Gå til innhold

Paradise Hotel 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lacus

Jeanette

Takk :P

Haha, for en teit straff :gjeiper:

Men klart at de ikke gir han strengere straff en det. Han er godt likt der inne og kommer ikke til å ryke så fort. Det er vell altid slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

"Dustemikkelhatten"

Jøss, for en straff.. :klaske:

ja enig. Inn på solo og må skirve på tavla 100 ganger og gå med en dustemikkelhatt. Herregud for en teit straff! Dummeste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Takk :P

Haha, for en teit straff :gjeiper:

Men klart at de ikke gir han strengere straff en det. Han er godt likt der inne og kommer ikke til å ryke så fort. Det er vell altid slik.

ja men selv om han hadde måtte forlate hotellet hadde de sikkert sendt han inn igjen senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

woooow Maren og Mats.

Jeg synes Mats er den peneste gutten

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Er det bare jeg som synes Mats er litt...femi? Måten han snakker på altså? :gjeiper:

Jeg har lyst til å hoppe frem sånn 5-6 episoder, da er folk litt varmere i trøya og da blir det kanskje mer drama!

:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer dere da, vi er bare på episode tre. I de tidligere (norske) sesongene har det jo også tatt litt tid før dramaet slår til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, PH er underholdende, men at noen av dere kutter ut nettaviser (dvs nyheter) mens PH går for å ikke lese spoiling er helt vannvittig.

Jeg ser på PH, men jeg blir rett og slett rystet av enkelte som skriver i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, PH er underholdende, men at noen av dere kutter ut nettaviser (dvs nyheter) mens PH går for å ikke lese spoiling er helt vannvittig.

Jeg ser på PH, men jeg blir rett og slett rystet av enkelte som skriver i denne tråden.

Nyheter kan man se på tv å da. Å der avslører de ikke noe om PH ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Greit nok, PH er underholdende, men at noen av dere kutter ut nettaviser (dvs nyheter) mens PH går for å ikke lese spoiling er helt vannvittig.

Jeg ser på PH, men jeg blir rett og slett rystet av enkelte som skriver i denne tråden.

Hvilken tråd er det du leser på? Står kun i første innlegg at man ikke vil ha spoilere, typen artikler fra nettaviser som avslører etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyheter kan man se på tv å da. Å der avslører de ikke noe om PH ;)

Sykt å kutte ut nettaviser pga redsel for spoling av en dårlig reality-serie!

Hvilken tråd er det du leser på? Står kun i første innlegg at man ikke vil ha spoilere, typen artikler fra nettaviser som avslører etc...

Og denne tråden ble startet nettopp fordi det ble spoilet i den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Sykt å kutte ut nettaviser pga redsel for spoling av en dårlig reality-serie!

Og denne tråden ble startet nettopp fordi det ble spoilet i den andre tråden.

Det betyr jo ikke at man kutter ut all form for nettaviser etc.Jeg tolker det som at folk ikke vil at andre skal legge inn linker til artikler etc som avslører hva som skjer. Jeg vil heller ikke vite hva som skjer, så da lar jeg være å gå inn på de artiklene som handler om Paradise Hotel - og nei livet mitt roterer ikke rundt serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr jo ikke at man kutter ut all form for nettaviser etc.Jeg tolker det som at folk ikke vil at andre skal legge inn linker til artikler etc som avslører hva som skjer. Jeg vil heller ikke vite hva som skjer, så da lar jeg være å gå inn på de artiklene som handler om Paradise Hotel - og nei livet mitt roterer ikke rundt serien.

Det var noen i den andre tråden, muligens trådstarter i denne, som skrev at hun unngikk medier som www.vg.no så lenge PH går på tv for å unngå spoiling.

Da er det på tide å gå inn i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anuket

Jeg startet en ny tråd jeg, siden folk fort kommer til å glemme at vi har bedt dem ikke spoile, og siden folk tydeligvis ikke synes det kan være ikke-spoilingregel hvis det ikke står i tittelen. Nå gjør det det, så :) Her kan vi diskutere Paradise Hotel 2011, men altså kun det som har blitt vist på TV. Ting lest i blader, aviser, div. steder på nett, eventuelt hørt fra andre skal ikke skrives.

Og for å være 100% tydelige:

INGEN SPOILING I DENNE TRÅDEN!

Det står ingenting i TS sitt innlegg om at man skal holde seg unna nettaviser, tv, og andre type medier for å slippe å høre om Paradise Hotel. Det står kun at man ikke skal diskutere det her i denne tråden.

Nå har jeg ikke lest den andre tråden så den kan jeg uansett ikke uttale meg om, men det er da opp til hver enkelt å finne ut hva de vil gjøre? Ja Paradise Hotel er kanskje et teit reality program, men fremdeles opp til hver enkelt å finne ut hva de vil gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt å kutte ut nettaviser pga redsel for spoling av en dårlig reality-serie!

Jeg leser ikke Vg til vanlig uansett, så er ikke noe problem ;) hvis serien er så dårlig hvorfor er du inne på en PH tråd da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...