AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Jeg ble matforgiftet i forrige uke av en hamburger jeg spiste i en kebabsjappe jeg ikke hadde spist i før. Etter det vet jeg egentlig ikke helt om jeg tør spise kebab igjen, selv på de faste stedene. Hva mener dere? Bør jeg fortsatt ta sjansen?
Gjest Footloose Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Jeg matforgiftet meg selv engang, kan ikke slutte å spise min egen mat for det:D Jeg sier spis i vei:) 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Med tanke på at det ofte er både sjabre kebabsjapper OG dyre restauranter på beste vestkant som får refs hver gang Mattilsynet er ute og kontrollerer, så er jeg faktisk ikke mer kritisk til bestemte typer serveringssteder.
Gjest Footloose Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Ellers får du spise kaninkebab, det gjør jeg, bestill uten kjøtt.
Gjest Lacus Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Aldri likt kebab, men kos deg du. Jeg hadde ikke sluttet å spise en type mat jeg liker bare fordi jeg hadde blitt matforgiftet en gang. Dog jeg hadde holdt meg unna den plassen jeg ble matforgiftet tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Ellers får du spise kaninkebab, det gjør jeg, bestill uten kjøtt. Hvis stedet har dårlig hygiene vil jeg tro at faren er like stor for å bli matforgiftet av salat og brød pga krysskontaminering - og særlig siden disse faktisk ikke varmebehandles.
Dobbeltseng Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Selvfølgelig tør jeg å spise kebab. Det er noe av det beste som finnes :D Bergen kebab <3 Endret 9. mars 2011 av Dobbeltseng
Lista Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Ellers får du spise kaninkebab, det gjør jeg, bestill uten kjøtt. Da jeg leste innlegget ditt første gang tenkte jeg; kebab med kaninkjøtt! huff 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Selvsagt tør jeg det! Kebab er noe av det bedre jeg får, og derfor spiser jeg det minst en gang i uken. Aldri følt meg dårlig etter å ha spist en, så ser ingen grunn til å holde meg unna.
mufi Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Ja! Man kan ikke leve i frykt sånn, dessuten er kebab
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Nei. Jeg har dessverre hatt litt for nærgående erfaring med en kebabsjappe og de som arbeidet der, og de var iallefall gjennomgående uhygieniske. Nå er det garantert ikke slik at alle som jobber på alle kebabsjapper i landet aldri vasker hendene etter å ha stått og klødd seg i kjønnshåret imens de pisset på doringen (som de heller aldri vasket), men jeg klarer bare ikke å spise kebab lengre pga assosiasjonene.
CocoPiaf Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 Jeg elsker kebabsjappa nær oss eneste som er synd er at de prøver å oppdatere seg med å sette opp spillemaskiner, dispenserbrus osv. De var så gode og enkle før, men nå som det har blitt bygd 2 nye kebabsjapper i nærheten så har det visst blitt litt mer konkurranse stamkundene reiser jo ikke noen steder
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Ellers får du spise kaninkebab, det gjør jeg, bestill uten kjøtt. Nå fikk jeg litt småangst kjente jeg, her jeg sitter med kaninen min på fanget! Men så leste jeg resten av setningen
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 He, kanin er jo så godt! Men jeg tror det ville være bortkasta å putte det i kebab... 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #17 Skrevet 9. mars 2011 He, kanin er jo så godt! Men jeg tror det ville være bortkasta å putte det i kebab... Helt enig! Kanin smaker nydelig, men usikker på om kaninkebab er det helt rette. Passer bedre på en finere restaurant det... 1
Gjest Heloise Skrevet 9. mars 2011 #18 Skrevet 9. mars 2011 Jeg tør - Men jeg gjør det ikke. Jeg har gjort det mange ganger og priser meg lykkelig for ikke å ha reagert på noe Går heller innom en 7eleven eller Deli de luca og kjøper noe "expensive crap" som jeg har mindre sjanse for å bli syk av... Og som det er mindre sjanser for at det er bakgårdshunder og kloakkrotter i.. Æsj.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #19 Skrevet 9. mars 2011 Hold deg til de faste stedene dine da, så slipper du å lure.
Gjest HunterLady Skrevet 10. mars 2011 #20 Skrevet 10. mars 2011 Hvorfor ikke bare kutte det ut? Kjøpt deg en gulrot istedet. Er nok bedre for deg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå