pusilus Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #801 Del Skrevet 12. juli 2011 Håper jeg også at det er det siste fryseegget blir til en liten unge, men troen er ikke helt på topp Jeg prøver å skubbet de tankene under sovesofaen og lar de ligge der noen måneder til Først ferie, så jentetur og etter det blir det forsøk Noen som har litt arbeidslyst til overs? Det gikk fryktelig tregt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 12. juli 2011 #802 Del Skrevet 12. juli 2011 Håper egget fester seg og blir der denne gangen... De tankene dine ligger godt under sodaen i mange mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. juli 2011 #803 Del Skrevet 12. juli 2011 La de dumme tankene ligge under sofaen der en stund til du og kos deg med ferie og jentetur først Arbeidslyst? hmmm.....ikke her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #804 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) boobla og Lucky, jeg skal prøve så godt jeg kan ja Håper med hele mitt hjerte at det går veien på neste forsøk. Nå skal jeg laste over lydbok til dataen slik at mp3-spilleren min er klar til både håndarbeid og ferie Jeg har vasket stuen og kjøkkenet i dag også jeg. Jeg hadde en liten syklon innom i en time En liten sjarmør på 19 mnd. med store brune øyne som snudde kåken på hodet igjen Humøret steg ti hakk med besøk fra han og mamman hans Endret 12. juli 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. juli 2011 #805 Del Skrevet 12. juli 2011 Strikke, strikke, strikke kick Klarer ikke å legge fra meg genseren jeg nå, er snart ferdig med første nøstet og dermed også bakstykket Nå går det rette veien. 12 grader og regn = strikkekos og te i koppen Godt det er flere som meg! Jeg har strikket som besatt de siste dagene! Det er så gøy Veldig greit å ha lillegutt i sandkassen så sitter jeg ved siden av og strikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #806 Del Skrevet 12. juli 2011 Pys ,høres ut som perfekte dager. Nå må jeg sette meg ned med strikketøyet, jeg ble litt distrahert av et søtsug her i sted og måtte lage noe godt. Det ble raw food pepperkaker og rullet i kokosmasse. Veldig fornøyd da jeg fikk stilnet søtsuget mitt Skulle på nettbanken å betale litt regninger i sted også, men der hadde brikken min tatt kvelden Må ringe banken og få tilsendt ny i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. juli 2011 #807 Del Skrevet 12. juli 2011 mmm De rawfood pepperkakene så gode ut Jeg lager også raw og sunt snop, det er kjempegøy! (og godt Happy strikking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. juli 2011 #808 Del Skrevet 13. juli 2011 Fikk et lite søtsug av å komme inn her ja Irriterende når ting ikke fungerer som de skal når man har planer om å gjøre noe Vet ikke hvor mange ganger banken har hatt trøbbel når jeg har satt meg ned for å betale regninger.... Ha en fin dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. juli 2011 #809 Del Skrevet 13. juli 2011 Innom med et hei bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 14. juli 2011 #810 Del Skrevet 14. juli 2011 Innom for å ønske deg en strålende dag søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #811 Del Skrevet 14. juli 2011 mmm De rawfood pepperkakene så gode ut ; ) Jeg lager også raw og sunt snop, det er kjempegøy! (og godt ; ) Happy strikking! Du må gjerne komme med tips til en nybegynner Det ble godt det jeg laget forrige dagen, men det jeg laget med cashewnøtter og lime- ikke det beste jeg har smakt Fikk et lite søtsug av å komme inn her ja :sikle : Irriterende når ting ikke fungerer som de skal når man har planer om å gjøre noe Vet ikke hvor mange ganger banken har hatt trøbbel når jeg har satt meg ned for å betale regninger.... Ha en fin dag snuppa :klemmer : Fikk hentet meg kortleser i går, og regningene er betalt Det var på hengende håret på den ene, jeg venter alltid til siste liten og da er det jo så klart alltid noe som krøller seg Innom med et hei bare Håper ferien fortsatt er fin Innom for å ønske deg en strålende dag søta Takk for det. ********* Været klarnet opp på ettermiddagen i går, og det var varme i solen Det endte med en liten sykkeltur for å nyte finværet og de gode luktene av markblomster, nyperoser og saltvann Trente styrke da jeg kom hjem og var strålende fornøyd med meg selv *klapp-på-skulderen* I dag ble været mye bedre enn lovet også, og jeg har vært ute siden jeg var ferdig på jobb. Jeg tok meg en real sykkeltur på halvannen time rett etter jobb i gledesrus over været Jeg sier bare nydelig, nydelig, nydelig. Da jeg kom hjem gikk første timen utrolig fort, kjekt å med gode venner som man så alt for sjeldent snakker med... Vi ble like overrasket begge to da jeg så hva klokken var Det er så godt med slike gode gamle man bare begynner å skravle i vei med selv om det er måneder mellom hver gang man sankkes Nå sitter jeg på altanen klar med lydbok og strikketøy, måtte bare en liten tur innom for å si at her nyter jeg solen max og at sykkelturer gjør underverker med meg. Jeg er absolutt skapt for et aktivt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. juli 2011 #812 Del Skrevet 14. juli 2011 Så deilig med sykkeltur i finværet Herlig med venner som er helt naturlig å skravle leeenge med selvom man ikke ser de så ofte Kos deg på altanen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. juli 2011 #813 Del Skrevet 14. juli 2011 Like godt vær der som her altså?? Vi har også hatt glede av været. På tide, det er jo straks høst. Kanskje er ikke tempen helt syden, men pytt sann, sola skinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 14. juli 2011 #814 Del Skrevet 14. juli 2011 Hørtes kjempedeilig ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #815 Del Skrevet 15. juli 2011 Altankos i går var herlig, hadde planer om å gjenta suksessen men vinden satte stopper for den planen. Det ble en god lur på sofaen i stedet :gjeiper: På sommeren er vi så heldig og får jobbe ekstra mye og i morgen er det min tur til å ha ekstra vakt *fokuserer på pengene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juli 2011 #816 Del Skrevet 16. juli 2011 En lur på sofaen er jo heller ikke dumt Kjekt med mulighet for å tjene litt ekstra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. juli 2011 #817 Del Skrevet 16. juli 2011 Ekstra penger?? Jobbe???? Setter min lit til Norsk tipping i steden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #818 Del Skrevet 16. juli 2011 100% overtid på en lørdag Det kjennes godt når det er unnagjort Jeg har ikke troen på Norsk tipping lenger jeg, Anamelona De ringer jo aldri til meg Mulig jeg burde begynne å tippe da, men det er jo bare en liten detalj Strålende vær i dag, etter jobb fikset jeg strandbagen med mat, drikke og lydbok og satt avgårde mot en badevik Der slo jeg ihjel noen timer, deilig med bølgeskvulp og måkeskrik Jeg har nytt tilværelsen på altanen med lydbok og strikketøy også, det er herlig med sommer. Nå er tredje uken på dietten nesten over, og jeg kan stolt fortelle at jeg ikke har hatt i meg hverken hvetemel, sukker eller meieriprodukter i større grad. Litt hvetemel i ett knekkebrød tidligere i uken, en grønn iste med lime og litt ost på en pizza kan ikke kalles brudd på dietten. Resultatet med at jeg har klart å holde meg til akupunktørens råd; 1. Etter min målestokk kjente jeg knapt at jeg hadde mensen. 2. Jeg har EL på gang, mye EL-slim, men har ikke kjent så lite siden før jeg sluttet på prevansjon. Jeg er så spent på tempen i morgen, om det faktisk er slik at jeg har hatt eggløsning i dag slik som jeg tror.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. juli 2011 #819 Del Skrevet 16. juli 2011 100% overtid på en lørdag Det kjennes godt når det er unnagjort Jeg har ikke troen på Norsk tipping lenger jeg, Anamelona De ringer jo aldri til meg Mulig jeg burde begynne å tippe da, men det er jo bare en liten detalj Strålende vær i dag, etter jobb fikset jeg strandbagen med mat, drikke og lydbok og satt avgårde mot en badevik Der slo jeg ihjel noen timer, deilig med bølgeskvulp og måkeskrik Jeg har nytt tilværelsen på altanen med lydbok og strikketøy også, det er herlig med sommer. Nå er tredje uken på dietten nesten over, og jeg kan stolt fortelle at jeg ikke har hatt i meg hverken hvetemel, sukker eller meieriprodukter i større grad. Litt hvetemel i ett knekkebrød tidligere i uken, en grønn iste med lime og litt ost på en pizza kan ikke kalles brudd på dietten. Resultatet med at jeg har klart å holde meg til akupunktørens råd; 1. Etter min målestokk kjente jeg knapt at jeg hadde mensen. 2. Jeg har EL på gang, mye EL-slim, men har ikke kjent så lite siden før jeg sluttet på prevansjon. Jeg er så spent på tempen i morgen, om det faktisk er slik at jeg har hatt eggløsning i dag slik som jeg tror.. Jeg legger inn en 10-ukers på lotto og vikinglotto, og ser hva som kommer ut av det. Sjekker sjelden. Vinner ofte småpremier da. Eggløsning er bra, er det ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #820 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg legger inn en 10-ukers på lotto og vikinglotto, og ser hva som kommer ut av det. Sjekker sjelden. Vinner ofte småpremier da. Eggløsning er bra, er det ikke?? Jeg hadde et spillkort for noen år siden, leverte inn en fem-ukers men da jeg kom på at jeg skulle gjøre det igjen forlangte de nytt kort Joda, eggløsning er bra ja Det hadde dog vært enda bedre om kjære og jeg hadde vært på samme plass i landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå