Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er bildet litt rart avskpret, eller er det noe galt med min TV?

Gjest Krizzy
Skrevet

Er bildet litt rart avskpret, eller er det noe galt med min TV?

Er sånn hos meg, å! :klo:

Skrevet

Nei nei jeg håper ikke han stiller Niclas bak Madeleine! Da ryker jo Ole Christian. Eneste kjekke gutter der. Kan jo hende hun velger Ole Christian, men siden Niclas er så godt likt så velger hun nok han. Hun vil sikkert ikke at de andre skal bli sure.

Åhhh Maren :roll::roll:

Gjest Raindrops
Skrevet

Hva er det med alle å digge han Nicklas? Han må ha en utrolig utstråling IRL eller noe, for jeg klarer ikke å se det:p

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun derre Heidi gjør ikke så mye av seg....

Fikk forresten ikke med meg begynnelsen. Hva var det som skjedde først - hva var det som skulle skje på parsermoni?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper Ole Christian må hjem.

Skrevet

Er jeg den eneste som synes Niclas skal bli der inne av grunnen så enkel som at jeg ikke har noe i mot ham?

AnonymBruker
Skrevet

Hva var det mads sa til maren på begynnelsen av serien som gjorde at hun reiste seg sur opp fra sengen???

AnonymBruker
Skrevet

Ååå, send nå den slasken Niclas hjem da! Eklere type fins ikke.

Jeg er rundt samme alder som denna paradisegjengen og må si jeg føler meg 20 år eldre en de. Søkte de etter folk med 0 i IQ eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper Joachim må hjem. Rett og slett fordi jeg irriterer meg noe grusomt over det sleske gliset hans hver gang han snakker til kamera. Han ser stokk dum ut, men han tror tydeligvis han er jævla smart. Greit, i forhold til et par av de andre der, er han kanskje det, men not in the big picture.

AnonymBruker
Skrevet

Kim er så søt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det mads sa til maren på begynnelsen av serien som gjorde at hun reiste seg sur opp fra sengen???

Det lurer jeg også på!!

Og hva skjer med stylingen til Triana denne sesongen?

Ikke spesielt bra! Og idag har hun plutselig ingen hals..

Skrevet

Jeg og lurte på det :klo:

AnonymBruker
Skrevet

"Da kan du gå å STELLE deg bak Maren." Eh.. Javel.

• Liker 1
Skrevet

Hvem skal ut nå da?? :O

AnonymBruker
Skrevet

Maren er så irriterende!!!!!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke at Mats skal dra!

Han er den peneste! Og snill!

AnonymBruker
Skrevet

Ææææææ, fatter ikke at alle vil ha Niclas der. Mats virker som en fin fyr, men det er tydeligvis ikke så viktig da. Maren er så ekkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...