Gossip girl Skrevet 23. juni 2011 #701 Del Skrevet 23. juni 2011 Liker ikke slikt når man skal holde seg unna ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #702 Del Skrevet 24. juni 2011 Spennende! Hvis det gir resultater så kanskje jeg hiver meg på alternativbølgen selv. Det har som sagt gitt resultater for søsteren og to venninner av ene venninnen min Så spennende Holde seg unna sukker, hvetemel og meieriprodukter ja Det hadde ikke jeg klart... Jeg har jo prøvd på å holde meg unna de tingene siden jeg fikk påvist endometriose, og ja det er vanskelig. Jeg vet kroppen min har det mye bedre uten de produktene, mens og el smertene har jeg bare en dag hver i mot fra to dager før mens til flere dager etter el.. Har hatt en del sykluser der jeg kun har vært helt smertefri i tre fire dager.. Liker ikke slikt når man skal holde seg unna ting Liker det ikke jeg heller, men når jeg vet jeg har det best uten er det bare å bite tennene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. juni 2011 #703 Del Skrevet 25. juni 2011 Det er de tre tingene jeg elsker over alt på denne jord...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #704 Del Skrevet 25. juni 2011 Lolipopp, jeg er ganske glad i de tre produktgruppene jeg også, men jeg har funnet ut at meieriprodukter er det som faktisk er greiest å holde seg unna. I dag har jeg kjøpt en Raw food kokebok, det var mange dessert/pai/kake oppskrifter uten noen av de tre matgruppene i som faktisk ser veldig gode ut. Skal prøve meg på noen av snacks oppskriftene i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #705 Del Skrevet 26. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. juni 2011 #706 Del Skrevet 26. juni 2011 Er det å halda seg unna sukkerprodukter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #707 Del Skrevet 26. juni 2011 så lenge det er helg og det er flere som har det i glassene så teller det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. juni 2011 #708 Del Skrevet 26. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 26. juni 2011 #709 Del Skrevet 26. juni 2011 Er jo lov å skeie litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #710 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Det er det pys I kveld har jeg lest bok og drukket te på altanen i solnedgangen Jeg tør påstå at vi har en av de bedre utsiktene i byen. Endret 26. juni 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. juni 2011 #711 Del Skrevet 27. juni 2011 Deilig å skeie ut med en fest i ny og ne Så deilig å sitte på altanen å se solen gå ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 27. juni 2011 #712 Del Skrevet 27. juni 2011 Dedikerer http://www.youtube.com/watch?v=RhTz-VqsClctil deg og mannen din jeg. Ha en flott uke, Pusilusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #713 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Deilig å skeie ut med en fest i ny og ne Så deilig å sitte på altanen å se solen gå ned Vi har utrolig flott utsikt Og solnedgang og soloppgang er noe av det fineste jeg vet Dedikerer http://www.youtube.com/watch?v=RhTz-VqsClctil deg og mannen din jeg. :yvonne:Ha en flott uke, Pusilusa. Søta ************** Da var rødvinen byttet ut med urtedrikk *pfy og pføy* (får Karius og Baktus vibber her *Ikke gjør som akkupunkturdama dama sier pusilus, ikke gjør som akkupunkturdama sier* ) Det er lenge siden jeg har smakt noe så vondt, det er heldigvis bare for 7 dager. Jeg har tenkt å være flink pike, har kjøpt D-vitaminer, nattlysolje og sink som damen sa i tillegg til de urtepillene jeg kjøpte av henne. Etterpå skal jeg kjøpe omega-3 slik jeg ble anbefalt på helsekostbutikken da jeg kjøpte nattlysoljen.. Nytt yrke- Pilletriller :gjeiper: Endret 27. juni 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 27. juni 2011 #714 Del Skrevet 27. juni 2011 Er det å halda seg unna sukkerprodukter? Hahahaha! Måtte le bra av disse! Nytt yrke- Pilletriller :gjeiper: Ja, hvorfor ikke! Synes det er verd å prøve, og håper av hele mitt hjerte at det gir resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. juni 2011 #715 Del Skrevet 27. juni 2011 Kosthold er viktig da... piller eller gullerøtter eller hva. Tror det er mye å hente på dette med mat, når det gjelder helse, sykdommer, kondisjon, utseende og fruktbarhet også. Sier Aurelia og spiser litt hehe (neida gjør ikke det, bare litt Pepsi Max) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #716 Del Skrevet 27. juni 2011 Ja, hvorfor ikke! Synes det er verd å prøve, og håper av hele mitt hjerte at det gir resultater! Jeg har da prøvd "alt" annet, så hvorfor ikke dette også? Akupunkturdama sa det at hvis hun fikk fikset litt på oss begge, så hadde hun troen på at vi kunne klare det selv.. Det gir jo et lite håp, sånn selv om jeg fortsatt tror at vi trenger ekstra hjelp fra legene Kosthold er viktig da... piller eller gullerøtter eller hva. Tror det er mye å hente på dette med mat, når det gjelder helse, sykdommer, kondisjon, utseende og fruktbarhet også. Sier Aurelia og spiser litt hehe (neida gjør ikke det, bare litt Pepsi Max) Det er det Aurelia , men av og til blir man bare så forbaska lei av å skulle ta hensyn til både det ene og det andre -så til slutt bare driter man i det. Nå der i mot har jeg fått en ny giv fordi nye aku-dama er så positiv Jeg tvinger tom i meg urtedrikk som smaker pøkk.. Jeg har troen til det motsatte er bevist *********** Må bare skryte litt av meg selv, sånn når det ikke er noen andre som gjør det Jeg har vært på sykkeltur, og etter det har jeg trent styrketrening Det var godt, det er alt for lenge siden sist jeg har trent ordentlig. Jeg har liksom ikke hatt energi og overskudd, men nå skal jeg legge meg i hardtrening til ferien. Ut på tur aldri sur (med sekk i stedet for tre og øks da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #717 Del Skrevet 27. juni 2011 Ta livet som det faller seg, ja ta det som det faller seg! Gi blaffen i bekymringer og strev! For alt du trenger finner du i skognaturens pølsebu'! Ja, ta det som det faller seg, å le! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. juni 2011 #718 Del Skrevet 27. juni 2011 Pusilus!!! God trening gjør underverker... Høres ut som du nyter en god dag idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. juni 2011 #719 Del Skrevet 27. juni 2011 Innom med en til fantastiske Pusilus! Du er jammen meg unik og enestående - bare så du vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. juni 2011 #720 Del Skrevet 27. juni 2011 Sporty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå