Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig med noen treningsøkter :strix:

Pilletriller ja...kjenner til den :fnise:

Ha en deilig dag :klemmer:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over hvor positiv du er :klemmer:

Takk for det Lollipop :klem: Jeg prøver så godt jeg kan, og lykkes egentlig ganske bra når det ikke er noen gravide på jobb for øyeblikket ;) Synes det hele er litt lettere også etter jeg begynte hos ny akupunktør også, hun ser på tingene fra en litt annen vinkel og har flere veier til målet :Nikke: Sist men ikke minst så er juni snart ferdig, og det er godt å være over den bøygen. Vi planlegger også ferie for harde livet som jeg gleder meg noe utrolig til, opplevelser for livet :strix:

Så deilig med noen treningsøkter :strix:

Pilletriller ja...kjenner til den :fnise:

Ha en deilig dag :klemmer:

:ler: Pilletriller du også ja ;)

Har vært på jobb i nesten elleve timer i dag :daane: , så nå skal det bli godt med horisontalen i sofaen og en bok :)

Jeg gruet meg forresten nesten til å gå hjem fra jobb i dag, for jeg visste at jeg måtte drikke urtedrikken :ler: Den blir faktisk bare vondere og vondere :eeeh: , men jeg er ikke født i går og har noen triks på lager ;) Jeg puster dypt, holder meg for nesen, kvelver det innpå og har en belønning klar så fort glasset er satt ned :Nikke:

I dag var belønningen mango, i går var det eplebåter med kanel og dagen før var det flaks at det lå en pose med sukkererter i nærheten... Fire dager igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye godt å se frem til skjønner jeg :) Det er godt akupunktøren kan komme med litt positiv energi, sånne mennesker skulle det vært flere av! 11 timer på jobb :overrasket: Da håper jeg virkelig du får en god natts søvn.. hvordan går det forresten med søvnen for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så sliten nå ja. Søvenen går det litt opp og ned med, jeg er tett igjen og det er trått å puste, men jeg sover lenger totalt sett. Hjelper på energien og humøret det også. Jeg har tatt meg selv litt i nakken også, og finner på litt av hvert. Personer som gir en energi er gull :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men eg kan ikkje anna enn å le litt av den urtedrikkinga di. :ler: *evil* Det blir vel nesten så du gledar deg til helga er over og ny veke i gong, for då er du endelig ferdig med urtedrikken din. Håper berre at akupunktøren ikkje har fleire "ess i ermet" neste gong du kjem då. :gjeiper:

Søta mi, du er så god! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusilus, måtte drømmen din en dag gå i oppfyllelse... :tommel:

:klemmer:

Håper virkelig det ja :klem:

Sorry, men eg kan ikkje anna enn å le litt av den urtedrikkinga di. :ler: *evil* Det blir vel nesten så du gledar deg til helga er over og ny veke i gong, for då er du endelig ferdig med urtedrikken din. Håper berre at akupunktøren ikkje har fleire "ess i ermet" neste gong du kjem då. :gjeiper:

Søta mi, du er så god! :kyss2:

Bare pass deg du dreia, eller så kan det være du må smake på herligheten :tunge1:

;)

Hun har nok flere lure ting på lager den damen. Heldigvis skal jeg fly langt i ferien, så da kan hun i alle fall ikke pakke på meg noe urtedrikk :nigo: *så snakker jeg ikke høyt om de 17 dagene hun har på å trykke i meg både det ene og det andre* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heksebrygget høres ikke sunt ut! :fnise:

Jeg håper virkelig at virkningen er uendelig stor når smaken er så jævlig........

Bring it on! :kristin::spy:

:ler:

Du skal få slippe ;) Jeg vil ikke noen så vondt.

Har strikket noen omganger på prosjektet mitt i dag, nå måler det 16 cm :nigo:

Nå se det natt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den urtedrikken høres ikke god ut :( Håper hun tilbyr deg noe annet enn den neste gang du skal dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den urtedrikken høres ikke god ut :( Håper hun tilbyr deg noe annet enn den neste gang du skal dit :)

Får håpa ho anbefaler f.eks. mango-juice. :tommelsmil:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at søvnen er litt bedre, den har så mye å si :klemmer:

Det har mye å si på humøret :Nikke: , men jaggu meg så er jeg like sliten når arbeidsdagen er over uansett hvor mye jeg sover på natten..

Det smaker fysjomfy, men nå er det bare tre dager igjen. I dag gikk det mye bedre også :jepp: Supert når luktesansen ikke er på topp :ler:

Får håpa ho anbefaler f.eks. mango-juice. :tommelsmil:

:duskedame:

Det er ikke noe problem i alle fall :sikle:

Kun en arbeidsdag til helg :tommel: , i dag var jeg lite motivert til å jobbe og regner med at det ikke blir noe bedre i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig at det snart er helg :strix:

Herlig ja :hoppendeglad:

Sitter og koser meg med en kopp grønn te med ingefær i :sikle: Kjenner at jeg burde ha lagt meg for en stund siden, selvom jeg sov to timer på sofaen tidligere i dag :sjenert: Skylder på tette bihuler og vond hals ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Lollipop og Missiw. Jeg begynte å hangle litt på tirsdag og det toppet seg i går, men litt ekstra søvn fikser det meste. I dag er det bare bihulene som ikke er 100%, blir nok en liten lur før jeg skal møte jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...