Teriyaki Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hallo i luken! Sniker meg inn og følger deg i graviditeten din. Gratulerer med lille spiren også skal du være!! Vi er jo ikke så langt i fra hverandre heller! Er så artig å kunne dele dette med flere! Det er ikke bare du som blir nervøs når menssmertene melder seg, jeg løp på do flere ganger om dagen fordi jeg var sikker på at nåå blødde jeg! Var hallelujastemning hver gang det ikke var blod på papiret etter dobesøk. Hehe, måtte trekke litt på smilebåndet her ja! Men beroligende også å vite at jeg ikke er den eneste! Denne signerer jeg Er fremdeles litt sånn etter blødning for et par uker siden (var etter litt røff sengelek visstnok). Hehe, såppass ja! Vi har ikke gjort noe sånt siden jeg fant det ut i går, men tenker man må få pleiet kjærligheten i kveld.. Uff! Jeg sitter med et arbeidskrav (oppgave som må leveres for å bestå et fag i tillegg til eksamen), og det handler om lover og regler. Pasientrettighetsloven, kommunehelsetjenesteloven, forvaltningsloven osv. FÅR IKKE TIIIIIL!! Mye mer koselig å stryke valpen min som ligger halvveis på fanget, og sitte på kg! Edit: Noen som vet om en bra graviditetsbok hvor man får se bilder av fostrets utvikling osv? Jeg og mamma letet etter en bok hun hadde sett i dag, men vi fant den ikke. Skulle gjerne hatt noe sånt! Endret 10. mars 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. mars 2011 #22 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er gjerne sånn, studier blir plutselig litt sånn "der borte". Greier å studere, men første uka etter at jeg fant ut var hjernen bortreist for å si det sånn. Ja, vi er ikke langt unna, så det blir jo en artig reise når vi begge får barn bare uker fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. mars 2011 #23 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei Teriyaki! Gratulerer så mye med den lille spiren! Her må jeg følge med! Kjenner igjen alle de spennende følelsene. Oppdaget selv at jeg var gravid helt i starten av uke 6, men mistet dagen etter positiv test Likevel, det ene døgnet rakk jeg og sambo å ha litt av en krig, han ville nemlig heller ikke ha barn, slik som din. Han sa at jeg ødela livet hans osv hvis jeg ikke tok abort. Det er vondt å høre sånt fra han som skal bli far! Jeg håper samboeren din endrer seg når han får vent seg mer til tanken, og at den lille er frisk og rask slik at du slipper SA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er gjerne sånn, studier blir plutselig litt sånn "der borte". Greier å studere, men første uka etter at jeg fant ut var hjernen bortreist for å si det sånn. Ja, vi er ikke langt unna, så det blir jo en artig reise når vi begge får barn bare uker fra hverandre. Hehe, ja ikke sant. Sitter bare og tenker på lille frøbel jeg! Lille frøbel..Vet ikke hvorfor, men har begynt å kalle spiren for det. Synes det var litt søtt Hei Teriyaki! Gratulerer så mye med den lille spiren! Her må jeg følge med! Kjenner igjen alle de spennende følelsene. Oppdaget selv at jeg var gravid helt i starten av uke 6, men mistet dagen etter positiv test Likevel, det ene døgnet rakk jeg og sambo å ha litt av en krig, han ville nemlig heller ikke ha barn, slik som din. Han sa at jeg ødela livet hans osv hvis jeg ikke tok abort. Det er vondt å høre sånt fra han som skal bli far! Jeg håper samboeren din endrer seg når han får vent seg mer til tanken, og at den lille er frisk og rask slik at du slipper SA Huff, ja sånt er ikke noe særlig det altså. Gikk det bra med dere i ettertid da? Og veldig synd du måtte oppleve SA! Når man sitter der gravid, så kjenner en på redselen og følelsene man vil ha dersom det skjer, så føler veldig med alle som gjennomgår det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 10. mars 2011 #25 Del Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer!!! Så deg inne i en annen dagbok så måtte jo bare innom her og titte Håper virkelig mannen din kommer på bedre tanker, må være tøft å få høre sånne kommentarer når man selv gleder seg over det uventede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Gratulerer!!! Så deg inne i en annen dagbok