Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Tenk da.. Å gå på sånn kur for å få modne egg, og så får du 20 stk, og så blir du gravid på 15 av dem!! :ler: Luksusproblem?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunny klarte det, så jeg krysser fingre og tær for at det løser seg for dere sånn plutselig. :jepp:

Tenk da.. Å gå på sånn kur for å få modne egg, og så får du 20 stk, og så blir du gravid på 15 av dem!! :ler: Luksusproblem?? ;)

Det er som sagt lov til å håpe :Nikke:

Jeg fikk 6 egg forrige gang, så så mange som 20 blir det neppe :ler: Her går vi for god kvalitet på de som vi får ut :jepp:

I dag har jeg hatt prinsesse tid med ei turboprinsesse :strix:

Nå er det tilbake til strikketøyet og problemløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på skillingsboller :grine:

Jeg har masse kaker fra gårsdagens selskap; Oreokake, eplekake, jordbær, fruktsalat, muffins. Ta en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse kaker fra gårsdagens selskap; Oreokake, eplekake, jordbær, fruktsalat, muffins. Ta en tur :)

Ååååhhhh, jeg skulle gjerne gjort det :Nikke: Problemet mitt er at jeg skal holde meg unna sukker, hvete/gluten og meieriprodukter :sjenert: Da er det desverre mye som utgår med høye kneløft :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååhhhh, jeg skulle gjerne gjort det :Nikke: Problemet mitt er at jeg skal holde meg unna sukker, hvete/gluten og meieriprodukter :sjenert: Da er det desverre mye som utgår med høye kneløft :sukk:

Neida, bare lukk øynene. Det funker på ALT!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det ikke jeg heller da jeg kjøpte det :fnise: Jeg sa så fint; "jeg skal ha en sånn en som gjørt at du ikke mister maskene som henger helt øverst i hjørnet der :Nikke: "

:ler:

Nå er det helg :hoppe::nigo: Det blir herlig.

Tacokvled med kjære :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacokveld med kjære høyrest kos ut. Her blir det pizzakos når pjokken er lagt. :nigo:

:tommelsmil: Det høres ikke dumt ut med pizza heller :sikle:

Tacokveld og pizzakveld... nam!! Blir sulten jeg :sjenert:

Vi har snakket mat på jobb hele den siste uken, matvrak hele gjengen :ler: Jeg har fått en del oppskrifter fra en av dem, og skal prøve ut noen av dem i helgen :kokk:

Mens jeg venter på at kjære skal komme hjem, så har jeg smelt sammen en muffinsrøre. *helgekos* Nigellas frokostmuffins ala pusilus ;) Dvs med noen små endringer, honning i stedet for sukker, havremelk, smør uten melk ++ Jeg er veldig spent på resultatet, og håper for all del er det er vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nótt, her er link til maskesamler

Sånn har jeg og, men jeg kaller det for "ei skikkelig stor sikkerhetsnål"! Kjøpte den og tenkte at det kunne være greit å ha noe sånt å samle masker på, f.eks om jeg skal strikke flettestrikk eller tommelen på en vott. Men ante ikke at det var noe sånt den var tiltenkt i utgangspunktet. :ler:

PS: Må bare legge til at jeg foreløpig aldri har strikket votter eller flettestrikk, men kanskje en vakker dag. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tacokveld med mannen :hjerte:

Håper muffinsene ble gode :sikle: Du er virkelig flink til å holde deg unna sukker, hvete og meieriprodukter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig imponert over hvor flink du er! :Nikke: Du må jo bare få lønn for strevet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky og Missiw :klem: Takk for skryt. I natt drømte jeg at jeg trykket i meg kaker til den store gullmedalje, og våknet med dårlig samvittighet :sjenert:

Muffinsene ble grei de, litt mer honning og så er det ganske god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg tent lys for alle offrene, alle pårørende og resten av Norge. Det var godt å være tilstede under minnemarkeringen og i toget i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...