Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Ja - det kan nok ha vært de første sparkene :rodmer:

Ha en god helg og håper den lille jenta gir enda mer livstegn fra seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Det hørtes ut som spark ja! Er det hardt og dunker tilbake, så er det frøkna som sier hei vet du!

Gratulerer med å ha kjent de første sparkene :D! :rodmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :) Ny uke - nye muligheter.

I helgen har vi jobbet som helter både i og utenfor leiligheten! Vasket, møblert og ryddet ting på plass inne, og malt hele utsiden ute. Pluss at jeg har laget mitt første egne blomsterbed :) Ble veldig fornøyd.

Men nå er jeg blitt syk :( Har skikkelig vondt i halsen og føler meg ikke noe bra. Har nok overanstrengt meg litt de siste dagene, med flyttingen og alt, men likevel så klarer jeg ikke slappe av før vi har kommet helt i orden..

Ringte svangerskapslegen min, (eller assistenten) og hun skulle ringe meg tilbake snart for å si om jeg kan få sykemelding derfra eller ikke. Hørtes ut som om de bare kan sykemelde dersom det er svangerskapsrelatert sykdom :( Da må jeg i såfall til fastlegen min for å forsøke å få sykemelding, og det virket veldig slitsomt akkurat nå.. Skal på jobb i morgen, og det tror jeg ikke at jeg kan klare. Men da må jeg jo ha en sykemelding. Åh, stress.

Til helgen skal det skje litt av hvert. Først skal jeg hjelpe til meg å ordne blomster osv til bryllupet på lørdagen, så er det bryllup på lørdag, også reiser vi til Tyrkia på søndag :) Som jeg gleder meg til å komme meg vekk.

Ha en fin uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du endelig kjenner spark :)

Kjipt at du har blitt syk. Er ofte lenger syk når man er gravid dessverre. Bra at du skal til Tyrkia snart da! Blir sikkert deilig med et lite avbrekk. God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, så herlig med de første sparkene! :hoppe: Jammen godt du kjente spark dagen før meg, for det hadde sikkert vært litt kjedelig om jeg sneik i køen med fire uker.. :fnise:

Har du kjent noe mere de siste dagene? Jeg tror jeg kjente spark i går også, men fikk ikke kjent etter da jeg ikke lå stille. :)

Er jo ikke lenge til du kan forvente spark hver eneste dag! :jepp:

Håper du blir frisk snart. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :) Først må jeg jo :hoppe: for 21 uker i dag :hoppe:

Fikk faktisk sove ganske godt i natt, og det var deilig! Formen er litt bedre, men jeg er ikke på jobb i dag. Har fått legetime i morgen, og håper jeg får sykemelding ut uken da. *Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg kjent spark flere ganger faktisk :) Gikk en tur i byen i dag etter jeg hadde vært hos legen (fikk sykemelding :) ) , med sterke kynnere. Auau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tusle :)

Ja, nå kjenner jeg spark ganske ofte. Endelig :)

Nå har jeg ryddet litt i leiligheten og er akkurat ferdig med strykehaugen. Noe er også pakket ned i kofferten, da vi reiser på søndag! :) *Lykke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Heldige deg!

Blir koselig med en tur til Tyrkia (etter det dritværet dere har hatt nå), og etter å ha ryddet inn i leiligheten.

Flinke frøkna som sparker deg, nå vil du kjenne det så og si hver dag. Her er det hvertfall full rulle, beste følelsen er når jenta snur seg i magen. Du kjenner mindre bevegelser, og sparkene blir humoristiske på utsiden, da mageskinnet hopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er kjempe koselig å endelig kjenne liv i magen :hjerte: Jeg gikk jo helt til uke 21 før jeg kjente noe, men nå kjenner jeg faktisk liv hver eneste dag. (Kun når jeg slapper av da) Og mest om morningen når jeg akkurat har våknet og ligger i sengen. Da er lillegull kjempe aktiv. Pappaen derimot, er kjempe lei seg for at ikke han kjenner noe enda. Haha, stakkars.

Nå skal jeg på et møte i nabobyen, så skal jeg til svigermor for å hjelpe med blomsteroppsatser til bryllupet i morgen. Bryllupet til søsteren til forloveden min i morgen, og så drar vi til Tyrkia på søndag. :) Såå deilig.

Ha en kjempe fin helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...