Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Godt å kunne bidra med noe :) Jeg var også i byen og her var det mange mennekser, de regnet med at det var 15000 som gikk i toget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å kunne bidra med noe :) Jeg var også i byen og her var det mange mennekser, de regnet med at det var 15000 som gikk i toget!

Sterkt og veldig godtå se at så mange står sammen :)

:klemmer:

:klem:

Koselig tur på kafe med ei venninne som akkurat har kommet fra ferie :) Det er kjekt å få litt venner tilbake nå.

Har også snakket litt med bestemoren min i dag. Hun er så smått i bedring, men kommer nok ikke tilbake til dit hun var tidligere i år.

Hun har sovet lite og grublet mye på fredagens hendelse hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få venner tilbake fra ferie ja :) Var noen dager den første ferieuken min som ingen var hjemme....trist altså! Men nå begynner det å komme tilbake her også :)

Så bra det går bedre med bestemoren din :) Det må jo være skremmende for gamle mennesker å se hvor syk verden har blitt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går bedre med bestemoren din :) Det må jo være skremmende for gamle mennesker å se hvor syk verden har blitt!

Nå var vel ikkje verda berre full av empatiske og gode menneske i deira ungdom heller, då. Men eg vil tru dei kan få litt flashbacks av slike hendingar. :Nikke:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt at disse studerende vennene kommer tilbake til byen ja, ikke det at jeg har lidd noe nød i mellomtiden da ;)

Har hatt trivelige hobbykvelder med te-drikking :nigo:

Jeg er virkelig i feriemodus i dag, går treigt her ja :plystre: Skal bli godt med en fridag i morgen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og angående mindre empatiske mennesker da besteforeldrene mine var ungdommer/unge voksne så kan vi jo nevne bla en tysker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do Ananan :jepp:

Jeg skal på tur i marka i det som forhåpentligvis blir fint vær :pls:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert etter ferie :vinke:

Ser ut som du har hatt veldig fine kvelder med lydbok og strikking, og noen tøffe treningsøkter innimellom-herlig! Du er kjempeflink til å holde dietten, og flott å se at det virker som det har effekt også.

Krysser fingre og tær for at kommende fryseforsøk får et positivt og varig resultat :pls:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Ananan :klem: Nå ser det heller dårlig ut for finværet, men det er mye som kan endre seg på et halvt døgn :Nikke:

Jeg var hos legen i dag, prøve til kreftregisteret, og jeg har hatt magesmerter på og av siden :tristbla: Jeg vil ikke, jeg vill ikke, jeg vil ikke :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatert etter ferie :vinke:

Ser ut som du har hatt veldig fine kvelder med lydbok og strikking, og noen tøffe treningsøkter innimellom-herlig! Du er kjempeflink til å holde dietten, og flott å se at det virker som det har effekt også.

Krysser fingre og tær for at kommende fryseforsøk får et positivt og varig resultat :tilbe:

:goodbye: Håper dere har kost dere og koblet av fra hverdagen :klem:

Det har gått bra så langt ja :) Selv om jeg virkelig hadde veeeeeeldig lyst på skillingsboller her om dagen. Magesmertene har bare vært i bakgrunnen til i dag, men som jeg skrev over så har de kommet tilbake etter en GU i dag :( Håper det er forbigående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fridagen har vært fin :Nikke: Det ble markatur og været klarnet opp og :sol: kom frem. Jeg har også kjøpt en bursdagsgave, hatt en liten lur på sofaen og nå shiner jeg opp håret litt. Magen har vært litt bedre i dag, men mensen kommer nok i morgen... Da blir denne syklusen bare 25 dager og det passer meg ikke i det hele tatt :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok akupunkturen som holder menssmertene i sjakk, nå er det 5 uker siden sist time og den 2. mensen siden det. Dietten holder magen i sjakk ellers, denne syklusen har jeg bare vært oppblåst ca 4 dager mot at jeg pleier å ha 4-5 dager der jeg ikke er oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...