Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dumt at Mats dro. Ville ha ut ole christian!

Jeg liker for øvrig niclas.

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Heidi er virkelig anonym. Glemmer helt at hun er der. Det er hel klart noen som får mer tid på skjermen enn andre ja.

Synes både Heidi og Kim er sikkelg anonyme jeg.

Åh få ut Niclas og Maren! Maren virker noen ganger dopet når hun snakker til kamraet jo.

AnonymBruker
Skrevet

Mats er like tøs han da!!

Han er ikke kjekk, blæ. Venter på en ordentlig hunk :popcorn:

Joda... Men han virket litt mer "seriøs" (om man kan kalle det det...?) enn henne. Hun oppfører seg som en drittunge. :sengekos:

Gjest Mynona83
Skrevet

Joachim er artig. Han smiler samme hva han sier han. Samme hvor schipt det måtte være. Og gå rundt å forvirre alle. Genialt da!

Gjest Gnuffisen
Skrevet

Bare jeg som irriterer meg over at Jeanette ikke gir Stephan noen sjanse?

Tørket seg på kinnet da han skulle stille seg bak henne, og himler med øynene hver gang han prater til henne.. Håper hun ryker snart, om hun ikke skjerper seg!

Joachim virker veldig morsom, iallfall i denne episoden.. :)

Men Stephan... han er bare søt! :)

Gjest Anuket
Skrevet

Ville heller hatt Mats inne! Han virket så snill

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Joachim jeg, han kommer nok til å være en av dem som bidrar mest til en spennende sesong siden han er så sykt god til å manipulere.

AnonymBruker
Skrevet

Blir helt forstyrra av Mats, for han er så lik lillebroren min, minus den skjeve tanna. Men ellers er de veldig like, og har samme lykketrollhår. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Joachim jeg, han kommer nok til å være en av dem som bidrar mest til en spennende sesong siden han er så sykt god til å manipulere.

Sykt god? Kan ikke si jeg har sett de helt store manipuleringsevnene fra noen av dem :klo: Jeg synes han virker mer som en duchebag som tror han er så mye lurere enn alle andre.

• Liker 1
Gjest Bloodless
Skrevet

Blir helt forstyrra av Mats, for han er så lik lillebroren min, minus den skjeve tanna. Men ellers er de veldig like, og har samme lykketrollhår. :fnise:

Ehm, Kim, mente jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Tørket seg på kinnet da han skulle stille seg bak henne, og himler med øynene hver gang han prater til henne.. Håper hun ryker snart, om hun ikke skjerper seg!

Jeanette er bare et nek fra Stjørdal, så gjør ingenting om hun ryker neste gang.

Gjest Bloodless
Skrevet

Fikk heller ikke med meg hva Mats sa som Maren ble så sur for? Ingen som hørte det? Æsj, jeg som ikke skulle se på i år... :fnise:

Skrevet

Sykt god? Kan ikke si jeg har sett de helt store manipuleringsevnene fra noen av dem :klo: Jeg synes han virker mer som en duchebag som tror han er så mye lurere enn alle andre.

Joda, han er nok det. Han får det som han vil, blant annet med den kommentaren om hvor smart stephan er. Foreløpig virker det hvert fall som han har mest kontroll over flest deltakere.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg reagerte også på det at hun tørket seg på kinnet etter han kysset henne. Det virker ikke som hun vil ha han som partner nei. Hun kommer garantert til å bytte han ut med han nye.

Joachim er jo morsom da. Tror jeg vil ha han der en stund til ;)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg reagerte også på det at hun tørket seg på kinnet etter han kysset henne.

Jeg også. Det var utrolig unødvendig, og ikke minst ufint av henne.

• Liker 4
Skrevet

ingen som la merke til utrykket til Madeleine når Ole gikk bak henne?? så ikke så rimelig happy ut hun heller :fnise:

litt høyere gir på dramaen, så kaaaanskje vi får en litt spennende sesong alikevel :popcorn:

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Jeg synes Jeanette er så kald mot Stephan jeg :tristbla: Det har hun vært siden dag 1. Gi han en sjanse da! Han virker jo bare søt og snill. Det er ikke noe vondt i han. Hun himler med øynene og er ikke intressert i det hele tatt når han snakker. Å det at hun tørket seg på kinnet var veldig unødvendig gjort av henne. Det viser jo bare at hun overode ikke vil ha han som partner.

Endret av Linda sofie
  • Liker 3
Gjest Cerridwen
Skrevet

Familien til Maren må være sååååå stolt! :klaske:

Fy, eg blei så sint på Jeanette når ho tørka seg på kinnet etter kysset frå Stephan..går det an å bli meir bitchy og kald?? Stephan verkar jo som verdas koselegaste kar. Drittkjerring.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det irriterte meg og. Han er kjempesnill mot henne og prøver virkelig hardt å bygge et vennskap, men hun er bare iskald og superklar til å bytte ham ut. Hun gir ham ikke en sjanse en gang :kjefte:

Jeg synes ikke han virker så veldig flink til å manipulere. De store tingene han vil får han jo ikke til, de små får han gjennom bare fordi alle de andre er dumme. Kommer det inn en eneste hjerne der, så har ikke Joachim sjans.

Jeg liker ikke Joachim jeg, han er slem og selvgod og ekkel :spy: Han kan godt dra hjem for min del. Jeg synes de har fått inn en skikkelig dårlig gjeng i år, likte faktisk de i fjor mye bedre :sjokk: Av guttene som er der nå liker jeg best OC og Stephan. Jeg synes også Christina og Heidi virker ok, alle de andre jentene irriterer meg grenseløst. Den "gråtingen" til Maren da Stephan sa at Niclas skulle stå bak henne er det falskeste jeg har sett :roll: Både Madelen og Jeanette virker som sånne typiske bitchy jenter som tror de er hele Norges prinsesser. Blæ.

Endret av Gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...