Gå til innhold

Paradise Hotel 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har begynt å se sesong 1 om igjen jeg... :sjenert: Der er det jo masse spilling, grining og drama fra dag en!

MASSE var vel å ta litt hardt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge kan vi jo kose oss med den amerikanske utgaven:

Samme bruker har også lastet opp sesong 1. :)

oi, sesong 2 har jeg ikke sett.. da har jeg noe å kose med meg.. :P

er ikke noen som har lagt ut den nyeste danske versjonen på youtube og da?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE var vel å ta litt hardt i.

Ja, det er vel det, men i forhold til denne siste sesongen var det en stor overgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

oi, sesong 2 har jeg ikke sett.. da har jeg noe å kose med meg.. :P

er ikke noen som har lagt ut den nyeste danske versjonen på youtube og da?? :P

Nja, jeg ser noen har begynt å laste opp tidligere sesonger av den danske, men har av mystiske grunner sluttet brått. Hvem vet hva de har blitt truet med..?;) Dansk TV3 lar visst ikke hvem som helst være borti deres PH, nei! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg ser noen har begynt å laste opp tidligere sesonger av den danske, men har av mystiske grunner sluttet brått. Hvem vet hva de har blitt truet med..?;) Dansk TV3 lar visst ikke hvem som helst være borti deres PH, nei! :fnise:

Så rart, skulle tro det var god reklame at oss i andre land fikk se på den :) Kan ikke helt skjønne hva de har å tape på det, vi får jo uansett ikke sett på deres Viaplay om vi så betaler for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Så rart, skulle tro det var god reklame at oss i andre land fikk se på den :) Kan ikke helt skjønne hva de har å tape på det, vi får jo uansett ikke sett på deres Viaplay om vi så betaler for det...

Nei, de vil jo tjene penger på den, så de passer på at ingen legger den ut gratis noe sted. Greit det. Men om TV3 Norge ikke vil kjøpe den og legge den ut på play, kunne de nå lagt den ut på Viaplay her i det minste. Så kunne se som ville ha betalt for å se. Men de virker av en eller annen grunn urokkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de vil jo tjene penger på den, så de passer på at ingen legger den ut gratis noe sted. Greit det. Men om TV3 Norge ikke vil kjøpe den og legge den ut på play, kunne de nå lagt den ut på Viaplay her i det minste. Så kunne se som ville ha betalt for å se. Men de virker av en eller annen grunn urokkelige.

TV3 Norge må nok betale for serien hvis de skal legge den på Viaplay også - så jeg vil tro det er grunnen. Aner ikke hvor mye de må betale, men de ser nok ikke på den investeringen som lønnsom, da markedet er lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lettere for dere å kjøpe en kanalpakke til så dere får TV3 Dk også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

TV3 Norge må nok betale for serien hvis de skal legge den på Viaplay også - så jeg vil tro det er grunnen. Aner ikke hvor mye de må betale, men de ser nok ikke på den investeringen som lønnsom, da markedet er lite...

Ja, jeg vet jo at TV3 må betale uansett, men er det ikke reklame på Viaplay (jeg har aldri sett på Viaplay selv, så jeg aner ikke)? Og, ligger det kun programmer som er produsert av TV3 Norge på Viaplay..? Eller er det utenlandskproduserte programmer der også? Som TV3 da altså har kjøpt av andre TV-kanaler? For i så fall burde det jo ikke by på problemer å legge ut PH Danmark, skulle jeg tro. TV3 sine egenproduserte programmer er jo allerede tilgjengelige på tv3Play, og der er de gratis (med reklamepauser).

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på Viaplay en gang for 3 år siden, men jeg har inntrykk av at det kun vises ting som går på TV3 der. Altså repriser, og serier som allerede er kjøpt.

Og hvem vil kjøpe reklameplass for PHDK som kun skal vises på nett, og som ikke kommer til å ha store seertall? Det er ikke lett å få annonsører til dette - og det er vel ikke store greiene man betaler for Viaplay heller (er det ikke gratis?).

Derfor ingen inntekt - bare kostnader. De driver ikke veldedighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg kikket litt på viaplay.no nå, og ser at man må betale, ja. PH Danmark tror jeg ville fått mange seere, men det er ikke godt å vite hvor mange som må til for at det skal lønne seg for TV3 å legge ut et program der. Når det gjelder reklame, det ligger ut gamle PH-sesonger på TV3 play (danske og en svensk), og de er begge gratis å se. Og det er mange reklamepauser underveis. Nå er dette sesonger som allerede har blitt sendt på TV3 (ihvertfall de danske, den svenske vet jeg ikke), så mulig forskjellen ligger der.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lettere for dere å kjøpe en kanalpakke til så dere får TV3 Dk også??

Hehehe, nå følte jeg meg som en skikkelig Paradise-freak og die hard-fan.

men det er jeg jo også.

Merkelig hva slags avhengighetsskapende effekt dette programmet har (det er virkelig avslappende og en virkelighetsflukt å se på, som en annen her skrev). Jeg ser ikke så mye på tv ellers, men på PH (og særlig den danske) er jeg helt hekta.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Har ikke fått sett finalen før nå pga jeg har vært på ferie i USA.

Er skuffet over at Niklas og Madde vant! Er ganske sikker på at Kim og Heidi hadde vunnet hvis Kim ikke hadde blitt disket. Er også ganske sikker på at Ole ikke hadde sagt en dritt hvis det var Niklas som hadde jukset. Han ville nok ikke ha tystet på sin bestevenn. Synes forresten Ole kunne ha sagt det med en gang og ikke ventet med det helt til finale dagen.

Hvorfor folk mener Heidi er så bitch skjønner ikke jeg. Hun tør i hvert fall å spille og være litt taktisk. Men det er visst ikke lov det. :roll: Spiller man spillet, så er man egoistisk og sleip.

Håper neste sesong blir bedre og ikke så kjedelig. De 2 siste ukene av ph har faktisk vært spennende, men sånn burde jo hele sesongen være. Jeg håper Tv3 tar med flere twister og oppgaver neste gang! Orker ikke å se på enda en sesong hvor folk kun er på badeferie og ikke vil spille.

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Det viktigste er ikke å vinne, men å bli c-kjendis.

Da er det også greit å tenke på hva slags person man framstår som på programmet. Hvis man f.eks. egentlig er real og ærlig så passer det dårlig å markedsføre seg selv som en slesk person.

Yeah yeah. Jeg hadde vært med på ph for å vinne. Det må jeg få lov til uansett hva reglen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah yeah. Jeg hadde vært med på ph for å vinne. Det må jeg få lov til uansett hva reglen er.

Hadde du? hva med det å bli gjenkjent, komme på tv osv.? er ikke det noe som lokker? Jeg ville virkelig tro at det er det som er hovedgrunnen for ALLE som ønsker å delta i PH.

Jeg ville veldig gjerne ha vært der nede for å vinne, og i tillegg ha det kult - men kunne aldri i verden tenke meg å komme på tv. Jeg tror ikke et sekund på at enkelte av de som melder seg på ikke ønsker seg c-kjendisstatus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest fridus

Synd de ikke legger ut den danske sesongen på tv3, får bare vente på neste sesong av den norske :P

Kan jo bli interessant å se hvilke mennesker som dukker opp da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...