AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #81 Skrevet 9. mars 2011 woooow Maren og Mats. Jeg synes Mats er den peneste gutten Helt enig. Han er den eneste som er fin der inne. Håper at han ikke ryker i morgen! 1
Dobbeltseng Skrevet 9. mars 2011 #82 Skrevet 9. mars 2011 Hadde Maren og Mats seriøst sex? Haha. Nei, Maren og Jeanette kan ryke for min del! Liker Stefan godt jeg! :D Han virker bare snill og god.
smalls Skrevet 9. mars 2011 #84 Skrevet 9. mars 2011 Håper ikke Stefan ryker imorgen. Får så vondt av han. Ingen av jentene ville dra på date med han. Håper egentlig Niclas ryker men tviler på det.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #85 Skrevet 9. mars 2011 Jeg så også disse tversoversløyfene, minst to. Er det noe som er vanlig hos unge menn i dag? Synes Stephan virker snill og sympatisk, som andre her sier. Og jeg synes han er den peneste gutten. Håper han får bli lenger.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #86 Skrevet 9. mars 2011 Jeg synes egentlig ikke noen av jentene hittil i år vær spesielt pene. Kanskje hun mørkhåra. Synes iallefall at ingen av guttene er kjekke. Hvis jeg måtte velge en, må det bli Kim. Har på følelsen at det ordner seg for Stefan, jeg 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #87 Skrevet 9. mars 2011 Jeg tror ikke Jeanette velger Stefan ovenfor Niclas akkurat, Det er jo viktig å tenke på fellesskapet å liksom. Alle digger jo Niclas så
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #88 Skrevet 10. mars 2011 Greit nok, PH er underholdende, men at noen av dere kutter ut nettaviser (dvs nyheter) mens PH går for å ikke lese spoiling er helt vannvittig. Jeg ser på PH, men jeg blir rett og slett rystet av enkelte som skriver i denne tråden. Det var noen i den andre tråden, muligens trådstarter i denne, som skrev at hun unngikk medier som www.vg.no så lenge PH går på tv for å unngå spoiling. Da er det på tide å gå inn i seg selv. Noen av oss benytter oss av mer seriøse medier enn vg og se&hør. Det finnes faktisk måter å få inn nyheter på uten å måtte bekymre seg for paradise-spoilere. Jeg synes straffen til Niclas var skikkelig teit! Jeg synes heller Stephan skulle blitt fredet med Jeanette eller noe, sånn at det ble vanskeligere for Niclas. Gå med en teit hatt syntes han sikkert bare var moro 2
Gjest Anuket Skrevet 10. mars 2011 #89 Skrevet 10. mars 2011 åå håper hun jeg bor med stikker ut i kveld sånn at jeg kan se par seremonien i dag! Hvis ikke må jeg vente til imorgen Håper ikke Stephan ryker ut, men vet heller ikke hvem som skulle gått ut om det ikke blir han.
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #90 Skrevet 10. mars 2011 Med mindre det kommer en vri, blir det nok Stephan ja...
2ne2 Skrevet 10. mars 2011 #91 Skrevet 10. mars 2011 Gleder meg til i kveld! Har fått sansen for Stephan, så håper han får bli.. 1
Lillemeg25 Skrevet 10. mars 2011 #92 Skrevet 10. mars 2011 Noen av oss benytter oss av mer seriøse medier enn vg og se&hør. Det finnes faktisk måter å få inn nyheter på uten å måtte bekymre seg for paradise-spoilere. Jeg synes straffen til Niclas var skikkelig teit! Jeg synes heller Stephan skulle blitt fredet med Jeanette eller noe, sånn at det ble vanskeligere for Niclas. Gå med en teit hatt syntes han sikkert bare var moro Den straffen var bare teit da. Dustemikkelhatten? Lurer på hvem som kom på den teite ideen. Synes heller kanskje han ikke kunne få lov til å stå med Jeanette under parsermonien eller noe sånt. Gjøre det LITT vanskelig for han men istdenfor måtte han bare gå med en dustemikkelhatt. Stefan ryker nok hvis ikke det kommer en twist eller noe.
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #93 Skrevet 10. mars 2011 Den straffen var bare teit da. Dustemikkelhatten? Lurer på hvem som kom på den teite ideen. Synes heller kanskje han ikke kunne få lov til å stå med Jeanette under parsermonien eller noe sånt. Gjøre det LITT vanskelig for han men istdenfor måtte han bare gå med en dustemikkelhatt. Det viser jo bare at det tomme trusler. "Alvorlige konsekvenser hvis noen får mistanke" stod det. Det er tydelig at de ikke tør å gjøre noe ordentlig med det, siden han er så populær.
Lillemeg25 Skrevet 10. mars 2011 #94 Skrevet 10. mars 2011 Det viser jo bare at det tomme trusler. "Alvorlige konsekvenser hvis noen får mistanke" stod det. Det er tydelig at de ikke tør å gjøre noe ordentlig med det, siden han er så populær. å gå med en dustemikkelhatt er jo sikkelig konsekvenser da Jaja var bra han ikke klarte oppdraget, for da ville han jo fått mange fordeler. Jeg tror det kommer til å stå mellom Stefan og Niclas. Å vi vet jo hvem Jeanette velger dessverre
Gjest Raindrops Skrevet 10. mars 2011 #95 Skrevet 10. mars 2011 Jeg håper det skjer noe mer på seremonien idag, akkurat nå er hele greia litt for opplagt, så hvis de vil lage bra tv så burde de komme med en tvist.
smalls Skrevet 10. mars 2011 #96 Skrevet 10. mars 2011 Jeg håper det skjer noe mer på seremonien idag, akkurat nå er hele greia litt for opplagt, så hvis de vil lage bra tv så burde de komme med en tvist. Det håper jeg å. Hvis ikke er det nok Stefan som ryker. Synes det er synd han ikke fikk noen god start. Det virker ikke som han er slem eller noe sånt. Bare litt stille av seg. Håper han får en ny sjanse 1
Munchlax Skrevet 10. mars 2011 #97 Skrevet 10. mars 2011 Jeg håper virkelig Stephan får bli. Han virker ekte, og som en ordentlig godgutt. Begynte å gråte av "talen" hans under Pandoras eske igår. Dialekten hans trekker vel ikke akkurat ned den heller. Jeg har virkelig ikke sans for Niclas. Han er bare... merkelig! Er det noen som vet om Stephan er i slekt med Bjørn Johan fra Idol/MPG? Ser de begge heter Muri og er fra Ålesund. Stalker? Jeg?!
Gjest Jente1990:) Skrevet 10. mars 2011 #98 Skrevet 10. mars 2011 Jeg håper virkelig Stephan får bli. Han virker ekte, og som en ordentlig godgutt. Begynte å gråte av "talen" hans under Pandoras eske igår. Dialekten hans trekker vel ikke akkurat ned den heller. Jeg har virkelig ikke sans for Niclas. Han er bare... merkelig! Er det noen som vet om Stephan er i slekt med Bjørn Johan fra Idol/MPG? Ser de begge heter Muri og er fra Ålesund. Stalker? Jeg?! Kanskje det er Bjørn Johan er lilleboren eller fetteren? Men håper han får bli altså men hvem av jentene velger han da? De andre parene er jo ganske så sikkre. Tror egentlig ingen av jentene velger han. Er hvert fall sikkelig lagt opp til at Niclas skal klare seg siden han er såå populær.
Munchlax Skrevet 10. mars 2011 #99 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg tror kanskje Madelen faktisk kunne funnet på å velge Stephan. Har på følelsen av at hun ønsker å gi han en sjanse. Virker som hun fikk et bedre inntrykk av ham etter daten. Endret: glemte et ord. Endret 10. mars 2011 av Gyngehest
FoxyFish Skrevet 10. mars 2011 #100 Skrevet 10. mars 2011 Jeg synes også at hestejenta ligner skikkelig på Tara Reid! Madelen og Tara. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå