O'hara Skrevet 19. mars 2012 #161 Del Skrevet 19. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2012 #162 Del Skrevet 19. mars 2012 Voldsomt som det skravles her i dag da Jeg har fyllt sengen med klær i overflod (men ingenting til utendørs aktiviteter, der er det et hull i klesskapet... Kanskje jeg skal satse på å være dekorativ Nå: Ungkaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. mars 2012 #163 Del Skrevet 19. mars 2012 Voldsomt som det skravles her i dag da Jeg har fyllt sengen med klær i overflod (men ingenting til utendørs aktiviteter, der er det et hull i klesskapet... Kanskje jeg skal satse på å være dekorativ Nå: Ungkaren Hva... har du hull i klesskapet? Tror jeg ikke noe på - du har klær som passer det du har lyst til å gjøre, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2012 #164 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva... har du hull i klesskapet? Tror jeg ikke noe på - du har klær som passer det du har lyst til å gjøre, tenker jeg. Nettopp -men av og til må jeg gjøre ting jeg ikke nødvendigvis har lyst til, og da åpenbarer det seg hull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 19. mars 2012 #165 Del Skrevet 19. mars 2012 Mannen lager til barnehule/mannehule. Han rydder og styrer på peisestuen. Hva gjør jeg? Jo later som jeg sitter å jobber med noe på PCn. Ergo så skriver jeg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #166 Del Skrevet 20. mars 2012 God morgen, godtfolk! Noen uker etter vinterferien åpenbarte det seg plutselig veske og klær min kjære mann aldri hadde sett før. "Å dendeeeeeer, ja.. Kjøpte jo den i vinterferien. På salg!" Til mitt forsvar ... var det på salg. Og garderoben er til fornying. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2012 #167 Del Skrevet 20. mars 2012 Ei dagbok som har vært så stille at den har falt ut av mine innlegg - også plutselig var det mange sider å oppdatere seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #168 Del Skrevet 20. mars 2012 Har hatt videosamtale med sykt barn som løp rundt og lette etter mamma'n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. mars 2012 #169 Del Skrevet 20. mars 2012 Godt du sier fra at det skjer noe her igjen, en stund siden du falt ut av lista, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #170 Del Skrevet 20. mars 2012 Travel dag på jobb. Surfer fra mobilen mens mannen handler melk. Gleder meg til å sove i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #171 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvor er dere, følgesvenner? Herregud, jeg er helt sjokkert av at altinn har klart å gi Norges befolkning tilgang til Kenneths personlige opplysninger ... Det er helt skandaløst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. mars 2012 #172 Del Skrevet 20. mars 2012 Og hvertfall når IT-sjefen tidligere har gått ut i avisen og sagt at det nå ikke er noen problemer slik det har vært tidligere... ...blablablabla.... Ikke selge skinnet før bjørnen er skutt..... mumle mumle mumle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. mars 2012 #173 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg gjør forøvrig ingenting... Er bare trett for tiden... :gjespe: Frøkna holder meg våken opptil flere ganger, og denne hersens armen kunne jeg godt ha tenkt meg å kappe av... For hjelpe meg, bare jeg beveger meg 2 cm så føles det som om hele armen går i vranglås ...ja.... Det er vondt.... Og ja... Jeg syter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. mars 2012 #174 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja?? Og hvor ble DU av nå, om jeg tør spørre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #175 Del Skrevet 20. mars 2012 Den armen høres forferdelig ut. Stakkars! Jeg er også trøtt. Sykt! I går tok det visst 20 sekunder fra hodet traff puta til jeg sovnet. 2230. Har aldri skjedd før, annet enn som tidlig gravid. Skulle jammen tatt seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. mars 2012 #176 Del Skrevet 20. mars 2012 Tror det er noen som hadde fått litt :hakeslipp: da...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. mars 2012 #177 Del Skrevet 20. mars 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #178 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja. Og litt sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 20. mars 2012 #179 Del Skrevet 20. mars 2012 Haha, du får prøve og se hvordan reaksjonen blir?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #180 Del Skrevet 20. mars 2012 Må kanskje gjøre det! Over til noe annet: Hvordan går det med prinsessa di? Har hun begynt å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå