Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det? :) Her var det natt halv åtte, og morgen kvart over syv. Nesten 12 timer det. :)

Nudler og tomatsuppe ja, hehe. Dont you just love it.. :gjeiper:

Hun sov til 09, men med to nattamminger.

Ja, her er det fattig nå.. Men vi klarer oss alltids:)

____

I går vasket jeg huset til moren min, for å tjene litt ekstra penger. Jeg skal begynne å gjøre det en gang i uken nå. Veldig slitsomt, og kjedelig å vaske hos seg selv, og andre, men da får vi jo litt mer å rutte med..

På ettermiddagen kom Niennas, og vi hadde jentekveld med barna våres :) I kveld kommer Niennas hit, og vi skal kose oss med :vin: For S & F skal være med fedrene sine.

Natten i natt har vært veldig slitsom.. Jeg hadde omgangssyken frem til 02, og S våknet for mat 03 og 06. Så det har blitt lite søvn på meg i natt, pluss at jeg var veldig sliten i går, så..

Vi har vært på helsestasjonen i dag, på 5 månederskontroll. S fikk vaksiner igjen, og hun fikk vondt stakkars :( Får så vondt i mammahjertet mitt når jeg ser at hun har vondt. Men det tok heldigvis ikke så veldig lang tid før hun smilte igjen.

Også ble hun testet motorisk, og scoret helt på topp :) Da ble mammaen og pappaen stolte av lille prinsessa si <3

Fikk også råd om å begynne å gi S et måltid med grøt eller middag på dagen også, for siden hun har begynt å våkne på natten igjen, så sa helsesøster at det pleier å indikere at de trenger mer mat om dagen. Så da skal vi øke med et måltid en gang i måneden fremover.

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så stor og flink jente du har! Grattis med full score på motorisk. Kan tenke meg man er stolt av lille knøttet sitt, ja! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gratulerer med full score på det motoriske. :strix: Hun er blitt stor hun nå. :jepp: Skjønner godt dere er stolte. :jepp:

Vi regulerte litt selv når det kom til middag, da C hang i puppen fra 19 til 23, ikke sammenhengende, men det var sjeldent mer enn en time før hun ville ha mat. Etter at vi innførte et halvt glass med middag pluss pupp, sovner hun tidligere og sover like lenge som før... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stor og flink jente du har! Grattis med full score på motorisk. Kan tenke meg man er stolt av lille knøttet sitt, ja! :rodmer:

Takk :rodmer: Jeg er veldig stolt.

Fine jenta deres :):hjerte:

:hjerte:

Så artig med full score! Det er jammen ikke værst!

Ha en god helg og god påske! :klemmer:

Nei, hun er flink :)

Tusen takk, og takk det samme :)

Gratulerer med full score på det motoriske. :strix: Hun er blitt stor hun nå. :jepp: Skjønner godt dere er stolte. :jepp:

Vi regulerte litt selv når det kom til middag, da C hang i puppen fra 19 til 23, ikke sammenhengende, men det var sjeldent mer enn en time før hun ville ha mat. Etter at vi innførte et halvt glass med middag pluss pupp, sovner hun tidligere og sover like lenge som før... :sjenert:

Tusen takk :) Ja, hun har blitt veldig stor nå. Jeg gråter når jeg ser på filmer fra da hun var "baby". Hun er liksom ikke lille babyen min lenger, som kan kose med mamma. Hun skal bare være orm og utforske verden.

Smart. Hvordan middag gir dere henne?

______

Vinkveld i går var kos :) Det var Niennas, meg og en kamerat av Niennas, som satt hos meg og koste oss med vin, prating og musikk.

S var med pappaen sin og hadde vært kjempe snill hele ettermiddagen/kvelden.

Hun sov til 06, og fikk da mat og sov videre til litt over 08. Så da er det nok mulig at det var riktig som helsesøster sa, å gi grøt til middag også.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra barselmøte. Det var koselig og god lunch. De andre mammaene var helt over seg av utviklingen til S, så alle tok masse bilder av henne, for å vise til mennene deres :fnise: Det er tydelig at S ligger langt fremme motorisk, men jeg syns hun vokser for fort. Jeg savner den lille babyen min, som kunne ligge å kose i armene :rodmer: Den tiden gikk ALT for fort!

Endelig helg! Jeg har vært så sliten og trøtt de siste tre nettene, for jeg har nesten ikke fått sovet noe på natten, pluss at dagene har gått i ett, så i morgen skal det bli deilig å få sovet ut litt på morgenkvisten mens forloveden står opp med S!

I morgen skal vi i bursdag til bestefar, og på søndag skal vi i dåp til lille Fie :)

God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det er noe med de små som ikke vil slappe av i armene til mamma, det er vemodig samtidig som hjertet sprenger av stolthet. Hu her er veldig glad i å ta tak i skriveboka mi og forsøke å smake på den. En gang i tiden lå hun bare på brystet mitt, sov og sikler. Nå sitter hun og ler når mamma tuller og gnir middagen utover hele ansiktet. :fnise:

Vi gir henne litt variert, gulrotmos, brune bønner og eple, gulrot- og potetmos.

Tenk på at S har utviklet seg ganske så kjapt motorisk, så dere får jo ikke nyti den babytiden like lenge.

Kos deg i morgen og på søndag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med de små som ikke vil slappe av i armene til mamma, det er vemodig samtidig som hjertet sprenger av stolthet. Hu her er veldig glad i å ta tak i skriveboka mi og forsøke å smake på den. En gang i tiden lå hun bare på brystet mitt, sov og sikler. Nå sitter hun og ler når mamma tuller og gnir middagen utover hele ansiktet. :fnise:

Vi gir henne litt variert, gulrotmos, brune bønner og eple, gulrot- og potetmos.

Tenk på at S har utviklet seg ganske så kjapt motorisk, så dere får jo ikke nyti den babytiden like lenge.

Kos deg i morgen og på søndag. :jepp:

Ja, ikke sant. Det er vemodig, men samtidig så blir man stolt. Likevel, skulle jeg ønske at hun ville ligge stille i armene mine å kose med meg, men..

Ok :) Tenkte jeg skulle begynne med litt gulrotmos osv snart. Må bare få ræva i gir :fnise:

Gratulerer med full score på motorisk! Så flink S er :jepp:

Ha ei fortsatt god helg, og god påske! :klemmer:

Takk :)

Ha en god påske du også!

____

I går var vi i dåp, og det var kjempe koselig. De hadde gjort det så fint, og alt gikk veldig bra.

Når vi kom hjem, heiv vi oss over klesbretting og vasking av leiligheten, selv om vi var helt utslitte begge to. Jeg er sliten nå, det må jeg ærlig innrømme. Tror jeg måtte sovet en uke i strekk for å kommet meg igjen :fnise: Kanskje ikke fullt så ille, men jeg er sliten..

I dag skal vi i 30 årslag, fordi broren til forloveden fyller år. Hele familien hans, med barn, skal samles, så vi blir maange. Men det blir jo koselig også.

Glad det snart er påskeferie for forloveden (starter etter jobb på onsdag), så jeg kan få litt avlastning, og kanskje får sovet litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagen hos forlovedens familie i går var kjempe koselig :) Vi fikk veldig god mat, og jeg tror både store og små koste seg.

I dag har jeg vært å handlet inn mat til påske sammen med moren min, så nå ser ikke kjøleskapet vårt så deprimerende ut lenger.

I dag blir årets første grillings! :strix: Gleder meg! Grillkjøtt, potetsalat, salat tzatsiki og bakt potet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gleder meg til årets første grilling! Her er dessverre været alt for dårlig til å kunne grille enda :sjenert: håper dere koste dere med grillmat i allefall :jepp:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke S :rodmer:

Når begynte hun å sove gjennom natten? Her er det fortsatt mating hver 2-3 time døgnet rundt. Begynner å lengte etter lengre netter!

Så deilig med grilling! God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnam..det høres godt ut! :) kommer sterkere tilbake..hater å skrive på tlf :fnise:

Var veldig godt :jepp:

Åh, gleder meg til årets første grilling! Her er dessverre været alt for dårlig til å kunne grille enda :sjenert: håper dere koste dere med grillmat i allefall :jepp:

Så kjedelig med dårlig vær. Her er det skikkelig vår allerede :) Vi koste oss masse med maten! Takk :)

Flinke S :rodmer:

Når begynte hun å sove gjennom natten? Her er det fortsatt mating hver 2-3 time døgnet rundt. Begynner å lengte etter lengre netter!

Så deilig med grilling! God påske!

Hun begynte å sove natten gjennom den dagen hun ble lagt på eget rom. Våknet ikke lenger av alle smålydene våres. Det var vel da hun var fire måneder, ca. Men nå er vi i en periode hvor hun våkner 1-2 ganger på natten igjen..

Skjønner at du lengter etter en hel natt med søvn.. :klemmer: Håper det skjer snart for deg :)

God påske til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynner påskeferien for oss! (Jada, jeg har vel ferie hele tiden), men det er noe helt annet når faren har fri også. Da får jeg hjelp med S, og kanskje han tilbyr seg å stå opp om morningen en dag eller to, slik at jeg får sovet litt lenger.

Uansett blir det koselig å være hjemme alle tre :) Vi har ingen spesielle påskeplaner, men har noen venner som kommer hjem fra studiene, som vi skal møte, ihvertfall.

God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag begynner påskeferien for oss! (Jada, jeg har vel ferie hele tiden), men det er noe helt annet når faren har fri også. Da får jeg hjelp med S, og kanskje han tilbyr seg å stå opp om morningen en dag eller to, slik at jeg får sovet litt lenger.

Uansett blir det koselig å være hjemme alle tre :) Vi har ingen spesielle påskeplaner, men har noen venner som kommer hjem fra studiene, som vi skal møte, ihvertfall.

God påske alle sammen!

Håper dere får noen fine dager sammen!! :)

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske alle sammen!

Håper dere får noen fine dager sammen!! :)

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink S er :D Man blir så utrolig stolt når de skrøyter de søte små opp i skyene :D Herlig. Håper dere får en fin påskeferie isammen, alle 3 :) God påske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...