Nilla Skrevet 17. mai 2011 #461 Del Skrevet 17. mai 2011 Innom med en stor klem på nasjonaldagen. Desserten høres fantastisk ut! Her blir det bursdagsrester etter i går, og ellers en rolig hjemmefeiring. Mannen skal ut et par runder og delta i "obligatoriske" oppgaver, det er vel det eneste. Håper du har sovet godt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mai 2011 #462 Del Skrevet 17. mai 2011 Brownies med is og blåbær Ha en fin 17.mai feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. mai 2011 #463 Del Skrevet 17. mai 2011 *innom og blir frista på 17. mai-dessert* Håper du har ein fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. mai 2011 #464 Del Skrevet 17. mai 2011 Håper du har hatt en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 17. mai 2011 #465 Del Skrevet 17. mai 2011 mmm, deilig dessert! Håper at pollenet slipper snart, og at du får bedre søvn disse nettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #466 Del Skrevet 17. mai 2011 Nilla, Lucky, dreia, småkjekset og Aud Desserten var konge Akkurat inntatt til stor fornøyelse for både kjære og meg Det ble en god natts søvn på meg etter en heftig date med en nesespray i går kveld Vi var ute en tur og så på livet og kjøpte oss en is hver :is: Da vi kom hjem var det den ultimate 17. mai maten, kokt pølse i brød, og en dupp Kveldsmiddagen var røkelaks og eggerøre med tilhørende hvitvin. Nå, nesespraydate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. mai 2011 #467 Del Skrevet 17. mai 2011 Godt å lesa at det ikkje berre var oss som hadde pølse i brød til middag. Det er jo tross alt 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #468 Del Skrevet 17. mai 2011 Og dessuten er det noen som har minnet meg på noe i dag: ingen kan ha fødeselsdag hver dag, det er et år fra jul til jul.... dager kommer i alle farger også grå... men så..... den som venter DEN SKAL FÅ!!!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #469 Del Skrevet 17. mai 2011 Godt å lesa at det ikkje berre var oss som hadde pølse i brød til middag. Det er jo tross alt 17. mai. Det var det kjære og jeg kom frem til også, pølse er obligatorisk på 17. mai. Det blir nok ett år til neste gang jeg spiser det til middag da, ikke den store favoritten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. mai 2011 #470 Del Skrevet 18. mai 2011 Pølser og is er obligatorisk på 17.mai Men jeg elsker pølser jeg da Høres ut som om dere hadde en koselig dag i går Den allergien altså Har faktisk reagert de siste to årene jeg også, men det pleier ikke komme før i mai/juni her....håper ikke det kommer i år... Kan det være hormonene har fucket opp i noe? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 18. mai 2011 #471 Del Skrevet 18. mai 2011 Og dessuten er det noen som har minnet meg på noe i dag: ingen kan ha fødeselsdag hver dag, det er et år fra jul til jul.... dager kommer i alle farger også grå... men så..... den som venter DEN SKAL FÅ!!!!!! Så sant, så sant! Har selv blitt slått av hvor enkelt det blir sagt i denne sangen. Jeg ELSKER Knudsen og Ludvigsen! Og jeg må jammen få ut fingeren og kjøpe noen CDer slik at jeg kan få Knirk opplært også. Akkurat nå synger hun på "Hallo, hallo, Hvordan har du det?..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 18. mai 2011 #472 Del Skrevet 18. mai 2011 Her er vi pølse-diggere begge to. Så vi har stadig vekk pølse til middag. Lettvint og godt! Pølse m/brød, pølse og potetmos, pølsesuppe, you name it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #473 Del Skrevet 18. mai 2011 Lucky, jeg lurer virkelig om det er hormonene som krøller til allergien ja Nå har jeg utstyrt meg med alergimedisiner, og håper på bedring Klematis, jeg digger Knudsen og Ludvigsen jeg også Herlige Knirk Nilla, pølsesuppe kan jeg også klare, men bare pølse - det blir max to ganger i året for min del **************** I dag begynte jeg prosjekt støvsug alle stuemøbler, som plutselig gikk over i vask alt av trekk Når vi fornyer sofa og stoler om noen år, da blir det skinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #474 Del Skrevet 19. mai 2011 Sitter i sofaen uten puter, ikke riktig så behagelig som med Gleder meg til trekkene tørker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. mai 2011 #475 Del Skrevet 19. mai 2011 Sofa uten puter er ikke noe særlig nei Håper de tørker snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #476 Del Skrevet 19. mai 2011 Nå er alle putene på plass i sofaen Deilig. ********** Hvorfor skal dagene gå så opp og ned, ikke se jeg noe mønster på hvorfor ting plutselig blir trasig heller Noen ganger kan det være fordi jeg er alene, og andre ganger er det fordi det er andre til stede. Som dere sikkert skjønner har denne dagen vært både og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. mai 2011 #477 Del Skrevet 19. mai 2011 Stor Håper morgendagen blir mye bedre vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 19. mai 2011 #478 Del Skrevet 19. mai 2011 Innom med en klem. Leit at tristheten kan komme brått og uforutsigbart på, samtidig er det jo greit å få sørge og ta i mot de vonde følelsene også, når de nå måtte komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. mai 2011 #479 Del Skrevet 19. mai 2011 Klemme på Dager fins i alle farger -også grå men SÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. mai 2011 #480 Del Skrevet 20. mai 2011 :hoppe: Inn og strø enda mer positive tanker. Du skal få.. Du MÅ få. Til slutt! Hvorfor er det ikke en liker-knapp her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå