Gå til innhold

Tør du spise kebab?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lag selv. Ikke betal blodpris for halvrått kjøtt som er tatt på av muslimer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiser kebab (litt for ofte), aldri blitt dårlig...

Skrevet

Har helt mistet lysten på kebab etter litt for mange historier om kjøtt i skiboks over svinesund og spunk i sausen. Jeg tviler på det der med spunk, men at det er mye dårlig kjøtt som har blitt tinet, fryst, og oppbevart helsefarlig, det er jeg bombesikker på. Så spiser aldri kebab mer. Synd, for det var ganske godt, mener jeg å huske?

Skrevet

I kebabsjappa "vår" bruker de fersk kyllingfilet som de marinerer. De bruker altså ikke slik greier de skjærer av på en rullende stang greier.. De har ferskvare fra Gilde :) (det er ikke noe de bare har sagt. Har fått se+høre alt om hvordan det er der. De er ordentlige.)

Flaut å si kanskje, men de har blitt gode kjentfolk! :fnise:

Skrevet

Lag selv. Ikke betal blodpris for halvrått kjøtt som er tatt på av muslimer!

OMG!!!! :lur:

Hva faen er problemet ditt, tror nok ikke det er kebaben du hater men muslimer....

har spist mange kebaber rundt om i verden og må si de er utrolig gode :gjeiper:

Skrevet

Ellers får du spise kaninkebab, det gjør jeg, bestill uten kjøtt.

:-D Jepp, enig, bestill uten kjøtt!! Har du smakt falaffel? Godt :-)

Skrevet

Jeg ser ikke problemet med å spise kebab igjen, så lenge du unngår det stedet hvor du ble matforgiftet.

Gjest sue84
Skrevet

spiser kebab hele tiden... Men pluttselig igår får jeg høre at kebabhouse i byen her har blitt nedlagt for mattilsynet fant sæd i maten for noen dager siden. Og der har jeg spist før! Og at det tilfeldigvis har blitt gjort BARE den dagen mattilsynet kommer er veeldig tvilsomt... og siden alle de plassene her i områdene har noe med hverandre og gjøre og de fleste er innom alle plasser, så er det nok lenge til jeg tør spise slik mat ijen! Og det har ikke noe med hudfargen på de som lager maten (så ingen missfårstår). hadde det vert mc donalds hadde jeg nok tengt det samme der... fysj så nasty!

fra ei som var kebablover, men ble kebakhater igår ;)

Skrevet

Selvfølgelig tør jeg å spise kebab. Det er noe av det beste som finnes :D

Bergen kebab <3

Æsj! Bergen kebab er noe drit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...