Gå til innhold

Aftereight i farta


aftereight

Anbefalte innlegg

Ah, men det er jo berre 9 dagar til termin då. Når kom førstemann ifht termin? Mi første kom 8 dagar over, så eg var forberedt på å gå over denne gang også.

Håpar formen er fin medan du ventar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jammen stor forskjell på mens- og ul-termin! Med meg er det nesten ei veke (8. november mens, og 14. november ul)i forskjell, så det blir jo spanande å sjå når vi får, kven av terminane som er rettast :)

Skjønner i alle fall at du begynner å bli fødeklar no :)

Og :hoppe: for vekta di! Det er jammen bra gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nei - ikke noe som skjer. Begynner å bli så smått lei... Har fått overtidskontroll på sykehuset over helga, grunnet den store forskjellen på terminene. Så nå går jeg bare å tripper og holder på å gå ut av mitt gode skinn! Håper noe skjer snart, allerhelst nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er utålmodig ja! Håper du blir satt i gang på mandag da! (Eller aller helst at det skjer naturleg i løpet av helga ;) )

Eg fortsetter med :popcorn: , eg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Lillejenta vår er kommet! Hun ble født 18.10, og jeg er lykkelig tobarnsmor :rodmer:

En ukomplisert, forholdsvis rask, men intens fødsel... Vel verd strevet når den nydelige prinsessa kom ut<3 Er litt usikker på om jeg ønsker å skrive fødselshistoria - må tenke litt på det...

Tiden frem til nå har gått i rasende tempo. Vi har hatt MYE besøk - tror ikke at jeg overdriver hvis jeg sier det har vært folk her mer enn vi har vært alene. Vi er innflyttere og familiene våre har kommet tilreisende. Endelig en kveld hvor jeg har tid til å "sløve" foran pcen med kun koseting.

Har forresten rukket å søke barnehage og er godt fornøyd med det! Først til mølla!!! Nå er barnedåp i datosettingsfasen og besilling av lokaler ol. hører med. Har litt av ei liste foran meg med alt som skal gjøres i tiden fremover. Blir nesten stressa av å lese det jeg skriver:) Men, nå kaller mannen - og senga, og om noen minutter er nok lillemor også klar for mating :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jenta! Fint å høyre frå deg :)

Du har begynt med dåp allerede ja... Me ventar til over nyttår, syns det blir for tett oppunder jul nå. Men me skal ha det heime her, så då er det ikkje så mykje meir å ordne ennå. Berre avtale ein dag med presten. Me får vel brev frå kyrkjekontoret, er det ikkje sånn? Eller har du sjølv kontakta presten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I dag har jeg hatt synstest nr to på 6 mnd... Og jeg måtte justere opp styrken enda en gang. E var kjempesint og selvfølgelig var alt godt tima mht mating, gleder meg litt til at ting kommer litt i rutine - for slik det er nå er det mer eller mindre umulig å planlegge noe som helst. Ho grein gjennom hele timen, men jeg syntes det er mer slitsomt å måtte dra dit på nytt enn å holde ut skrikinga den tida vi var der.

Dåp er lagt inn allerede fordi vi ikke skal ha det her vi bor, men der vi kommer fra. Lettere at vi kommer til familien enn at familien kommer til oss:) Skal ha det helga før jul, så da blir det en ekstra lang juleferie på oss. Vi kontakter kirka vi skal ha dåpen i og bestiller dåp. Deretter må vi gi beskjed til vårt lokale kirkekontor (der man er folkeregistrert) og få dåpssamtale og dåpsattesten derfra. De sender ut brev også. Gjorde det samme med N, så denne gangen er det litt greiere - for nå vet vi hva vi skal gjøre.

Nå skal jeg sjekke ut flybilletter til oss - antar at det blir litt mer kostbart enn det vi er vant til, for nå må vi betale for storebror også.

Ha en knakende god kveld :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...