Gjest Bygdejenta Skrevet 17. april 2011 #441 Del Skrevet 17. april 2011 Åååå, nå tenker jeg du er spent på i morgen?!? Gled deg! Det er så fantastisk Jeg venter i spenning på oppdatering etter UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. april 2011 Forfatter #442 Del Skrevet 17. april 2011 Åh, ja! Gleder meg veldig mye! Skal så klart oppdatere så fort jeg kan! God natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 17. april 2011 #443 Del Skrevet 17. april 2011 Hallo! Stikker innom en tur jeg! Har ikke fått vært innom på en stund. Du vet.. når jeg jobber blir det bare jobb og søvn vettu Jeg antar at folk ønsker deg lykke til i morgen fordi du skal på ultralyd! Så da slenger jeg meg på bølgen og ønsker deg lyyyykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. april 2011 #444 Del Skrevet 17. april 2011 Oioioi!!! Imorgen er dagen!! Bare timer igjen til du får se ditt lille mirakel Skjønner at du er bekymret... Men aller helst går det bare bra. Gleder meg til å høre alt om UL!! Her ble dagens sjokkis inntatt som sjokoladepudding og vaniljesaus... Himmel så godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. april 2011 #445 Del Skrevet 18. april 2011 Lykke til på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. april 2011 #446 Del Skrevet 18. april 2011 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 18. april 2011 #447 Del Skrevet 18. april 2011 Tenker på deg i dag - lykke til! Spent på oppdatering etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 18. april 2011 #448 Del Skrevet 18. april 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. april 2011 #449 Del Skrevet 18. april 2011 Lykke til Teriyaki! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. april 2011 #450 Del Skrevet 18. april 2011 Åå, gleder meg til å høre hvordan det gikk! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. april 2011 Forfatter #451 Del Skrevet 18. april 2011 Tuusen takk for lykkeønskninger folkens! Ul gikk kjempebra og det var såå koselig å se lille Frøbel! Beveget på de flotte armene og beina, og vi fikk til og med sett fingrene! Fikk ikke hørt hjertelyden da, for det ville de vist unngå så tidlig. Men det er greit, var mer enn nok å se spiren. Jeg fikk et 2D-bilde og et 3D-bilde (uten å betale ekstra), og de er veldig fine. Også ble jeg satt fram tre dager da. Så nå er jeg 9+6 uker på vei! Sterkt hjerte og en frisk og fin Frøbel som ligger i magenm in. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. april 2011 #452 Del Skrevet 18. april 2011 Tuusen takk for lykkeønskninger folkens! Ul gikk kjempebra og det var såå koselig å se lille Frøbel! Beveget på de flotte armene og beina, og vi fikk til og med sett fingrene! Fikk ikke hørt hjertelyden da, for det ville de vist unngå så tidlig. Men det er greit, var mer enn nok å se spiren. Jeg fikk et 2D-bilde og et 3D-bilde (uten å betale ekstra), og de er veldig fine. Også ble jeg satt fram tre dager da. Så nå er jeg 9+6 uker på vei! Sterkt hjerte og en frisk og fin Frøbel som ligger i magenm in. Så flotte nyheter! Har sittet og ventet på oppdateringer Så godt at alt står bra til inni der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. april 2011 #453 Del Skrevet 18. april 2011 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. april 2011 Forfatter #454 Del Skrevet 18. april 2011 Ja det er deilig!! I morgen er embryoperioden over, og lille Frøbel blir et lite foster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 18. april 2011 #455 Del Skrevet 18. april 2011 Å så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. april 2011 #456 Del Skrevet 18. april 2011 Weeee!!! Da blir det snart hurra for ti uker!!! Kjempefint å høre at lille frøbel har det godt og vokser i hulen sin:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. april 2011 #457 Del Skrevet 18. april 2011 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 18. april 2011 #458 Del Skrevet 18. april 2011 Så koselig å lese at det gikk så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 18. april 2011 #459 Del Skrevet 18. april 2011 Så fint å høre at alt er bra! Og kjekt å plutselig nesten være 10 uker på vei da. Tipper du kommer til å se på de bildene mange ganger i løpet av kvelden og de neste dagene Det gjorde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. april 2011 Forfatter #460 Del Skrevet 18. april 2011 Åh, ja det er så deilig, og så betryggende! Og til en litt syyyk ting! Eller egentlig ikke, men..Kjente etter for å se om jeg kunne kjenne livmoren, og jammen fant jeg den ikke! Merkelig følelse. OG det ser ut som om jeg har gått opp ca. 3 kg. Noe er vel fett ja, har jo ikke vært så aktiv. Men må ha litt ammefett. så vidt jeg har skjønt så går mange opp ca. 3 kg. før 12 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå