AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Del Skrevet 13. mars 2011 Hei Jeg har begynt på Diane grunnet huden min. Jeg har søkt på de trådene som er her, men velger å lage en ny da de andre er en del år gamle osv. Jeg har kun gått på de i ei uke men blir utrolig kvalm og dårlig i magen av pillene. Er det noen andre som har merker dette? Dessuten så har den ene puppen min blitt mye større enn den andre. Dette syns når jeg går i tettsittende topper osv. Jeg la merke til det selv, men trodde ikke noen andre så det før kjæresten min sa det. Håper noen kan fortelle meg litt om sin erfaring med Diane. Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 13. mars 2011 #2 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg har prøvd 4 forskjellig p-piller og Diane er den jeg har vært mest fornøyd med. Ingen mellomblødninger, ingen vektendringer, utsetter mensen, ikke så værst pris. Sexlysten er ikke den beste, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 13. mars 2011 #3 Del Skrevet 13. mars 2011 Gikk på disse et par år, og måtte slutte pga at de ble for sterke for meg. Virket bra å utsette mensen med de og hudproblemene ble bedre etterhvert Bivirkningen jeg fikk av de var at jeg iblant fikk så store magesmerter at jeg nesten måtte krabbe for å ikke ha vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvor lang tid tok det før dere så forbedring i huden? Takk for svar ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2011 #5 Del Skrevet 14. mars 2011 Et halvt år før bedring. Før dette fikk huden min total omveltning, og brøt ut værre enn den noen gang hadde vært. Helt jævlig der og da, men absolutt verdt det! Huden min ble kjempefin! Jeg slutta dog etter 1,5 - 2 år pga depresjon og lite sexlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 14. mars 2011 #6 Del Skrevet 14. mars 2011 Finnes det i det hele tatt en type p-pille som ikke gjør noe med sexlysten...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 14. mars 2011 #7 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har selv byttet til Diane, nettopp grunnet uren hud, og merket bedring nokså fort (har gått siden august). Imidlertid har jeg gått på andre p-piller tidligere, som jeg har vært storfornøyd med, så noen haker ved Diane, som jeg opplever er: - Bortfallsblødningen kommer svært sent, gjerne på femte pillefrie dag - Menssmerter - Sterk hodepine under mensen Kvalm og dårlig i magen blir jeg vel bare under bortfallsblødningen, men det har jeg egentlig alltid blitt, også på andre piller. I hvert fall dårlig i magen Utrolig at puppestørrelsen har endret seg så kjapt, men det sies vel at det er nettopp de tre første mnd på ny pille at man får bivirkninger. Og sånn ellers er jo bivirkninger forskjellig fra person til person. Kan jo nevne at det er noen som merker forskjell i bivirkninger utfra hvilken pille de går på. Når jeg henter ut Diane, får jeg tilbud om billigere alternativer, f.eks. Feminil eller Zyrona. Disse inneholder de samme hormonene (og mengdene) som Diane, men kan ha andre bindestoffer. Noen reagerer på bindestoffene, og kan oppleve forskjell i bivirkninger utfra om de går på Diane, Feminil eller Zyrona. Du får ut de sistnevnte på samme resept som Diane. Kan kanskje være et alternativ dersom puppeproblematikken ikke gir seg når du er ferdig med denne pakken;)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Del Skrevet 14. mars 2011 Har samtlige blitt verre i huden før de ble bedre? Uff, gruer meg.... Føler jeg har gått igjennom dette kvise-helvette lenge nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 14. mars 2011 #9 Del Skrevet 14. mars 2011 Diane er den beste pillen jeg har gått på, etter to år på pillene var alle urenheter på ryggen helt borte, og jeg har sjeldent kviser der nå Jeg tror forresten ikke at puppen din har blitt større på en uke av pillene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 14. mars 2011 #10 Del Skrevet 14. mars 2011 Har samtlige blitt verre i huden før de ble bedre? Uff, gruer meg.... Føler jeg har gått igjennom dette kvise-helvette lenge nok.. For min del merket jeg bedring relativt fort, og ble ikke verre før jeg merket bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. mars 2011 #11 Del Skrevet 15. mars 2011 jeg er ikke blitt kvalm etter den første lille tiden. Har gått på dette ett år. Puppene fikk bein å gå på Glemmer jeg å ta en pille kommer en stor underhudskvise i løpet av dagen, den bruker jeg gjerne noen uker på å få vekk ved å ta diane hver morgen. Jeg er BLITT så fin!!! Nesten ingen kviser... så nå kan jeg vurdere å slipe/laser på den bombaderte kvisehuden i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteDiamond Skrevet 19. mars 2011 #12 Del Skrevet 19. mars 2011 Det er så gøy å se at dere merker forbedring. Jeg har ikke merket noe, men han heller ikke gått på de så lenge. Har dog utrolig mye blødninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #13 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg fikk resept på Diane når jeg var hos legen i forrige uke. Jeg nevnte ingen annen grunn til at prevansjon var det jeg ville bruke de til, men han ga meg allikevel Diane. (Da jeg kom hjem sjekket jeg litt på nettet, og leste at de fleste leger ikke gir Diane uten store hudproblemer? Syns det var litt merkelig, ettersom huden min er nokså grei... ) Men da jeg kom til apoteket, fikk jeg Feminil... Han spurte ikke om jeg ville ha det istedet, men merket at jeg ikke hadde fått Diane da jeg kom hjem og leste på pakken. Noen som har hatt de samme virkningene av Feminil som Diane? Får man større pupper på samme måte? Hadde vært litt gøy _ Jente 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 19. mars 2011 #14 Del Skrevet 19. mars 2011 Men da jeg kom til apoteket, fikk jeg Feminil... Han spurte ikke om jeg ville ha det istedet, men merket at jeg ikke hadde fått Diane da jeg kom hjem og leste på pakken. Noen som har hatt de samme virkningene av Feminil som Diane? Får man større pupper på samme måte? Hadde vært litt gøy _ Jente 17 Feminil og Diane fungerer helt likt, jeg fikk også feminil fra apoteket flere ganger da jeg gikk på Diane. får man større pupper på samme måte? Man får ikke bare større pupper, hormonene i p-piller virker på den måten at man blir søtsugen og man legger på seg genrelt sett over hele kroppen, ikke bare puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #15 Del Skrevet 21. mars 2011 Er det flere her som har begynt nå den siste måneden? HAdde vært gøy å sammenlignet hvordan det går og slik :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suvalli Skrevet 28. mars 2011 #16 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg er nå ferdig med mitt andre brett, velger å ikke ha mensen gjennom den første pakka. Begynner først nå å se litt forbedring. Hadde to svære utbrudd, et i starten og et som gir seg nå. Har hørt at det kan være sånn opp til et halvt år, håper jeg er ferdig etter denne gangen her og at jeg går lysere tider i møte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #17 Del Skrevet 28. mars 2011 Jenter, dersom Dianen gjør at dere mister sexlyst, legger på dere, er kvalm hele dagen; Gå til lege og krev antibiotika! Det er langtidsbehandling som man skal bruke i 1 til 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
walkerelt001 Skrevet 29. mars 2011 #18 Del Skrevet 29. mars 2011 hello to be friends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 29. mars 2011 #19 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg er kjempefornøyd med Diane, tok 2-3 mnd før huden blei bra. Har ikke hatt noen spesielle bivirkninger..puppene blei kanskje litt større. Får Zyrona på apoteket, helt ok kopi det Endret 29. mars 2011 av LilleCa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Skrevet 30. mars 2011 #20 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg blør i hytt og pine, er veldig kjedelig! ingen andre som har opplevd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå