Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Yes Kine og Maren måtte ut!! :bolledeig: Maren har jeg ville hatt ut siden hun kom tilbake kun en dag etter hun sjekket ut. Det var på tide.

Æsj dårlig at Ole røyk ut altså. Han skulle ha vært mye kjappere til å tråkke over streken, så skulle Jeanette stått bak jokeren så hadde de to vunnet hele driten. Synd det ikke skjer :sur: Driter egentlig i hvem som vinner nå bare det ikke er Madde og Niklas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som blir skikkelig forbanna hver gang Madelen vises på tv-skjermen? Mer irriterende, bitchy, lite intelligent person skal man lete lenge etter! Hvis hun vinner vet jeg ikke hva jeg gjør...Det er til og med bedre at Kim og Heidi vinner, og det bør si litt. For de er utrolig motbydelige, de også!

Ah, det var deilig å få ut litt frustrasjon :sjenert:

You're not alone!! Likte Madelen i begynnelsen, men nå tåler jeg rett å slett ikke trynet hennes. Hun framstår som så dum, umoden, irriterende og bitchy at jeg får fnatt av å høre henne snakke.:glare:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

fortell fortell :)

Nei, da spoiler jeg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle digger Ole?? Synes han bare klager hele tida jeg. For ikke å snakke om den ekstremt tragiske "var a trang" kommentaren han kom med. Der var Kim heldigvis voksen nok til å la være å svare. Synes ikke noe spesielt om Kim heller, men akkurat der overrasket han positivt.

De eneste jeg har sansen for nå er vel egentlig Micke, Nora og Marius.

• Liker 6
Skrevet

For ikke å snakke om den ekstremt tragiske "var a trang" kommentaren han kom med. Der var Kim heldigvis voksen nok til å la være å svare.

Nei?!! Sa han det? :sjokkert:

Det fikk ikke jeg med meg...

Er vel vanlig gutteprat, men herre.. tenk deg litt om liksom..!!

Maren legger ut i det vide og brede. Så stolt vettu!! Den type; Nei, jeg vet ingenting, *fnisfnis*.. Mens hun gjør de rareste ansiktsutrykkene.

Mens Kim stakkars.. Nei, det er litt for privat :) Men var bra.

Skrevet

Nei?!! Sa han det? :sjokkert:

Det fikk ikke jeg med meg...

Er vel vanlig gutteprat, men herre.. tenk deg litt om liksom..!!

Maren legger ut i det vide og brede. Så stolt vettu!! Den type; Nei, jeg vet ingenting, *fnisfnis*.. Mens hun gjør de rareste ansiktsutrykkene.

Mens Kim stakkars.. Nei, det er litt for privat :) Men var bra.

Jeg er glad Maren er ute. Hun er så utrolig irriterende! :bond:

• Liker 1
Skrevet

Me too ;)

Glad vi slipper den sutringen og barnslige væremåten hennes. Har sagt det mange ganger før, men sier det igjen.. Jeg ser fakter i henne som jeg ser i 5 åringer med måten å snakke og oppføre seg på. Ikke bra!

Jeg håper hun er anderledes "på utsiden", uten kameraer rundt seg.

Skrevet

Me too ;)

Glad vi slipper den sutringen og barnslige væremåten hennes. Har sagt det mange ganger før, men sier det igjen.. Jeg ser fakter i henne som jeg ser i 5 åringer med måten å snakke og oppføre seg på. Ikke bra!

Jeg håper hun er anderledes "på utsiden", uten kameraer rundt seg.

Eeehh.. dere har fått med dere at juryen (dvs blant annet Maren) kommer tilbake til uken eller??

Skrevet

Eeehh.. dere har fått med dere at juryen (dvs blant annet Maren) kommer tilbake til uken eller??

Juryen kommer alltid inn en dag før finalen. De fester alle sammen kvelden før finalen. Så da blir det hele 2 dager uten Maren. Bedre enn ingen ting ;)

Skrevet

Ja, det er jo sant.. Desverre! Men skal de være der hele uken?

Får bare håpe at de andre får mer kameratid ;) :gjeiper:

Skrevet

Ja, det er jo sant.. Desverre! Men skal de være der hele uken?

Får bare håpe at de andre får mer kameratid ;) :gjeiper:

Nei de utstemte kommer alltid inn en dag før finalen som er på torsdag.

Skrevet

Maren er faktisk den mest sympatiske deltakaren, synd ho gjekk ut.

Er dette den einaste konkurransen der deltakarane ofrar seg for andre?? Heilt idiotisk at det vart forventa at Ole IKKJE skulle gå over streken, det var jo hans EINASTE sjanse til å gå vidare! "Rein samvittigheit"...jauda, right way to go!

Er det berre for å verte eit kjent fjes i "partybransjen" dei er med på dette? Og fordi dei får sponsa fyllekuler??

Gjest NozMonster
Skrevet

Hemligheten til Ole er sikkert at han ikke er fra drammen :skratte:

det var akkuratt det jeg også skrev for et par sider tilbake siden. men nå har jeg funnet ut hva hemmeligheten er, og uten å røpe noe ( siden dette ikke er en spoiler tråd), så er det ikke akkuratt dette som er hemmeligheten ;)

Skrevet

Hvorfor kaller hun seg dirtyNora? :klo:?

Skrevet

det var akkuratt det jeg også skrev for et par sider tilbake siden. men nå har jeg funnet ut hva hemmeligheten er, og uten å røpe noe ( siden dette ikke er en spoiler tråd), så er det ikke akkuratt dette som er hemmeligheten ;)

Vil vite!!! :)

Hmm, DirtyNora...det må vere ironi :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Maren er faktisk den mest sympatiske deltakaren, synd ho gjekk ut.

Er dette den einaste konkurransen der deltakarane ofrar seg for andre?? Heilt idiotisk at det vart forventa at Ole IKKJE skulle gå over streken, det var jo hans EINASTE sjanse til å gå vidare! "Rein samvittigheit"...jauda, right way to go!

Er det berre for å verte eit kjent fjes i "partybransjen" dei er med på dette? Og fordi dei får sponsa fyllekuler??

hva i alle dager skal man med sympati der inne da? :klo:

hvis alle skal være sympatiske, så blir det ikke mye til spill...

ikke at det er så voldsomt med spill men...

Skrevet

hva i alle dager skal man med sympati der inne da? :klo:

hvis alle skal være sympatiske, så blir det ikke mye til spill...

ikke at det er så voldsomt med spill men...

Ja, ser denne! Det eg meinte var at ho er den som verkar mest ok, sånn utanom sjølve spelet. Eg er også veldig for at folk må vere taktiske og tenkje på seg sjølv fyrst og fremst, men ein kan vere ein ok person når ein berre spaserar rundt på hotellet og nyt sola.

• Liker 2
Skrevet

Oj, som tiden har fløyet. Nå har jeg faktisk gått glipp av hele denne uken. Så den siste parseremonien nå, og må si jeg ikke skjønte stort av disse kortene og alt :klo:

Nå heier jeg faktisk på Heidi og Kim... Sååå heia heia :duskedame:

Skrevet (endret)

Jeg håper: Ole sin hemmelighet er at han fikk et brev da han var på solo etter han røykte når han ikke skulle det. Så han får komme inn igjen i finaleuken og ta plassen til en av deltakerne. Så tar han plassen til Kim, derfor griner Heidi. Hadde vært awesome!

Endret av Benedicte22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...