AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #101 Skrevet 10. mars 2011 Jeg syntes Niclas er så tett i hodet jeg. Han er bare så irriterende... Morsom, joda, men herlighet han minner meg litt om han slesken i Fatso.. Som er skikkelig opptatt av sex, men som ikke får seg noe. Typen som kan finne på å runke ved siden av ei som sover... 1
UnderCover Skrevet 10. mars 2011 #102 Skrevet 10. mars 2011 Jeg syntes Niclas er så tett i hodet jeg. Han er bare så irriterende... Morsom, joda, men herlighet han minner meg litt om han slesken i Fatso.. Som er skikkelig opptatt av sex, men som ikke får seg noe. Typen som kan finne på å runke ved siden av ei som sover... Men jeg digger han som spiller i Fatso
Lexington Skrevet 10. mars 2011 #103 Skrevet 10. mars 2011 Jeg syntes Niclas er så tett i hodet jeg. Han er bare så irriterende... Morsom, joda, men herlighet han minner meg litt om han slesken i Fatso.. Som er skikkelig opptatt av sex, men som ikke får seg noe. Typen som kan finne på å runke ved siden av ei som sover... Haha! Akkurat det tenkte jeg også. Det er jo ganske typisk at det er de gutta som snakker mest om sex som aldri får seg noe! 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #104 Skrevet 10. mars 2011 Niclas er så nasty. Sikkelig oslo klyse Med mindre det skjer en twist eller noe, så ryker Stephan. Er 90 % sikker på det.
Gjest Raindrops Skrevet 10. mars 2011 #106 Skrevet 10. mars 2011 Allerede helt hekta jeg nå. Gleder meg skikkelig til i kveld! Heia Stephan!
Gjest Emily25 Skrevet 10. mars 2011 #107 Skrevet 10. mars 2011 Er rimelig overrasket over at INGEN har nevnt superheite Ole Christan ennå!... o_O Og ikke minst er han superkul og snill også. The dreamboy? haha.. neida. Men uansett, jeg heier på Ole Christian, søte Madelen og Joachim! Ellers håper og tror jeg Niclas og Stephen er en av de første som ryker ut... Håper aller mest Niclas kommer seg vekk derfra!Passer ikke inn rett og slett.
smalls Skrevet 10. mars 2011 #108 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Er rimelig overrasket over at INGEN har nevnt superheite Ole Christan ennå!... o_O Og ikke minst er han superkul og snill også. The dreamboy? haha.. neida. Men uansett, jeg heier på Ole Christian, søte Madelen og Joachim! Ellers håper og tror jeg Niclas og Stephen er en av de første som ryker ut... Håper aller mest Niclas kommer seg vekk derfra!Passer ikke inn rett og slett. Er da flere i den andre tråden som har nevnt OC. Men siden vi ikke vil ha spoiling, så hoppet vi over i denne tråden. Men er mange som har sagt at han er kjekk Meg f.eks. I den andre tråden. Endret 10. mars 2011 av smalls
Gjest Cerridwen Skrevet 10. mars 2011 #109 Skrevet 10. mars 2011 Håpar pappaguten/Oslo-Vest/wannabe Petter Pilgaard klysa Niclas ryk ikveld!! Favorittane so far er Ole Christian, Madelen og Stephan. Verkar som skikkeleg greie og kule folk alle tre. 1
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #110 Skrevet 10. mars 2011 Han er kjekk nok han, men det er ikke det som skal til for at jeg skal like guttene der inne. Akkurat nå er han faktisk favoritten min, men det er mest fordi jeg ikke kan like noen av de andre der inne
sophiaM Skrevet 10. mars 2011 #113 Skrevet 10. mars 2011 Er rimelig overrasket over at INGEN har nevnt superheite Ole Christan ennå!... o_O Og ikke minst er han superkul og snill også. The dreamboy? haha.. neida. Men uansett, jeg heier på Ole Christian, søte Madelen og Joachim! Syns han ser ut som en harry råner 1
Purple Toxic88 Skrevet 10. mars 2011 #114 Skrevet 10. mars 2011 eneste grunnen til at vi begynte å se på PH var fordi Ole Christian er en kamerat av typen, og måtte jo se når det var kjentfolk på skjermen men så fikk jeg/vi litt hekta da gitt, så nå sitter vi klistra hver kveld
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #115 Skrevet 10. mars 2011 Noen som vet om paradise hotel også går på fredager?
sophiaM Skrevet 10. mars 2011 #116 Skrevet 10. mars 2011 Noen som vet om paradise hotel også går på fredager? nei, og bra er det. Ellers hadde jeg ikke hatt noe liv i helgene. Bare sittet inne foran tv'n.. heheee
FoxyFish Skrevet 10. mars 2011 #117 Skrevet 10. mars 2011 Noen som vet om paradise hotel også går på fredager? Jeg tror det bare er mandag til torsdag som vanlig, da det er parseremoni på torsdager. Jeg håper det blir litt action i kveldens episode, og at Niklas får en mer passende og overraskende straff!
smalls Skrevet 10. mars 2011 #118 Skrevet 10. mars 2011 Jeg håper det blir litt action i kveldens episode, og at Niklas får en mer passende og overraskende straff! Enig! Ble sikkelig skuffet over den duste straffen han fikk i går. Håper det skjer noe action i kveld!!
Gjest Raindrops Skrevet 10. mars 2011 #119 Skrevet 10. mars 2011 ååååå nå begynner det snart, jeg er så spent på parseremonien!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå