pusilus Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #661 Del Skrevet 17. juni 2011 Hjemme med en kanne te i brygging I dag blir det Shui Hsien Oolong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. juni 2011 #662 Del Skrevet 17. juni 2011 Her ventar eg berre på pjokkens leggetid, så blir det vel ei kanne her også. Kanskje ei med rooibos? Me skal tross alt sjå ein Damenes detektivbyrå-film, og då er rooibos-te tilnærma obligatorisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. juni 2011 #663 Del Skrevet 17. juni 2011 God helg pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #664 Del Skrevet 17. juni 2011 Her ventar eg berre på pjokkens leggetid, så blir det vel ei kanne her også. Kanskje ei med rooibos? Me skal tross alt sjå ein Damenes detektivbyrå-film, og då er rooibos-te tilnærma obligatorisk. Det må nok bli rooibos-te på deg ja Jeg kan ikke tilby Kenya-te, for det blir helt feil i den settingen God helg pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 18. juni 2011 #665 Del Skrevet 18. juni 2011 Håper du har en fin helg søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #666 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Hjemme med en kanne te i brygging I dag blir det Shui Hsien Oolong Skuff, skuff og atter skuff Den var på langt nær så god som de andre Oolong typene jeg har smakt. Mulig jeg brygget for lenge, men det får da være måte på I dag har jeg kjøpt meg noe smart <---- Så nå blir det løsvekt-te på jobb også uten griset med teklypene Nesten så jeg gleder meg til å gå på jobb på mandag Endret 18. juni 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #667 Del Skrevet 18. juni 2011 Håper du har en fin helg søta Right back at you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2011 #668 Del Skrevet 18. juni 2011 I dag har jeg kjøpt meg noe smart <---- Så nå blir det løsvekt-te på jobb også uten griset med teklypene Nesten så jeg gleder meg til å gå på jobb på mandag Genial oppfinnelse! Eg klarar meg knapt utan. (Ifølge skikkelige tekjennarar, som eg les om i teboka mi , øydelegg teposar tekvaliteten. Men dei om det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #669 Del Skrevet 18. juni 2011 Genial oppfinnelse! Eg klarar meg knapt utan. (Ifølge skikkelige tekjennarar, som eg les om i teboka mi , øydelegg teposar tekvaliteten. Men dei om det. ) Hva heter te-boken, må kanskje ta å lese meg litt opp jeg som skal på te-smaking i ferien :gjeiper: Teposer funker fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2011 #670 Del Skrevet 18. juni 2011 Hva heter te-boken, må kanskje ta å lese meg litt opp jeg som skal på te-smaking i ferien :gjeiper: Teposer funker fint for meg Book of tea Du kan ikkje komma på tesmaking som "analfabet i te". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #671 Del Skrevet 18. juni 2011 Book of tea Du kan ikkje komma på tesmaking som "analfabet i te". Nei det tar seg ikke helt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2011 #672 Del Skrevet 19. juni 2011 Ha en fin søndag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. juni 2011 #673 Del Skrevet 19. juni 2011 Kanskje tesmaking jeg skulle vært på for å finne en te jeg liker godt.. finnes jo sikkert en jeg liker, men blir dyrt å kjøpe inn en masse forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 19. juni 2011 #674 Del Skrevet 19. juni 2011 Moro med tesmaking kanskje noe jeg også burde prøve, jeg liker nemlig ikke te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #675 Del Skrevet 19. juni 2011 Ha en fin søndag snuppa Takk Kanskje tesmaking jeg skulle vært på for å finne en te jeg liker godt.. finnes jo sikkert en jeg liker, men blir dyrt å kjøpe inn en masse forskjellige Det kan være lurt det ja Det er dyrt i lengden å kjøpe inn mye forskjellig som man ender opp med å ikke bruke ja. Moro med tesmaking kanskje noe jeg også burde prøve, jeg liker nemlig ikke te Kanskje man finner noe man liker på tesmaking Helgen har vært ganske fin Grei dag på jobben i går, og bursdagsfeiring med ei venninne etterpå. Dagen i dag startet litt sent etter gårsdagens utskeielser og de siste netters lave søvnmengde Utrolig fint vær her i dag, noe som resulterte i en tur på fire og en halv time sammen med gårsdagens bursdagsbarn Mye husarbeid har jeg fått unna også, så jeg er riktig så fornøyd. Sitter på altanen med en bok og et lite glass rødvin og koser meg mens musikken går i bakgrunnen Nå er det ikke så lenge til gubben kommer hjem heller, noe so passe helt perfekt Håper fremdeles på et hjemmelaget mirakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. juni 2011 #676 Del Skrevet 19. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. juni 2011 #677 Del Skrevet 19. juni 2011 Så koslig! Ha en fin ukestart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2011 #678 Del Skrevet 19. juni 2011 Høres ut som en herlig helg du har hatt Deilig med skikkelig sommervær så man kan kose seg på altanen Kos deg med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #679 Del Skrevet 20. juni 2011 Så koslig! Ha en fin ukestart! Takk for det Høres ut som en herlig helg du har hatt Deilig med skikkelig sommervær så man kan kose seg på altanen Kos deg med mannen Altanen er fin på slike kvlder som i går, litt oveskyet men solen kom likevel gjenom I dag er det andre boller, alt for mye vind til å sitte der. Fin dag på jobb i dag også, fikk unna litt ekstra- men det er fremdeles plenty å ta av. Oppblåst og øm i magen i dag også, satser på at det gir seg ila morgendagen. Nest er det bare å vente på mensen igjen.. Vil at det skal bli august, slik at det snart er ferie og etter det nytt forsøk. *utålmodig jeg, nei laaaaangt i fra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. juni 2011 #680 Del Skrevet 20. juni 2011 Håper for din del at det går fort frem til august Men for min del vil jeg at ukene skal gå saaaakte etter 8.juli for da har jeg ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå