Gå til innhold

Er Nordthug for arrogant


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Det har blitt varemerket hans. Forøvrig ser han ikke ut i måneskinn, så han trenger vel desperat en måte å hevde seg på.

Jealous much?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Jealous much?

Nei, i grunn ikke. Ser ikke på skisport heller. Synes det er uhorvelig kjedelig. Men flott dame har han da fått (noe han antakeligvis IKKE hadde fått dersom han ikke var et ski-ess).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei, i grunn ikke. Ser ikke på skisport heller. Synes det er uhorvelig kjedelig. Men flott dame har han da fått (noe han antakeligvis IKKE hadde fått dersom han ikke var et ski-ess).

Syns han er søt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Syns han er søt jeg

Det er det jo, tydeligvis, delte meninger om. Selv synes jeg det ser ut som at han har et eller annet syndrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er det jo, tydeligvis, delte meninger om. Selv synes jeg det ser ut som at han har et eller annet syndrom.

Nå syns jeg du er slem. Hva har han egentlig gjort deg personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rabrabara

For ego for hva da?

Typisk norsk å like at noen er bra og vinner på ski, men de må for all del ikke syns de er gode selv altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Nå syns jeg du er slem. Hva har han egentlig gjort deg personlig?

Ingenting. Han er arrogant, bare. Kanskje litt i overkant av hva han burde være? At en profilert kjendis får pepper rundt utseende sitt er vel ikke første gang i historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ingenting. Han er arrogant, bare. Kanskje litt i overkant av hva han burde være? At en profilert kjendis får pepper rundt utseende sitt er vel ikke første gang i historien.

Men du trenger jo ikke å si at det ser ut som han lider av et syndrom. Greit du synes han er stygg men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jo, tydeligvis, delte meninger om. Selv synes jeg det ser ut som at han har et eller annet syndrom.

Slike uttalelser bør du holde deg for god for. Det er rett og slett barnslig og ondskapsfult.

Helt greit å si at man ikke liker utseende på andre, men ingen er stygge.... og når du itillegg drar det så langt som å skrive syndrom.... lurer jeg faktisk på om du vet hva det er??? Du burde skamme deg...!

Jeg personlig syntes Northug er helt råsexy...... :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han er en umoden furtegutt, men det han gjorde der synes jeg var helt greit.

Umodne furtegutter konkurrerer ikke på det nivået der.De sitter hjemme i sofaen mens mamma serverer mat, vasker klær og passer på at de har tak over hode. Selv spiller de play station og er for late til å bevege seg ut i løypa. De forlanger ros hver gang de gjør noe, siden de ble oppdratt av skilte foreldre som har skjemt dem bort.

Northug biter tenna sammen, trosser ubehag og går først i mål, så furtegutt er han ikke.

Men samtidig så er det andre utøvere som fint klarer å krysse mållinja uten å si noe provoserende like etterpå. Therese Johaug, feks.

Derfor lurte jeg på om Northug kanskje er litt for egenkjær. Men igjen , det trenger man kanskje være for å bli konurrent på hans nivå?

For øvrig syns jeg ikke noe særlig om å stå på perrongen i en time, klemme meg med i en sardinboks av en t-bane, gå i kø til Frognerseteren og stå ved løypene og heie, for å høre han si etterpå at det sikkert var trøkk pga at publikum hadde drukket hjemmebrent hele dagen...

Klart det er mer trøkk i marka, der det er tjukt med folk som lager bål, griller, har med ski og akebrett til ungene, hører på radio og heier på sin favorittløper. Det blir mer trøkk der enn for de som står rett opp og ned på en tribuneplass på stadion og venter på at løperne skal komme tilbake.

Det var sikkert noen som festet hele natta etter Johaug sitt gull, og som sov i telt i marka. Men når Northug påstår at folk som tok initiativ og dro opp uten bilett, lager trøkk fordi de har drukket hele dagen, likte jeg det faktisk heller dårlig...

Det var vel heller mer trøkk i marka enn på stadion, fordi det var så sinnsykt mye mer folk i marka, tenker jeg.

(Ikke alle er alkoholiserte flatfyllbønder, heller...)

Er det mulig å få noe annet enn en rar ettersmak, når man først gleder seg over gullet og så skal irritere seg over uttalelsene hovedpersonen kommer med etterpå?

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FotballEr

Er så utrolig glad for at skisendingene er over! Mer energitappende arrangement skal en lete lenge etter...utrolig harry med kubjeller og norske flagg.

Jeg må si meg 100% enig i det du sier her. Men nå begynner Tippeligaen (18. mars), og da blir det fotball i alle kanaler helt fram til november. Livet er herlig!

:ball::ball::ball::ball::ball::ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Det er det jo, tydeligvis, delte meninger om. Selv synes jeg det ser ut som at han har et eller annet syndrom.

Dette her var bare barnselig sagt av deg! Jeg synes også det er slemt å kalle noen for stygge. Skal du bare slenge dritt kan du vel bare la hver å si noe.

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Jeg må si meg 100% enig i det du sier her. Men nå begynner Tippeligaen (18. mars), og da blir det fotball i alle kanaler helt fram til november. Livet er herlig!

:ball::ball::ball::ball::ball::ball:

Æsj, fotball er jo enda verre enn skisport.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om Northug er arrogant? Ja, og jeg elsker det! Endelig en skiløper som gir litt faen i hva andre mener!

Om Northug er for arrogant? NEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...