Gå til innhold

Paradise Hotel 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet en ny tråd jeg, siden folk fort kommer til å glemme at vi har bedt dem ikke spoile, og siden folk tydeligvis ikke synes det kan være ikke-spoilingregel hvis det ikke står i tittelen. Nå gjør det det, så :) Her kan vi diskutere Paradise Hotel 2011, men altså kun det som har blitt vist på TV. Ting lest i blader, aviser, div. steder på nett, eventuelt hørt fra andre skal ikke skrives.

Og for å være 100% tydelige:

INGEN SPOILING I DENNE TRÅDEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter det jeg har sett, så utmerker Maren seg for å være dum, og veldig irriterende. Liker henne rett og slett ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker faktisk som om hun mangler mye, rart hun kan tjene penger på poker :fnise: Slitsomt at hun sier "lissom" så mye!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Det er lissom så veldig bra at noen laget en ny tråd lissom... :fnise:

Fint at noen tok seg bryet. Vil ikke få med meg noen spoilere.

Jeg synes han som er på solo nå virket som en søt fyr, men det ser ikke ut til at han klaffer noe bra med resten av gruppa. Jeg tipper at han kommer til å ryke ganske snart.

Endret av Lacus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han virker som en sånn person som jeg kunne kommet godt over ens med i dagliglivet, men som ikke har noe inne på PH å gjøre... :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal noe spesielt til for å passe inn på PH. En halv fungerende hjerne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Iris var skikkelig irriterende, og nei, henne kunne de like godt bare sendt hjem med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått sett begge episodene. Det ble som forventet - irriterende og pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Da har jeg endelig fått sett begge episodene. Det ble som forventet - irriterende og pinlig.

Er det ikke det som er hele poenget med programmet da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke sett på i dag, for kjæresten min hater PH :omg: What to do?? :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canis lupus

Jeg får ikke sett på i dag, for kjæresten min hater PH :omg: What to do?? :bond:

Kast han ut! :)

Her er PH en selvfølge hver dag, gubben får enten dra en annen plass, eller se det med meg :ler: Han ser det med meg, og tror faktisk han liker det litt til tross for at han blodnekter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får ikke sett på i dag, for kjæresten min hater PH :omg: What to do?? :bond:

Se episoden på nettet, Tv3.no. Det må jeg, fordi vi bare har tv i stua nå, og mamma ikke kan fordra det :kjefte:

Endret av Dobbeltseng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det på nett, men uansett hvor jeg ser det, så liker ikke kjæresten det :sukk: Må vel bare vente til i morgen da, men da får jeg ikke fulgt med her før i morgen kveld :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min liker heller ikke Ph, men han får bare finne seg i at fra halv 10 til halv 11 skal jeg se på PH. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sett på i dag, for kjæresten min hater PH :omg: What to do?? :bond:

Kjæresten min hater også PH, men jeg bruker å si til han at i dag skal jeg se Paradise og du skal se det sammen med meg! :lur: Så kysser jeg han flere ganger, før jeg sier "pleeease". Og da går det som regel i orden!

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...