pusilus Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #781 Del Skrevet 7. juli 2011 Strikke, strikke, strikke kick Klarer ikke å legge fra meg genseren jeg nå, er snart ferdig med første nøstet og dermed også bakstykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. juli 2011 #782 Del Skrevet 8. juli 2011 Strikkeflinka! Kjekt når ein endelig får ånden over seg. Og ikkje minst kjekt når ein ser at det går framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #783 Del Skrevet 9. juli 2011 Nå går det rette veien. 12 grader og regn = strikkekos og te i koppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juli 2011 #784 Del Skrevet 9. juli 2011 Ikke noe å være ute etter i slikt vær, så da er det jo toppers med strikking og te Kose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 9. juli 2011 #785 Del Skrevet 9. juli 2011 Ja, når strikkedillaen slår til, så er det nesten så man tenker "yes!" for da passer det så bra med strikking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. juli 2011 #786 Del Skrevet 9. juli 2011 Strikkekos! Her er det , rundt 20 grader, men likevel absolutt perfekt te- og strikke-/heklevêr. (Om eg berre får hive meg rundt og får unna husvasken først... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. juli 2011 #787 Del Skrevet 9. juli 2011 Strikking kan gjøres uansett vær synes jeg, det er verre med strikkelysten. Man må liksom bare slå til når den dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. juli 2011 #788 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Kjempe koselig var det Det er ikke dumt det nei, det er godt med dager som går oppover altså Jeg kjøper te på både daglivarebutikker, helsekost, Kremmerhuset og spesial butikker for kaffe og te. Kan liste opp noen av butikkene som også selger over nettet Amundsen Kinsarvik naturkost Black cat kaffe og tehus smak og behag tea and coffee Tehagen Te siden Earl Grey Er det noe jeg synes er fælt er det den, men det går ned når kaffe er det eneste andre alternativet Den amme-teen, den smaker vel litt bark og skogsbunn gjør den ikke? Jeg hadde vel en salvie-te som gav meg trening på den bite. Treg å svare eller??? Snakker om fjern......... bark og skogbunn.. Det er vel mer snakk om lakris, siden de har en hel del av den urten i seg. (Anis??) Den er knall altså.. Nå fikk jeg lyst på en kopp.. Hehe Endret 9. juli 2011 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #789 Del Skrevet 10. juli 2011 Lucky, dreia, Nótt, Nilla. Strikke og drikke te kan man gjøre uansett vær Det klarnet heldigvis opp i går, og jeg tok med meg strikkingen ut Det ble også tid til blåbærplukking og tur i marka sammen med kjære og litt lesing i solen på altanen I dag har været vært bra også, vekslende skydekke men ikke noe regn. Det resulterte i mange fine timer i frisk luft, og en tur i marka i dag også. Herlig, og *poff* så var helgen over Jeg gleder meg virkelig til ferien altså Anamelona, ammete med anis høres jo ok ut den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. juli 2011 #790 Del Skrevet 10. juli 2011 Anamelona, ammete med anis høres jo ok ut den da den ER god. Prøvde ammete fra helsekost. den gikk i søpla... Det er NAF-boksen fra Apoteket som er greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juli 2011 #791 Del Skrevet 11. juli 2011 Høres ut som en deilig søndag Jeg plukket blåbær her om dagen, det lukter sååå deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #792 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Blåbær er herlig Lucky Anamelona, jeg får håpe jeg kan kjøpe meg slik te til neste år en gang Herremin så sliten jeg er, jeg satt meg først ned nå.. Etter jobb har jeg handlet litt, og etter det var det kokkelering og vasking. Hadde et lite uhell i går som resulterte i demontering av integrerte hvitevarer og bunnplater på innredningen på kjøkkenet. Der var det flere overraskelser også, og jeg er temelig sinna på de håndtverkerene som monterte kjøkkenet vårt- snakk om slett jobb Jeg har vasket på sagspon og småbiter av gud vet hva i en drøy time nå. Ja, ja, jeg får vel se på den positive siden, det er i alle fall rent på hele kjøkkenet nå Er det noen som har tips til å bli kvitt chilli på fingrene??? Det svir som pokker etter jeg har laget curry paste, men husket hakket for sent tipset om engengshansker som ene venninnen min pleier å bruke. Nå er det på tide å få sendt pakken til lille snupp til ei venninne, jeg har hatt den liggende i noen uker Endret 11. juli 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. juli 2011 #793 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg skal sende deg en boks den dagen du har termin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. juli 2011 #794 Del Skrevet 11. juli 2011 Lucky? :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 11. juli 2011 #795 Del Skrevet 11. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juli 2011 #796 Del Skrevet 11. juli 2011 Irriterende med håndtverkere som gjør slett jobb Godt du har fått ordnet opp i det Tja...hvordan få vekk chilli Kan tenke meg det blir stas med pakke i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #797 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg skal sende deg en boks den dagen du har termin!! Det er en deal, håper bare den dagen kommer. Irriterende med håndtverkere som gjør slett jobb Godt du har fått ordnet opp i det Tja...hvordan få vekk chilli Kan tenke meg det blir stas med pakke i posten Jeg har skrubbet fingrene flere ganger etter jeg var borti chillien, men den henger godt gitt Lille snupp gjør seg vel ikke så mye av det pakke-styret, hun er knappe 7 mnd., men store snupp som også får en liten overraskelse håper jeg blir glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #798 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg sitter her og planlegger neste ferskforsøk jeg Statistikken tilsier at vi ikke kan være så heldig å få en overlevelses rate på fryseeggene som er 100%, så derfor forbereder jeg meg på ny runde med både nesespray og sprøyter i november Godt kjære er optimist på det punktet og har troen på egget vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juli 2011 #799 Del Skrevet 11. juli 2011 Krysser alt jeg har for at egget overlever opptiningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 11. juli 2011 #800 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Krysser fingre! Vi hadde 19 på frys, mener jeg å huske. 1.forsøk tinte de 9... Neste 7.. Og dermed hadde jeg ingen tro på at det kom til å skje noe med bare tre igjen, men jaggu, tøtta ble til ved bare ett egg! Så ja, man trenger bare ett Endret 11. juli 2011 av O'hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå