Gå til innhold

Backstage

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldsomt som det skravles her i dag da :skravle:

Jeg har fyllt sengen med klær i overflod (men ingenting til utendørs aktiviteter, der er det et hull i klesskapet... Kanskje jeg skal satse på å være dekorativ :filer:

Nå: Ungkaren :fnise:

Skrevet

Voldsomt som det skravles her i dag da :skravle:

Jeg har fyllt sengen med klær i overflod (men ingenting til utendørs aktiviteter, der er det et hull i klesskapet... Kanskje jeg skal satse på å være dekorativ :filer:

Nå: Ungkaren :fnise:

Hva... har du hull i klesskapet? Tror jeg ikke noe på - du har klær som passer det du har lyst til å gjøre, tenker jeg.

Skrevet

Hva... har du hull i klesskapet? Tror jeg ikke noe på - du har klær som passer det du har lyst til å gjøre, tenker jeg.

Nettopp -men av og til må jeg gjøre ting jeg ikke nødvendigvis har lyst til, og da åpenbarer det seg hull...

Skrevet

Mannen lager til barnehule/mannehule. Han rydder og styrer på peisestuen. Hva gjør jeg? Jo later som jeg sitter å jobber med noe på PCn. :sjenert: Ergo så skriver jeg her.

Skrevet

God morgen, godtfolk!

Noen uker etter vinterferien åpenbarte det seg plutselig veske og klær min kjære mann aldri hadde sett før. :ler: "Å dendeeeeeer, ja.. Kjøpte jo den i vinterferien. På salg!"

:sjenert: Til mitt forsvar ... var det på salg. Og garderoben er til fornying.

Skrevet

Ei dagbok som har vært så stille at den har falt ut av mine innlegg - også plutselig var det mange sider å oppdatere seg på... :ler:

Skrevet

Har hatt videosamtale med sykt barn som løp rundt og lette etter mamma'n sin. :sukk:

Skrevet

Godt du sier fra at det skjer noe her igjen, en stund siden du falt ut av lista, liksom ;)

Skrevet
:rope: Travel dag på jobb. Surfer fra mobilen mens mannen handler melk. Gleder meg til å sove i kveld.
Skrevet

Hvor er dere, følgesvenner? :lete:

Herregud, jeg er helt sjokkert av at altinn har klart å gi Norges befolkning tilgang til Kenneths personlige opplysninger ... Det er helt skandaløst!

Skrevet

Og hvertfall når IT-sjefen tidligere har gått ut i avisen og sagt at det nå ikke er noen problemer slik det har vært tidligere... :roll:

...blablablabla.... Ikke selge skinnet før bjørnen er skutt..... mumle mumle mumle...

Skrevet

Jeg gjør forøvrig ingenting... Er bare trett for tiden... :gjespe:

Frøkna holder meg våken opptil flere ganger, og denne hersens armen kunne jeg godt ha tenkt meg å kappe av... For hjelpe meg, bare jeg beveger meg 2 cm så føles det som om hele armen går i vranglås :grine:

...ja.... Det er vondt.... Og ja... Jeg syter..

Skrevet

Ja??

Og hvor ble DU av nå, om jeg tør spørre??? :regler:

:fnise:

Skrevet

Den armen høres forferdelig ut. :( Stakkars!

Jeg er også trøtt. Sykt! I går tok det visst 20 sekunder fra hodet traff puta til jeg sovnet. 2230. Har aldri skjedd før, annet enn som tidlig gravid.

:rulle:

Skulle jammen tatt seg ut.

Skrevet

:rulle:

Tror det er noen som hadde fått litt :hakeslipp: da...??

:fnise:

Skrevet

Ja. Og litt sånn: :redd:

Skrevet

Haha, du får prøve og se hvordan reaksjonen blir?? :fnise:

Skrevet

Må kanskje gjøre det! :fnise:

Over til noe annet: Hvordan går det med prinsessa di? Har hun begynt å gå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...