pusilus Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #681 Del Skrevet 20. juni 2011 Håper for din del at det går fort frem til august Men for min del vil jeg at ukene skal gå saaaakte etter 8.juli for da har jeg ferie Vi kan gjøre en deal der Lucky, la tiden gå litt roligere på din kant av landet, og så speede opp farten litt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juni 2011 #682 Del Skrevet 20. juni 2011 Enig med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. juni 2011 #683 Del Skrevet 20. juni 2011 Godt å se at humøret er bedre, Pusilus! Har forresten prøvd meg på ny te i dag jeg også: Oolong med lakrisrot. Hm, hva skal jeg si? Veldig rar, søt ettersmak. Nesten som om den var full av suketter, uten at jeg hadde noe som helst søtning i. Tror ikke det blir gjentatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. juni 2011 #684 Del Skrevet 20. juni 2011 Håper du får tiden til å gå fort frem til august! Typisk at når man venter på noe så går tiden ekstra sakte Men den som venter på noe godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #685 Del Skrevet 20. juni 2011 Enig med den Godt å se at humøret er bedre, Pusilus! Har forresten prøvd meg på ny te i dag jeg også: Oolong med lakrisrot. Hm, hva skal jeg si? Veldig rar, søt ettersmak. Nesten som om den var full av suketter, uten at jeg hadde noe som helst søtning i. Tror ikke det blir gjentatt Det hjelper med finvær og artige gjøremål Oolong med smakstilsetning er ikke noe særlig synes jeg Men oolong med god kvalitet (les, veeeeldig dyr)der i mot Håper du får tiden til å gå fort frem til august! Typisk at når man venter på noe så går tiden ekstra sakte Men den som venter på noe godt.... Det pleier å være slik ja, når det re noe man gleder seg til/ ser frem til da går tiden sakte. Når jeg tenker over de par siste årene i etterkant, da kan jeg ikke skjønne hvor de har blitt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #686 Del Skrevet 20. juni 2011 *lakenskrekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2011 #687 Del Skrevet 20. juni 2011 Kjenner til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #688 Del Skrevet 21. juni 2011 Kjenner til det Sovnet rundt tre jeg :gjespe: Knappe fire timer søvn, så nå er det en dupp Jeg driver forresten å undersøker annen alternativ behandling etter tips fra en venninne. Moxabustion og Shiatsu massasje i kombinasjon. Hun kjenner 3 som har lyktes med det som slet lenge med å bli gravid. Det er i alle fall verdt et forsøk hvis jeg finner noen i nærheten som driver med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. juni 2011 #689 Del Skrevet 21. juni 2011 Spennende med alternative behandlinger Akupunktøren min har brukt moxabustion på nålene på meg noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #690 Del Skrevet 22. juni 2011 Nå ha jeg fått meg time ti en ny en, akupunktur, moxabustion, urtebehandling +++ Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #691 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Dobbel. Endret 22. juni 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 22. juni 2011 #692 Del Skrevet 22. juni 2011 Så spennende! Håper ny akupunktør og ny behandling gjør underverker! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. juni 2011 #693 Del Skrevet 22. juni 2011 Huff det er ikke noe godt å slite med nattesøvnen Spennende med alternativ behandling! Mange som lykkes etter de har prøvd det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. juni 2011 #694 Del Skrevet 22. juni 2011 Spennende Håper det er det som skal til for at spiren sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #695 Del Skrevet 22. juni 2011 Så spennende! Håper ny akupunktør og ny behandling gjør underverker! :klemme: Jeg håper det jeg også Huff det er ikke noe godt å slite med nattesøvnen Spennende med alternativ behandling! Mange som lykkes etter de har prøvd det You tell me, har ikke hatt noe mer enn 3-4 timer sammenhengende søvn på nesten to uker nå- det begynner å kjennes. Jeg har jo gått jevnlig til akupunktur, og med økt hyppighet under de to siste forsøkene der jeg ble gravid. Har troen på det, samtidig at jeg er åpen for nye alternativer også. Fikk som sagt noen gode tips av en venninne etter lykkelig slutt(les; begynnelse) for tre av hennes nære der hun kommer fra etter behandling med urter, massasje og moxibustion. Spennende Håper det er det som skal til for at spiren sitter Håper virkelig det jeg også Lucky, og at det blir hele veien ut Kanskje hun har noen urter på lur til kjære også, slik at det blir litt mer futt i varene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 23. juni 2011 #696 Del Skrevet 23. juni 2011 Spennende med alternativ behandling! Håper det virker skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #697 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Det virker lovende så langt, litt mer alternativt enn jeg har hatt det før men ikke avskrekkende. Hadde jeg gått meg på dama på gaten hadde jeg ikke tittet to ganger på henne, dvs passe anonym. Jeg ble avhørt og undersøkt, stukket og moxa.. Jeg var der i en og en halv time. Ett av rådene jeg fikk var å bli flinkere å spise kjøtt Det resulterte i kjøttsuppe, med oppskrift fra damen, som ble kjempegod etter den hadde putret i godt over tre timer. Jeg skal også holde meg mest mulig unna sukker, hvetemel og meieriprodukter- jeg prøver meg stadig på det men det er vanskelig! I dag har jeg bakt brød som jeg kan spise uten å få dårlig samvittighet, ferdigmiks fra allergihyllen på butikken. Skulle ha vært ute å plukket blomster og klatret over gjerder for å se om det blir noe giftemål på meg , men regnet øser og jeg har det ganske så fint med kjære slik som det er Endret 23. juni 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #698 Del Skrevet 23. juni 2011 Hun ville også at jeg skulle ta opp tempingen slik at hun fikk analysre kurvene mine, termometeret er funnet frem -klar til dyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. juni 2011 #699 Del Skrevet 23. juni 2011 Spennende! Hvis det gir resultater så kanskje jeg hiver meg på alternativbølgen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. juni 2011 #700 Del Skrevet 23. juni 2011 Så spennende Holde seg unna sukker, hvetemel og meieriprodukter ja Det hadde ikke jeg klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå