Anamelona Skrevet 20. juli 2011 #841 Del Skrevet 20. juli 2011 Tenk da.. Å gå på sånn kur for å få modne egg, og så får du 20 stk, og så blir du gravid på 15 av dem!! Luksusproblem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #842 Del Skrevet 20. juli 2011 Sunny klarte det, så jeg krysser fingre og tær for at det løser seg for dere sånn plutselig. Tenk da.. Å gå på sånn kur for å få modne egg, og så får du 20 stk, og så blir du gravid på 15 av dem!! Luksusproblem?? Det er som sagt lov til å håpe Jeg fikk 6 egg forrige gang, så så mange som 20 blir det neppe Her går vi for god kvalitet på de som vi får ut *************** I dag har jeg hatt prinsesse tid med ei turboprinsesse Nå er det tilbake til strikketøyet og problemløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #843 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har lyst på skillingsboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. juli 2011 #844 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har lyst på skillingsboller Jeg har masse kaker fra gårsdagens selskap; Oreokake, eplekake, jordbær, fruktsalat, muffins. Ta en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #845 Del Skrevet 20. juli 2011 Nótt, her er link til maskesamler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #846 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har masse kaker fra gårsdagens selskap; Oreokake, eplekake, jordbær, fruktsalat, muffins. Ta en tur Ååååhhhh, jeg skulle gjerne gjort det Problemet mitt er at jeg skal holde meg unna sukker, hvete/gluten og meieriprodukter Da er det desverre mye som utgår med høye kneløft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. juli 2011 #847 Del Skrevet 20. juli 2011 Ååååhhhh, jeg skulle gjerne gjort det Problemet mitt er at jeg skal holde meg unna sukker, hvete/gluten og meieriprodukter Da er det desverre mye som utgår med høye kneløft Neida, bare lukk øynene. Det funker på ALT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2011 #848 Del Skrevet 20. juli 2011 Nótt, her er link til maskesamler Sånne har jeg jo, visste ikke ha det het det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #849 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg visste det ikke jeg heller da jeg kjøpte det Jeg sa så fint; "jeg skal ha en sånn en som gjørt at du ikke mister maskene som henger helt øverst i hjørnet der " *********** Nå er det helg Det blir herlig. Tacokvled med kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. juli 2011 #850 Del Skrevet 22. juli 2011 Tacokveld med kjære høyrest kos ut. Her blir det pizzakos når pjokken er lagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. juli 2011 #851 Del Skrevet 22. juli 2011 Tacokveld og pizzakveld... nam!! Blir sulten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #852 Del Skrevet 22. juli 2011 Tacokveld med kjære høyrest kos ut. Her blir det pizzakos når pjokken er lagt. Det høres ikke dumt ut med pizza heller Tacokveld og pizzakveld... nam!! Blir sulten jeg Vi har snakket mat på jobb hele den siste uken, matvrak hele gjengen Jeg har fått en del oppskrifter fra en av dem, og skal prøve ut noen av dem i helgen Mens jeg venter på at kjære skal komme hjem, så har jeg smelt sammen en muffinsrøre. *helgekos* Nigellas frokostmuffins ala pusilus Dvs med noen små endringer, honning i stedet for sukker, havremelk, smør uten melk ++ Jeg er veldig spent på resultatet, og håper for all del er det er vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 22. juli 2011 #853 Del Skrevet 22. juli 2011 Nótt, her er link til maskesamler Sånn har jeg og, men jeg kaller det for "ei skikkelig stor sikkerhetsnål"! Kjøpte den og tenkte at det kunne være greit å ha noe sånt å samle masker på, f.eks om jeg skal strikke flettestrikk eller tommelen på en vott. Men ante ikke at det var noe sånt den var tiltenkt i utgangspunktet. PS: Må bare legge til at jeg foreløpig aldri har strikket votter eller flettestrikk, men kanskje en vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 22. juli 2011 #854 Del Skrevet 22. juli 2011 Sånn har jeg og, men jeg kaller det for "ei skikkelig stor sikkerhetsnål"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. juli 2011 #855 Del Skrevet 23. juli 2011 Tacokveld med mannen Håper muffinsene ble gode Du er virkelig flink til å holde deg unna sukker, hvete og meieriprodukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 23. juli 2011 #856 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg er også veldig imponert over hvor flink du er! Du må jo bare få lønn for strevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #857 Del Skrevet 24. juli 2011 Lucky og Missiw Takk for skryt. I natt drømte jeg at jeg trykket i meg kaker til den store gullmedalje, og våknet med dårlig samvittighet Muffinsene ble grei de, litt mer honning og så er det ganske god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. juli 2011 #858 Del Skrevet 24. juli 2011 Så bra muffinsene smakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #859 Del Skrevet 25. juli 2011 I kveld har jeg tent lys for alle offrene, alle pårørende og resten av Norge. Det var godt å være tilstede under minnemarkeringen og i toget i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 25. juli 2011 #860 Del Skrevet 25. juli 2011 Det står to lys og brenn her også. Det har det gjort i nokre kveldar nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå