Gå til innhold

Paradise Hotel 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror nok mange ser litt annerledes¨ut i virkeligheten, men jeg visste at Mikke var lav. Var jo en stor høyde forskjell mellom han og Stian da de to sto ved siden av hverandre under en parsermonmi.

Jeg har kun sett Joachim in real life. Så han på et utested i Kr.sand.

Jeg skjønte ikke hvem det var med en gang - så jeg holdt på å si hei til Marius for han stod helt inntil meg, og det var noe kjent med han. Så jeg trodde det var noen jeg kjente som jeg ikke klarte å plassere. Helt til jeg så Micke..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så også Micke igår, og han var indeed bitteliten! Skikkelig femi pinglegutt.

• Liker 1
Skrevet

Er jeg den eneste som syns Omi er skikkelig uattraktiv? Han er veldig rar i kroppen, stor og liten på en gang på en måte. Og stemmen hans passer overhode ikke til utseende hans. Jeg syns dessuten han er veldig lite sjarmerende, men kanskje det bare er meg :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg så Kim i Oslo for noen uker siden, og syns ikke han var noe kjekk i det hele tatt irl. Men det kan også ha noe med at jeg så han rett etter han hadde vært slem mot Maren med vilje, så jeg var egentlig ganske irritert på ham da.

• Liker 1
Skrevet

Er jeg den eneste som syns Omi er skikkelig uattraktiv? Han er veldig rar i kroppen, stor og liten på en gang på en måte. Og stemmen hans passer overhode ikke til utseende hans. Jeg syns dessuten han er veldig lite sjarmerende, men kanskje det bare er meg :gjeiper:

Jeg kunne ikke vært mer enig :jepp:

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig :jepp:

Helt enig! og det hjalp ikke akkurat da han var så slem og snakket nedlatende om utseendet til Bianca. Han er ikke akkurat noe glansbilde selv... og hun er jo veldig søt. Men så ut som de fant tonen etterhvert da...

Gleder meg til ny episode i kveld :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så Kim i Oslo for noen uker siden, og syns ikke han var noe kjekk i det hele tatt irl. Men det kan også ha noe med at jeg så han rett etter han hadde vært slem mot Maren med vilje, så jeg var egentlig ganske irritert på ham da.

Husker førsteinntrykket mitt av Kim på tv: for en feminin fjortis, er HAN en av deltakerne i årets PH? Så tenkte jeg at jeg ble skuffet over guttene i år, ingen kjekkaser jo, og spesielt ikke Kim.

Så er han blitt årets mest poppis jo.... :filer: Ble Mr Paradise og greier, strange... Han må være RÅsjarmerende personlighetsmessig i virkeligheten..

Skrevet

Veldig enig. Han er direkte ekkel.

Stort, rundt skallet hode, kort, bolete kropp og ekstremt usjarmerende. Må heller ikke glemme den überteite tatoveringen ved øyet, som ser ut som en stor flått.

• Liker 5
Skrevet

Husker førsteinntrykket mitt av Kim på tv: for en feminin fjortis, er HAN en av deltakerne i årets PH? Så tenkte jeg at jeg ble skuffet over guttene i år, ingen kjekkaser jo, og spesielt ikke Kim.

Så er han blitt årets mest poppis jo.... :filer: Ble Mr Paradise og greier, strange... Han må være RÅsjarmerende personlighetsmessig i virkeligheten..

Jeg har aldri likt utseende til Kim, så jeg skjønner heller ikke hva alle ser i han. Men syns han så enda verre ut i virkeligheten enn på TV.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri likt utseende til Kim, så jeg skjønner heller ikke hva alle ser i han. Men syns han så enda verre ut i virkeligheten enn på TV.

jeg vet, absolutt alle der inne ser noe i ham, virker det som. Ole sa jo noe sånt som at "jeg digger Kim mer enn jeg digger meg sjøl, liksom. Jeg blir andrevalget uansett, uansett om det er Kine eller Heidi. Fordi Kim er den han er". Eller noe i den duren...

Så kan vi andre bare lure og lure på hva det er de egentlig ser i han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke helt på Heidi. I ene øyeblikket syter hun over hvor innpåsliten Ole er og hvor ekkelt det er å vite at han er interessert, og så i neste øyeblikk bekymrer hun seg så innmari over at han prater så lite til henne og unngår henne. Så syter hun litt til, og så kliner hun med ham. Jadda...

Jeg synes forøvrig Jeanette var ei utrolig søt jente både fysisk sett og personlighetsmessig. Lita, nett og sjarmerende. Ikke rart flere av mennene likte henne. Men å klage så innmari på de damene som kommer inn fordi de ikke er pene nok, synes jeg er helt tragisk. Hvis Bianca er en 6-er lurer jeg på hva den jevne norske dame er. Jeg synes ingen damer der inne er verken stygge eller lubne/store. Det er da slanke, normalt pene damer. Men mange jenter her i tråden syter jo mer om utseendet til damene enn PH-guttene gjør. Tragisk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Virker som Heidi har downs når hun snakker

• Liker 2
Skrevet

Ler meg ihjel av Madde. "Kim er liksom en sånn gutt som ikke alle kan få, derfor føler jeg meg så spesiell som får kline med han." Ok, han har jo bare klint med alle andre på hotellet. :skratte:

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Ler meg ihjel av Madde. "Kim er liksom en sånn gutt som ikke alle kan få, derfor føler jeg meg så spesiell som får kline med han." Ok, han har jo bare klint med alle andre på hotellet. :skratte:

Jeg bryr meg ikke om jeg ikke kan få Kim. Jeg vil ikke ha han selv om jeg kunne få han liksom. Kim er ikke helt min type gutt.

Jeg synes den tattoveringen til Omi er litt søt eller hva jeg skal si. Siden bestekompisen hans døde, så tattoverte han en tråe under øyet. Egentlig veldig bra gjort :)

Skrevet

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du synes det da kjenner du ingen med downs.

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

you are sooooo not alone!

han minner meg for mye om big brother- Ramsey! :fy_fy:

Skrevet

håper det skjer noe mer enn at dem bare bytter partnere over natta azz..

Skrevet

Kine fikk ikke partner, havnet hun på solo da?

Skrevet (endret)

håper det skjer noe mer enn at dem bare bytter partnere over natta azz..

Enig. Hvis de kun skal sove sammen en natt uten at noe annet skjer, så synes jeg det var en utrolig teit oppgave da. Jeg synes Kine som ikke fikk seg en "partner" kanskje kunne fått enten en fordel eller ulempe. Sånn at det blir LITT spennende her,

Jeg syns Tv3 har vært dårlig på twister og utfordringer i år altså.

Endret av smalls

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...