Gå til innhold

Diane

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble utrolig dårlig (kvalm og magesmerter) av Diane. Det ble så ille at jeg måtte slutte med denne P-pillen. Det er høyere konsentrasjon av østrogen i Diane, trolig dette jeg har reagert på. I etterkant har jeg måttet slutte helt med P-piller pga østrogeninnholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg blør i hytt og pine, er veldig kjedelig!:( ingen andre som har opplevd det?

Har du akkurat startet på dem kanskje? De første mnd kan være litt dumme.

Jeg blødde også i hytt og pine da jeg gikk på Yasmin, var tydeligvis ikke rett pille for meg :sukk:

Endret av LilleCa
Skrevet

Har du akkurat startet på dem kanskje? De første mnd kan være litt dumme.

Jeg blødde også i hytt og pine da jeg gikk på Yasmin, var tydeligvis ikke rett pille for meg :sukk:

Jeg har akkurat startet på de. Utrolig plagsomt å ikke vite når man blør. Må være ekstra forsiktig og på vakt hvor enn man er! Når slutter dette? Eller er det et tegn på at Diane ikke er noe for meg?

Skrevet

Jeg går på Diane, og har gått på det i noen år nå, med ca 1,5 års mellomrom eller noe i den duren. Vanskelig å huske nøyaktig.

Diane er et mirakelmiddel når det gjelder uren hud (for meg i hvert fall). Helt utrolig! Jeg gikk fra grusom til nesten plettfri hud første gangen jeg brukte det, med hjelp av gode hudpleieprodukter og. Så sluttet jeg, og huden ble etter en stund dårligere igjen. Begynte derfor på Diane igjen etter sommeren i fjor, og huden er nå fin igjen.

Jeg merker dessuten svært få bivirkninger av Diane. Ble kanskje litt dårligere av ME (kronisk sykdom jeg har) de første ukene, så gikk det over. Har gått littegranne opp i vekt, en det har ingenting å si for min del.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har akkurat startet på de. Utrolig plagsomt å ikke vite når man blør. Må være ekstra forsiktig og på vakt hvor enn man er! Når slutter dette? Eller er det et tegn på at Diane ikke er noe for meg?

Joda, du må bare smøre deg med tålmodighet og vente 2-3 mnd :)

Jeg prøvde Yasmin i 6 mnd før jeg ga opp, anbefaler ikke deg å prøve like lenge :s

Skrevet

Har snart brukt opp mitt første brett med Feminil, og den første og andredagen merket jeg allerede at jeg var litt småkvalm og slapp. Men det gikk heldigvis fort over, og nå er de eneste bivirkningene (sålangt) at puppene er litt ømme og har blitt litt mer "oppblåst", og huden i panna (som tidligere var litt uren) har nå blitt helt glatt og myk ;O

Men det viktigste er jo da at de virker som prevensjon ! :)

Gjest moira
Skrevet

Jeg syntes Diane fungerte utmerket på min urene hud og som prevansjon,men fikk

pigmentflekker i ansiktet.Visstnok en av bivirkningene og heldigvis forsvant det da jeg slutta.

Skrevet

Nå har jeg blødd så mye at jeg vurderer en pillefri uke for å få mensen, kanskje blødningene stopper da? Hva tror dere, er det lurt?

Idag blødde jeg ca like mye som når jeg har mensen andre-tredje dag.

Skrevet

Jeg syntes Diane fungerte utmerket på min urene hud og som prevansjon,men fikk

pigmentflekker i ansiktet.Visstnok en av bivirkningene og heldigvis forsvant det da jeg slutta.

Kom den urene huden tilbake når du sluttet?

• 5 måneder senere...
Skrevet

Be om spironlactone, blodtrykksmedisin, den hjelper bra på uren hud!!

Søk og les på engelsk, der står det MYE mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...