Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sikle:

Her ventar eg berre på pjokkens leggetid, så blir det vel ei kanne her også. :kaffekopp: Kanskje ei med rooibos? Me skal tross alt sjå ein Damenes detektivbyrå-film, og då er rooibos-te tilnærma obligatorisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle:

Her ventar eg berre på pjokkens leggetid, så blir det vel ei kanne her også. :kaffekopp: Kanskje ei med rooibos? Me skal tross alt sjå ein Damenes detektivbyrå-film, og då er rooibos-te tilnærma obligatorisk. ;)

Det må nok bli rooibos-te på deg ja ;) Jeg kan ikke tilby Kenya-te, for det blir helt feil i den settingen :ler:

God helg pusilus :klemmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med en kanne te i brygging :sikle: I dag blir det Shui Hsien Oolong :nigo:

Skuff, skuff og atter skuff :( Den var på langt nær så god som de andre Oolong typene jeg har smakt. Mulig jeg brygget for lenge, men det får da være måte på :forvirret:

I dag har jeg kjøpt meg noe smart :jepp: <---- Så nå blir det løsvekt-te på jobb også uten griset med teklypene :tommel: Nesten så jeg gleder meg til å gå på jobb på mandag :fnise:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg kjøpt meg noe smart :jepp: <---- Så nå blir det løsvekt-te på jobb også uten griset med teklypene :tommel: Nesten så jeg gleder meg til å gå på jobb på mandag :fnise:

:tommelsmil: Genial oppfinnelse! Eg klarar meg knapt utan. (Ifølge skikkelige tekjennarar, som eg les om i teboka mi :fnise:, øydelegg teposar tekvaliteten. Men dei om det. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil: Genial oppfinnelse! Eg klarar meg knapt utan. (Ifølge skikkelige tekjennarar, som eg les om i teboka mi :fnise:, øydelegg teposar tekvaliteten. Men dei om det. ;) )

Hva heter te-boken, må kanskje ta å lese meg litt opp jeg som skal på te-smaking i ferien :gjeiper: Teposer funker fint for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter te-boken, må kanskje ta å lese meg litt opp jeg som skal på te-smaking i ferien :gjeiper: Teposer funker fint for meg ;)

Book of tea

Du kan ikkje komma på tesmaking som "analfabet i te". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje tesmaking jeg skulle vært på for å finne en te jeg liker godt.. finnes jo sikkert en jeg liker, men blir dyrt å kjøpe inn en masse forskjellige :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin søndag snuppa :klemmer:

Takk :klem:

Kanskje tesmaking jeg skulle vært på for å finne en te jeg liker godt.. finnes jo sikkert en jeg liker, men blir dyrt å kjøpe inn en masse forskjellige :sjenert:

Det kan være lurt det ja :) Det er dyrt i lengden å kjøpe inn mye forskjellig som man ender opp med å ikke bruke ja.

Moro med tesmaking :jepp: kanskje noe jeg også burde prøve, jeg liker nemlig ikke te :sjenert:

Kanskje man finner noe man liker på tesmaking :Nikke:

Helgen har vært ganske fin :) Grei dag på jobben i går, og bursdagsfeiring med ei venninne etterpå. Dagen i dag startet litt sent etter gårsdagens utskeielser og de siste netters lave søvnmengde ;) Utrolig fint vær her i dag, noe som resulterte i en tur på fire og en halv time sammen med gårsdagens bursdagsbarn :sol::briller: Mye husarbeid har jeg fått unna også, så jeg er riktig så fornøyd. Sitter på altanen med en bok og et lite glass rødvin og koser meg mens musikken går i bakgrunnen :biggrin:

Nå er det ikke så lenge til gubben kommer hjem heller, noe so passe helt perfekt :lur: Håper fremdeles på et hjemmelaget mirakel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en herlig helg du har hatt :strix: Deilig med skikkelig sommervær så man kan kose seg på altanen :)

Kos deg med mannen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:biggrin:

Så koslig! :rodmer: Ha en fin ukestart! :klemmer:

Takk for det :klem:

Høres ut som en herlig helg du har hatt :strix: Deilig med skikkelig sommervær så man kan kose seg på altanen :)

Kos deg med mannen :lur:

Altanen er fin på slike kvlder som i går, litt oveskyet men solen kom likevel gjenom :) I dag er det andre boller, alt for mye vind til å sitte der.

Fin dag på jobb i dag også, fikk unna litt ekstra- men det er fremdeles plenty å ta av. Oppblåst og øm i magen i dag også, satser på at det gir seg ila morgendagen. Nest er det bare å vente på mensen igjen.. Vil at det skal bli august, slik at det snart er ferie og etter det nytt forsøk. *utålmodig jeg, nei laaaaangt i fra* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for din del at det går fort frem til august :) Men for min del vil jeg at ukene skal gå saaaakte etter 8.juli for da har jeg ferie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...