Gå til innhold

Cm mål på kroppen, hva er dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bryst målt med pupper på brystvortene: 98

Midje: 65

Hofter: 88

Er dette OK fordeling? Føler midjen blir så slank i forhold til mine store bryster, som forøvrig bare er i veien med resten av målene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingenting som sier at jevnt fordelt er det eneste som trenger å være riktig. Noen har smalt liv, bredt liv, smale hofte, brede hofter, store pupper, små pupper. News flash?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS:-) Syns det hørtes flott ut jeg!

Selv er jeg 125cm rundt rygg/bryst, Og 83cm rundt midja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brystmål: 105

Midje: 70

Hofter: 98

Men hvorfor iall verden spør du? Det er forskjellig kroppsform. Pæreform, eple form. Du vet jo hvordan disse ser ut. Tror du fisker etter komplimenter ja ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ts, men kan noen poste bilder av de berømte pæreform, epleform, timeglass, gresskar og hva mer som finnes? jeg skjønner ikke hva jeg ser på når jeg leser om det der :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts: jeg er ikke ute etter kompliment eller noe, jeg ville bare ha litt bekreftelse på at det ikke ser rart ut, ute foretrekker jeg lange jakker eller lange topper som skjuler bred overgang. takk for svar, og bekreftelse :rodmer::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser rart ut med så store pupper og så smal midje, ja. Og jeg synes det ser rart ut med smal midje og brede hofter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryst: 93 cm

Midje: 78 cm

Hofter: 95 cm

Ganske så fornøyd med dette egentlig! Eneste som blir mitt problem, er at jeg har mye ekstra rundt magen, æsj. Jeg er forresten en pære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryst: 96

Midje: 62

Hofter: 87

Mage: flat

Timeglass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser rart ut med så store pupper og så smal midje, ja. Og jeg synes det ser rart ut med smal midje og brede hofter.

Er du mann og homo eller sjalu kvinne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du mann og homo eller sjalu kvinne?

Nei, bare en som synes trådstarter fisker etter komplimenter. Man skal ikke trenge et nettforum til å si at målene og proporsjonene en har er ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare en som synes trådstarter fisker etter komplimenter. Man skal ikke trenge et nettforum til å si at målene og proporsjonene en har er ok!

Men hvis hun er så utrolig usikker, hadde det ikke vært greit å si "ja, det er ok å se slik ut" enn å si at det er rart? Det kan jo hende det er noens selvbilde man rører ved, og hun ser ned på sge selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Ikke ts, men kan noen poste bilder av de berømte pæreform, epleform, timeglass, gresskar og hva mer som finnes? jeg skjønner ikke hva jeg ser på når jeg leser om det der :flau:

Kanskje denne artikkelenkan være til hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine er:

Bryst: 92

Midje: 66

Hofter: 94

Så det går an å være større rundt puppene enn rundt hoftene, som du ser ;-) Og det finnes ingen definisjon på normalt, da alle er forskjellige :Nikke: Men personlig synes jeg at jeg har litt for brede hofter i forhold til midjen :flau:

Endret av genacvale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryst: 86

Midje: 57

Hofter: 89

Pøreform, og ikke helt fornøyd med det.. Skulle gjerne hatt mer bryster enn hofter for å si det sånn. Synes det ser så feminint og flott ut! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryst : 91 cm

Midje : 75 cm

Hofter : 91,5 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...