeg trenger dessuten litt tidsfordriv på reiseetappene i ferien vår, kjekt å få unna litt julepynt da når jeg ikke orker å ta med meg noen av de store tingene..

Nå er det natta. *blåser ut lysene og finner sengen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å benytta seg av salget på garnbutikken. :Nikke: Eg fryktar at det blir ein tur på meg i morgon. Men dessverre har eg ikkje noko tilbudsgarn på handlelista. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh... salg? :sjenert:

Drops-salg på enkelte garntypar, iallfall fleire av bomullsgarna. Det ekstra kjedelige er at eg skal ha ein del av det garnet som var på tilbud i mai (og då kjøpte eg ikkje, sidan eg ikkje visste kva eg trengte). :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg må ta en tur i dag også :sjenert: Har funnet flere oppskrifter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kjekt med garnsalg :Nikke:

Greit å ha med noen små prosjekter på reisen da! Vil også se genseren ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte faktisk å motstå fristelsen for garnsalget i dag :nigo: , det var heller en pakke i posten som fristet mer :ler: Nå sitter jeg her med en herlig kopp hvit te med acai :sikle::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som finner så mye spennende å holde på med :)

Har nettopp begynt på et enkelt teppe jeg, slik at jeg har noe å konsentrere meg over i stedet for at alle tankene løper løpsk :fnise:

håper du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte faktisk å motstå fristelsen for garnsalget i dag :nigo: , det var heller en pakke i posten som fristet mer :ler: Nå sitter jeg her med en herlig kopp hvit te med acai :sikle::fnise:

Flinka! :5:

Eg derimot enda opp med 10 % rabatt etter å ha vist fram kundekortet mitt. *sviing av Visa-kort* :sjenert:

Nyt teen! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mån må begynne en plass Småkjekset, og jeg kan bare si at for mange prosjekt er ikke bra for da ender det som regel opp med at ikke noe blir ferdig :sjenert:

Dreia, du fikk da 10% :tommel: Herlig med slikt rabattkort, det hjelper litt ;)

Nå har vi spist pizza, eller dvs vi spiste vel ikke mye av den mislykkete bunnen :sprettoy: Neste gang det skal være pizza her i huset blir det hjemmelaget bunn til kjære og butikk-laget til meg.

Nå er det brødbakst på heving, håper det blir mer vellykket :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka som gikk forbi garnsalg! :klappe:

Hvordan får man rabattkort egentlig? Har jeg ikke hørt noe om på mine garn-runder.

Jeg var innom garnbutikken på torsdag, skulle ha ett lanett-nøste og 14 knapper, og endte opp med dette OG 10 nøster mini-alpakka! :flau: Optimisten som tror hun skal få strikket flere tepper utover høsten. :eeeh:

Men innser at jeg greide å ikke legge merke til garnsalget på min butikkrunde da. Kanskje like greit. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo wannabe-strikker, men ikke så proff enda akkurat :fnise: Jobber med saken da ;)

Det er jo faktisk lov med strikkepinner på fly, så ypperlig tur-tidsfordriv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka som gikk forbi garnsalg! :klappe:

Hvordan får man rabattkort egentlig? Har jeg ikke hørt noe om på mine garn-runder.

Jeg var innom garnbutikken på torsdag, skulle ha ett lanett-nøste og 14 knapper, og endte opp med dette OG 10 nøster mini-alpakka! :flau: Optimisten som tror hun skal få strikket flere tepper utover høsten. :eeeh:

Men innser at jeg greide å ikke legge merke til garnsalget på min butikkrunde da. Kanskje like greit. :lol:

Man spør fint i kassa om det finnes rabattordning på den garnbutikken man er på :Nikke:

Jeg kommer ofte ut med mye mer enn det som er planen jeg også garnsalg eller ikke ;) og jeg vet at vi ikke er alene om det :fnise:

Kan ingenting om strikking, men innom og legger igjen et lite spor iallfall :fnise:

:vinke: koselig.

Jeg er jo wannabe-strikker, men ikke så proff enda akkurat :fnise: Jobber med saken da ;)

Det er jo faktisk lov med strikkepinner på fly, så ypperlig tur-tidsfordriv :jepp:

Jeg er langt fra proff nivået jeg også, men prøver så godt jeg kan. Jeg gruer meg til jeg skal starte på monteringen :sjenert:

Jeg vet man får lov å ha med både strikkepinner og heklekroker på fly :nigo: Har hatt med heklekrok maaaaaaange ganger :Nikke:

Herlig helg på jobb :biggrin: Nå skal jeg ut i solen med strikkingen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst :sove: i solen og vondt nakke :ler: Ja, ja sånn ble det nå bare. Det blir strikking og en kopp te nå da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...