Gå til innhold

Frykter du Vigrid?


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Av nazistene ville jeg vært av den ariske rase, av såkalt "rent" blod. At jeg sier at jeg tilhører menneskerasen har med det å gjøre at jeg har respekt for menneskerasen, og har ingen tro på at intelligens og hudfarge har en sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er selv ikke begeistret for innvandrere, men han der tore tvedt er jo helt ute å kjøre.. Han mener jo at de er mindreverdige vesen. Jeg personlig mener bare at vi har nok innvandrere, det er for mye bråk med dem vi har..

...det er godt du ikkje skjærer alle over en kam :roll:

Er innvandrer selv, og må si at jeg (til tiders ihvertfall) går ganske så stille i dørene :kul:

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor i allverden skal jeg frykte Vigrid? De er jo så tåpelige at de aldri vil kunne rekrutere "seriøse" medlemmer.. Dessuten er dette bare en "hype" skapt av media. Jeg leste i avisa at nynazismen blomstrer på ny i Hokksund. Dette syns jeg er litt rart da jeg selv bor i Hokksund og ikke ser noe tegn til det i det hele tatt bortsett fra en rallende alkoholiker som i ny og ne nevner at han missliker invandrere.

MEN det som derimot ER et voksende problem i Hokksund og omegn er at invandrer-gjenger ofte drar rundtomkring på skolene og banker opp folk som angivelig var "frekke" mot dem eller noen venner helga før... Dette toppet seg da det var en skyteepisode i Modum forrige helg.. Men HEI... DETTE er det ingen som skriver om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll
MEN det som derimot ER et voksende problem i Hokksund og omegn er at invandrer-gjenger ofte drar rundtomkring på skolene og banker opp folk som angivelig var "frekke" mot dem eller noen venner helga før... Dette toppet seg da det var en skyteepisode i Modum forrige helg.. Men HEI... DETTE er det ingen som skriver om....

Skal vi liksom la være å nevne nynazisme, fordi det finnes innvandringsproblemer - og omvendt??

H a l l o!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare sende invandrer-gjengene og nynazistene på hverandre, og la det utslette hverandre?

Høres ut som en vinn-vinn situasjon, spør du meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi liksom la være å nevne nynazisme, fordi det finnes innvandringsproblemer - og omvendt??

H a l l o!

kanskje nevne begge deler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scarlet

Det jeg synes er mest tåpelig og trist med Vigrid er at de bruker den norrøne mytologien som sin tro. Det har ingenting med dette å gjøre! Når vi er så heldige å ha vår egen mytologi, så synes jeg det er trist at den skal forbindes med noe så tåpelig som det Vigrid er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest tåpelig og trist med Vigrid er at de bruker den norrøne mytologien som sin tro. Det har ingenting med dette å gjøre! Når vi er så heldige å ha vår egen mytologi' date=' så synes jeg det er trist at den skal forbindes med noe så tåpelig som det Vigrid er.[/quote']

Ja det er det som er så utrolig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...