så måtte jo bare innom her og titte Håper virkelig mannen din kommer på bedre tanker, må være tøft å få høre sånne kommentarer når man selv gleder seg over det uventede... Tuusen takk og ! Ja jeg håper og tror det! I dag sa han at selv om dette skjedde på verst mulig tidspunkt, så "passer det jo bra" i og med at så mange rundt oss er gravide. Min beste veninne er gravid, hans beste kompis er gravid, den andre bestekompisen hans er gravid, og søsteren hans er gravid!! Så her blir det 4 2011-babyer! En i april/mai, en i mai/juni, en i august, en i september/oktober og vår lille i november! (regner med dere skjønner at det er ikke kompisene hans som er gravide, men dama til kompisene ) Edit: Og her kan man vist ikke telle! FEM 2011-babyer! Endret 10. mars 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. mars 2011 #27 Del Skrevet 10. mars 2011 Så flott at selv om det var på verste tidspunkt, så var det allikevel greit. Det er jo et sjokk for sambo også vet du.. Det er likt som min graviditet, ikke planlagt (vi har snakket om barn, men ville gjerne være litt "eldre"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #28 Del Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer så masse, Teri! Trist å høre at det er litt turbulent, men det virker som om gleden over å være gravid overstiger alle de følelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. mars 2011 #29 Del Skrevet 10. mars 2011 Høres jo ut som han er i ferd med å venne seg til tanken! Og dere har jo mange måneder på dere enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #30 Del Skrevet 10. mars 2011 Så flott at selv om det var på verste tidspunkt, så var det allikevel greit. Det er jo et sjokk for sambo også vet du.. Det er likt som min graviditet, ikke planlagt (vi har snakket om barn, men ville gjerne være litt "eldre"). Jepp, det er klart det var et sjokk for han! Så jeg klandrer han ikke for den reaksjonen og de følelser han har hatt. Gratulerer så masse, Teri! Trist å høre at det er litt turbulent, men det virker som om gleden over å være gravid overstiger alle de følelsene Tuusen takk! Og Ja det er nok sant at gleden over lille frøbel overstiger mye av de vonde følelsene. Men det er klart jeg har det i bakhdet også! Høres jo ut som han er i ferd med å venne seg til tanken! Og dere har jo mange måneder på dere enda Håååper det! Uff, nå er jeg såå trøtt! Lurer på om jeg bare er vanlig trøtt, eller om graviditetstrøttheten har oppstått. Skal i alle fall krype til køys nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. mars 2011 #31 Del Skrevet 10. mars 2011 Måtte innom med en gratulasjon her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #32 Del Skrevet 10. mars 2011 Jepp, det er klart det var et sjokk for han! Så jeg klandrer han ikke for den reaksjonen og de følelser han har hatt. Tuusen takk! Og Ja det er nok sant at gleden over lille frøbel overstiger mye av de vonde følelsene. Men det er klart jeg har det i bakhdet også! Håååper det! Uff, nå er jeg såå trøtt! Lurer på om jeg bare er vanlig trøtt, eller om graviditetstrøttheten har oppstått. Skal i alle fall krype til køys nå! Klart har du det! Men ta det rolig, og la han få tid til å summe seg. Ikke press han til noe, bare informer han om at det her kommer til å skje uansett hva han mener om saken. Om han ikke vil involvere seg, så kan han slippe det. Ingen press er stikkordet, så kanskje det går oppe t lys for han når han får se ultralydbilder, ser magen vokser o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 11. mars 2011 Måtte innom med en gratulasjon her også. Tuuusen takk! Og Klart har du det! Men ta det rolig, og la han få tid til å summe seg. Ikke press han til noe, bare informer han om at det her kommer til å skje uansett hva han mener om saken. Om han ikke vil involvere seg, så kan han slippe det. Ingen press er stikkordet, så kanskje det går oppe t lys for han når han får se ultralydbilder, ser magen vokser o.l Jepp, det er nok det sm er til det beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. mars 2011 #34 Del Skrevet 11. mars 2011 Håper du hadde en god natts søvn og at du føler deg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #35 Del Skrevet 11. mars 2011 Håper du hadde en god natts søvn og at du føler deg bra Jada, føler meg bra jeg! Er bare såå utålmodig nå. Skal til UL på torsdag, men det er jo nesten en HEL uke til! Lurer på hva man kan se så tidlig..Ser vel et bankende hjerte, men noe mer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mars 2011 #36 Del Skrevet 11. mars 2011 Jada, føler meg bra jeg! Er bare såå utålmodig nå. Skal til UL på torsdag, men det er jo nesten en HEL uke til! Lurer på hva man kan se så tidlig..Ser vel et bankende hjerte, men noe mer?? God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 11. mars 2011 God morgen! God morgen ja!! Hvordan går det der da? Jeg sitter på skolen og har egentlig bare lyst til å dra hjem. Hodet mitt er et heeelt annet sted om dagen. Og for en glede! I dag er det fredag, da kan jeg kjøpe meg potetgull! Eller kanskje jeg venter til i morgen..Skal jobbe hardt for å ikke spise alt jeg kommer over, vil helst ikke gå opp mer enn nødvendig. Det rare er at jeg finnes ikke fristet til å spise hverken sjokolade eller is. Tanken frister liksom ikke, for jeg tenker jo hele tiden på hva som er best med lille frøbel, og tror ikke h*n liker sjokolade og is så godt. Hva skal du i helgen da? Eller dere for den saks skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mars 2011 #38 Del Skrevet 11. mars 2011 God morgen ja!! Hvordan går det der da? Jeg sitter på skolen og har egentlig bare lyst til å dra hjem. Hodet mitt er et heeelt annet sted om dagen. Og for en glede! I dag er det fredag, da kan jeg kjøpe meg potetgull! Eller kanskje jeg venter til i morgen..Skal jobbe hardt for å ikke spise alt jeg kommer over, vil helst ikke gå opp mer enn nødvendig. Det rare er at jeg finnes ikke fristet til å spise hverken sjokolade eller is. Tanken frister liksom ikke, for jeg tenker jo hele tiden på hva som er best med lille frøbel, og tror ikke h*n liker sjokolade og is så godt. Hva skal du i helgen da? Eller dere for den saks skyld! Det er veldig forståelig at du er ukonsentrert om dagen. Angående samboeren din, så trenger han nok, som andre har sagt, litt tid. Kvinner kan ikke forvente at mannen skal bli glad med en gang, men synes han overreagerte veldig. Hadde jeg vært gravid, hadde jeg trodd at ungen elsket og så er imponert over deg. Med meg går det bra. Har nettopp vært i London og besøkt min bror. Det var veldig kjekt, men han var dessverre så han hadde ikke så mye energi som han hadde ønsket. I forgårs bestilte jeg tur til Roma for å besøke kompisen min der. Skal være der en uke, og rett før det skal jeg en uke til Kreta med familie. Ellers går det mest i jobb her. Er masse å gjøre, og det er kjekt. I dag og i morgen skal jeg jobbe. Skal treffe en venninne i kveld, og søndag skal jeg opp til en annen venninne. Så har ikke store planer, men regner med at det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. mars 2011 #39 Del Skrevet 11. mars 2011 Er bare såå utålmodig nå. Skal til UL på torsdag, men det er jo nesten en HEL uke til! Lurer på hva man kan se så tidlig..Ser vel et bankende hjerte, men noe mer?? Har du bestilt deg UL privat, eller var du hos legen? Jeg var på min første UL rundt uke 6-7. Da kunne man se hjertet som slo og litt mer også tror jeg... Mener gynekologen pekte ut diverse Jeg husker ikke, for jeg holdt på å besvime når jeg lå der (var innlagt på sykehuset og hadde ikke spist eller drukket på flere dager). Husker bare at jeg så hjertet og ble veldig letta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 11. mars 2011 Har du bestilt deg UL privat, eller var du hos legen? Jeg var på min første UL rundt uke 6-7. Da kunne man se hjertet som slo og litt mer også tror jeg... Mener gynekologen pekte ut diverse Jeg husker ikke, for jeg holdt på å besvime når jeg lå der (var innlagt på sykehuset og hadde ikke spist eller drukket på flere dager). Husker bare at jeg så hjertet og ble veldig letta Privat! Så utrolig koselig! Hørte du hjertelyden også, eller er det for tidlig? The Kitten: Du reiser jammen mye du! Heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå