dreia Skrevet 31. mai 2011 #561 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. juni 2011 #562 Del Skrevet 1. juni 2011 Herlige listen Bare en dag til fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #563 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Deilig å se listene dine igjen takk for det Herlige listen Bare en dag til fri I morgen er det fri Desverre er det jobb igjen på fredag ************* Dette er uken har jeg gått og gruet meg til helt siden januar. Humøret mitt spinner og det har vel ikke gått mer frem og tilbake noen sinne. I dag kjempet jeg med de salte tårene på jobb flere ganger, det var alt for mange mennesker rundt meg til at jeg orket å slippe dem. I stedet så spøker og ler jeg med kollegene mine, både gravide og "ugravide". Et bra valg? Nei ikke akkurat, men det var det som funket på et vis i dag. Det skal bli godt at kjære kommer hjem nå. Endret 1. juni 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. juni 2011 #564 Del Skrevet 1. juni 2011 tenker masse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. juni 2011 #565 Del Skrevet 1. juni 2011 Eg føler sånn med deg, søta. Og takk for oppskrift på torsk med spinat og linsesalat. Det var dagens middag i dreia-heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 1. juni 2011 #566 Del Skrevet 1. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 1. juni 2011 #567 Del Skrevet 1. juni 2011 Mange klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. juni 2011 #568 Del Skrevet 1. juni 2011 Kjenner den følelsen der ja, ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2011 #569 Del Skrevet 2. juni 2011 Takk for mange gode tips! Kjenner følelsen, den er forferdelig vond. Det gode er at du har en mann å støtte deg til. Bruk den støtten du får fra han, den er virkelig den beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #570 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Takk for klemmer jenter Det er godt å skrive av seg litt, selv om jeg ikke har så mange ord. Nå går jeg bare og venter på mensen, har et håp om at den kommer søndag/mandag for da passer det flott inn i forhold til ferien hvis syklusene er på 29-30 dager som den pleier. Håper torsk og linsesalat falt i smak dreia Etter all te-praten så drikker jeg te til det tyter ut av ørene Jeg forer alle andre med te også, ingen får gå fra oss uten å ha drukket minst en kopp Endret 3. juni 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 3. juni 2011 #571 Del Skrevet 3. juni 2011 Tenker på deg Vet ikke hvordan det føles, men har ikke noe problem med å skjønne at slike dager er dager man gruer seg ekstremt til og som ikke blir noe ålreite når de plutselig er der :sjenert Blir helt klart å fint å få hjem mannen! Håper du og din kjære i sammen kan få en fin dag og helg alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 3. juni 2011 #572 Del Skrevet 3. juni 2011 Etter all te-praten så drikker jeg te til det tyter ut av ørene Jeg forer alle andre med te også, ingen får gå fra oss uten å ha drukket minst en komm Du har fått meg til å drikke mye te også, har til og med kjøpt meg flere sorter te og en ny teklype Syns det er koslig å drikke te!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #573 Del Skrevet 3. juni 2011 Tenker på deg Vet ikke hvordan det føles, men har ikke noe problem med å skjønne at slike dager er dager man gruer seg ekstremt til og som ikke blir noe ålreite når de plutselig er der :sjenert Blir helt klart å fint å få hjem mannen! Håper du og din kjære i sammen kan få en fin dag og helg alikevel.. God sommerfugl Det er ikke bare bare de dagene nei. I dag passet det perfekt at jeg hadde j$Æ#Q mye å gjøre på jobb slik at alt av pauser måtte kuttes ned på og det med gyldig grunn , og da kunne alle andre snakke så mye de bare orket om graviditeter, fødsler og permisjon. Godt å være oppslukt av jobb, selv om tankene sniker seg innimellom.. Du har fått meg til å drikke mye te også, har til og med kjøpt meg flere sorter te og en ny teklype Syns det er koslig å drikke te!! Jeg synes det er koselig jeg også Hvilke sorter har du kjøpt da? Kanskj vi skulle hatt et KG te-treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 3. juni 2011 #574 Del Skrevet 3. juni 2011 Kanskj vi skulle hatt et KG te-treff Kan jeg bli med og? Angående tevaner, så er jeg kanskje litt kjedelig og britisk, earl grey med melk... Håper du får en fin helg Pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #575 Del Skrevet 3. juni 2011 Kan jeg bli med og? Angående tevaner, så er jeg kanskje litt kjedelig og britisk, earl grey med melk... Håper du får en fin helg Pusilus Klart du kan coriander Det kan være jeg har en pose eller to med earl grey på lur , hvis ikke så har de det på butikken Kan friste med afrikansk svart te fra en tidligere britisk koloni, sånn hvis du føler for å være litt vill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. juni 2011 #576 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg joiner teklubben og kan friste med te fra selveste Cameron Highlands i mitt kjøkkenskap. Ifølge malayer dyrkes verdens beste te her. Den er veldig god faktisk, for den blir ikke besk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. juni 2011 #577 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg er også klar for et te treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. juni 2011 #578 Del Skrevet 3. juni 2011 Eg las faktisk i eit ukeblad her om dagen at viss du drikk 3 koppar te dagleg, reduserar du risikoen for infeksjonar, slag og hjernesvulst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #579 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg joiner teklubben og kan friste med te fra selveste Cameron Highlands i mitt kjøkkenskap. Ifølge malayer dyrkes verdens beste te her. Den er veldig god faktisk, for den blir ikke besk! Velkommen skal du være Måtte google Cameron Highlands jeg nå Der så det bare fantastisk ut Jeg er også klar for et te treff Bare å bestille reise Eg las faktisk i eit ukeblad her om dagen at viss du drikk 3 koppar te dagleg, reduserar du risikoen for infeksjonar, slag og hjernesvulst! Høres bra ut Jeg klarer meg flott der ********* For første gang i mitt liv kjøpte jeg ikke te da jeg var i te-butikk i dag , men det var da andre jeg var der med som kom ut med fire fem ulike sorter i posen Det er noe med det at stammen ikke er langt unna eplet som faller, eller var det omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #580 Del Skrevet 5. juni 2011 Da har gjort sitt inntog, SA syklus på 29 dager. Jeg håper syklusen stabiliserer seg på 30-31 dager i stedet for 28-29, da passer det fint inn med ferien, hvis ikke blir det ikke før i oktober. Det er mulig jeg kan vurdere p-piller fra augustmensen for å time til forsøk, jeg har jo resepten jeg fikk i januar fremdeles Jeg får høre med klinikken hva de sier til den saken. Nå skal jeg ta meg en blund, bare fordi jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå