Gå til innhold

Aftereight i farta


aftereight

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte at det kunne være greit å ha en plass og skrive denne gangen også - litt om alt igrunn, men mest om graviditeten og det hektiske småbarnslivet.

Jeg er 28 år og jobber som miljøterapeut. Jeg er gift med verdens beste mann - vi nærmer oss snart et år som rette ektefolk, men har vært sammen i 10. For snart to år siden fikk vi en fantastisk gutt og nå venter vi en liten til.

Hektisk småbarnsliv er egentlig bare forbokstaven. Med full jobb, barnehage og en haug med det meste som må gjøres er hverdagen ganske travel. Men med tida finner en ut hva som er viktig og at det tidvis flyter litt i huset kommer i andre rekke. Vi savner etterhvert å ha familie i nærheten som kan være behjelpelig med barnepass og avlastning, så det spørs om vi ikke kommer til å endre lokasjon etterhvert.

Det var litt om meg til å begynne med - velkommen hit!

Endret av aftereight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Først av alt, gratulerer med graviditeten :hoppe:

Velkommen inn i graviditetsbøkene, blir spennende å følge deg fremover :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Takk for det arven1!

I dag snør det! Det laver ned og det kan se ut som at snømåking må til flere ganger i dag... Mannen er på ski i dag, så da blir det kona som skal stelle hjemme. Krysser fingre og tær for at barnehagen får alle bleiene med lukt - de er tortur å ta om dagen og ender helst i brekninger. Lurer på å være så enkel i matveien at vi spiser pannekaker i dag, det er jo fredag så litt usunn kan man jo være.

Ellers er det bare å melde interesse om noen har lyst å shine huset mitt :lur: - blir gal av å ikke ha overskudd eller ork til å få ting litt i orden her. Har ei lang gjøremålsliste, men får gjort unna et par ting i løpet av dagen i de bedre periodene. I dag er jeg hvertfall nødt til å vaske klær, det bare må til! Skal bare lese litt avis først :jepp:

Ha en fantastisk dag!