Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Åååå!! Fiiine magen din<3

Syden hørtes herlig ut...! Godt dere unner dere det<3 Viktig å være kjærester og ta vare på hverandre.

Herlig med ny leilighet også! Fint å være på plass i god tid før nurket kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin mage! Den er bra mye større en min! Lurer på om min blir å vokse så mye på bare tre uker, eller om du bare har fått mage fortere enn meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Herlighet for en fin mage!

så kos med Tyrkia-tur for alle tre. Blir en skikkelig fin tur vet du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige kommentarer, jenter :hjerte:

Teriyaki: Hehe, det kommer den helt sikkert til å gjøre. Jeg syntes min plutselig poppet ut rundt uke 17. :)

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :) Im back to work..

Fikk en gledelig nyhet når jeg kom på jobben i dag; Jeg får FRI i morgen, og det passer meg perfekt, da vi overtar leiligheten i morgen. Da kan jeg begynne å male osv :) Deilig.

Helgen har vært fin. Deilig med frilørdag, men har ikke orket å gjøre noe egentlig, for jeg har vært endel sliten. Men men, sånn er det vel :)

Ha en fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wuhuuu!! Plutselig fri liker vi!!

Så spennende å få nyleiligheten og alt! Snuse inn alle nye inntrykk og gjøre den til deres hjem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da overtok vi leiligheten i går, og det var utrolig deilig :) Jeg styra og orndet fra tidlig til sent, så fikk ikke kommet inn på KG for å :hoppe: :hoppe: for 20 uker i går.

Så nå er jeg 20 uker og 1 dag på vei - Halvveis. Helt sprøtt å tenke på. Nå blir magen større og større for hver dag, og nå kan virkelig alle se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er halvveis i svangerskapet mitt, er det vel på tide med en oppdatering :)

Termin: 18.10.2011

På vei: 20 uker og en dag

Igjen til termin: 19 uker og seks dager

Kjønn: Jente (Mest sannsynlig)

Utålmodig? Egentlig ikke. Det kommer og går litt, på en måte kunne jeg født nå, mens på en annen side så er jeg glad det er litt tid igjen.

Aktivitet i magen: Nei, ikke som jeg kan merke :(

Navn: Vi har blitt enige om flere før, men akkurat nå har vi ikke peiling. Får vel bestemme oss snart :)

Vektøkning: Fra 55kg til 63kg, så ja.

Vann i kroppen: Nei

Kynnere: Er ikke helt sikker på hva det er?

Humør: Kommer og går litt. Hehe. Er for det meste blid da, men kan få noen utbrudd innimellom.

Barnerom: Det har vi, men har ikke pusset opp og innredet det enda.

Utstyr: Har kjøpt og fått endel klær, men ikke noe utstyr enda.

Strekkmerker: Nei, ikke enda. Men hadde ikke forundret meg om de kom snart..

Melk i brystene: Nei.

Fødsel: Gruer jeg meg til, men jeg vil ta imot alt jeg kan av smertelindring. Blir sikkert en fantastisk opplevelse.

Plager: Tja, litt opp og litt ned. Har mye vondt i magen innimellom, ellers helt fin form.

Oppegående: Ja, jeg er vel det. Men er sliten, og ville helst sluppet å jobbe for å være helt ærlig. Men men, snart ferie :)

Sulten: Hele tiden!

Spesielle matlyster: Ja, saftis :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en liten dans for 20 uker (og 2 dager) og for at du nå er halvveis og har flyttet inn i ny leilighet :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter :) Er deilig å ha kommet såpass langt i graviditeten, og nå begynner magen VIRKELIG å vises. Kjæresten tok bilde av den i går, og jeg fikk sjokk når jeg så bildet. Haha.

Det er så deilig å ha fått sin egen leilighet :) Syntes det er kjempe gøy og styre og ordne i den, og skape vårt eget hjem sammen. I helgen (etter jobb i dag og på lørdag) så skal jeg lage mitt eget blomsterbed. Gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

På tide at jeg legger igjen en hilsen her hos deg, litt usikker på om jeg har gjort det før.

Grattis med godt over halvveis og en fin mage :danser:

Hvordan har det gått med bedet ditt i dag? Vi holder også på med flytting om dagen - mye jobb, men gleder meg også. Vi skal bare leie da - så blir det nok husjakt/leilighetsjakt om et år senest tenker jeg.

:sol: GOD HELG :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ripsy :) Koselig at du legger igjen en hilsen.

Tusen takk! Magen er mye større nå enn på det bildet, nå syntes jeg at den vokser hver dag. Hehe.

Er på jobb nå, så får ikke gjort noe ute i dag, men etter jobb i morgen setter jeg nok i gang med både maling av mur og planting av blomster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare si at du hadde en utrolig fin grviditetsmage, Teita :) Gratulerer med 20 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: 20 uker og 3 dager på vei.

Jeg sitter på jobb, og tror kanskje at jeg akkurat merket mine første spark! Jeg satt helt stille, og plutselig kjente jeg en liten smerte på venstre side av magen, (midt på magekulen) som dunket litt. Så kjente jeg på området, og da var det steinhardt der, så jeg dyttet litt på magen, og så dunket det igjen.

Er det riktig? Er det de første sparkene jeg akkurat kjente? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig ut som spark ja <3 Så herlig da!!! Endelig!!! Og grattis på vel over halvveis denne uka:)

Koselig at du oppdaterer på prosjektene dine. Jeg liker å lese om hva andre gjør og kanskje snappe opp noen gode ideer:)

Ha ei superduper helg!! Klem på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...